אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, מוטיבציה לאימון, אימון עסקי, מוטיבציה ללמוד, הצלחה ורוגע נפשי, הצלחה חברתית, הצלחה ארגונית, רעיונות להצלחה בחיים, משפטים על הצלחה בלימודים, איך מצליחים להצליח בטיפול זוגי, לחץ נפשי הצלחה בלימודים, מרגיש כישלון, איך מצליחים להירדם, מנטרות להצלחה, אנשים מצליחים, השגת מטרות, מוטיבציה והנעת עובדים, איך מצליחים, מוטיבציה להרזיה, לימוד דמיון מודרך, עיפות חוסר מוטיבציה לעשות דברים, איך להצליח בדיאטה, חוסר התמדה בכל תחום, להצליח בפסיכומטרי, הבסיס הוא כישלון להצלחה, מוטיבציה לפעילות גופנית, מוטיבציה לטיפול, מהי הצלחה, איך להצליח בצורה אוטמטית, איך להצליח בחיים, הגדרת הצלחה בחיים, שאלוני מוטיבציה, לספר על כישלון בעבודה בראיון עבודה, איך להצליח להירדם, מהי הצלחה בעבודה, הצלחה של אנשי מכירות, איך להצליח בלימודים,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת

וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, אז אתה משתמש גם באותן המילים בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן.

ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע.

והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח / איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך.

וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אח"כ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו.

כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמא שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיו"ב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא.

אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה". שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של "לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה".

דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף / תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ללקוח "הנה יש לי כאן טלביזיה במיוחד עבורך, שאתה תשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כאשר בעצם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והצגת ללקוח את מה שהוא ביקש, בעטיפה שהוא רצה לקבל אותה.

ולא רק זה, אלא גם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והפכת אותה מבקשה בזמן עתיד, לעובדה בזמן הווה. ז"א הלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". כאשר הניסוח של " כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" הוא ניסוח בזמן עתיד, סוג של הבעת בקשה.

וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, אבל זה משאיר את הבקשה של הלקוח, בגדר של בקשה בלבד. ובמקום זה אפשר לומר "הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". דהיינו, הפכת את הבקשה שלו, למילוי של הבקשה שלו. הוא רצה לשבת, ואתה כבר מציג את זה כעובדה, שהוא כבר יושב מול הטלביזיה. הוא רצה ליהנות מהטלביזיה, ואתה אומר לו שהוא כבר נהנה מאותה טלביזיה.

ואעפ"כ אוסיף, שלפעמים ישנם מצבים, שאם אתה משנה קצת את הניסוח המקורי שבו הלקוח הציג את הרצון שלו, זה דווקא עלול ליצור התנגדות. דהיינו, לפעמים יש מצבים, שיותר טוב שתאמר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" בדיוק כמו שהלקוח אמר, ושלא תשנה את זה ל"הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כי לפעמים שינוי המילים אפילו לטובה, משנה את המשמעות, למשמעות שהלקוח לא ממש היה רוצה להיות בה.

כגון לדוגמא כאן, שהלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". והמילים כדי שאוכל, מאוד יכול להיות שהם מבטאות את זה שהלקוח לא רוצה לשבת יותר מידי מול הטלביזיה, אלא הוא רק רוצה להיות מסוגל לשבת מול הטלביזיה וליהנות ממנה. ואם אתה הופך את הבקשה שלו להיות מסוגל לשבת ליד הטלביזיה, אם אתה הופך את הבקשה הזאת לעובדה, דהיינו, למצב שבו הוא כבר יושב מול הטלביזיה, אז יכול להיות שזה יצור אצל הלקוח התנגדות, בכך שהפכת את האפשרי שלו, למחוייב עבורו. דהיינו, בכך שלקחת צעד אחד קדימה את מה שהוא ביקש. כי לפעמים הלקוח רוצה להישאר בניסוח של מה שהוא ביקש, ושלא תשנה לו את הניסוח שלו.

או לדוגמא יכול להיות, שהלקוח שאמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה", בעצם בכלל כמעט ולא מתכוון לשבת מול הטלביזיה, כי הוא אדם עסוק וכולי. והוא התכוון לומר לך "אני רוצה טלביזיה, כדי אלו שבאים אלי הביתה, יחשבו שיש לי טלביזיה שאני יושב מולה בכיף ונהנה ממנה". ובגלל שלא היה נעים לו לומר לך את מה שהוא באמת רוצה, אז הוא ניסח את עצמו, בניסוח שהוא לא באמת מבטא את הרצון הסופי שלו. ואז זה אומר, שאם היית משאיר את הניסוח המקורי שלו, אז הניסוח המקורי של הלקוח, היה הרבה יותר קרוב למה שהלקוח באמת רוצה, מאשר למה ששינית את הניסוח של הלקוח.

דהיינו, הלקוח בעצם מציג את מה שהוא רוצה, בצורה כלשהי. והצורה מבטאת בעצם את הרצון הסופי של הלקוח. שהלקוח רוצה שבסופו של דבר, הוא ישתמש במהות הדבר, כדי להשיג את הרצון הסופי שלו. ומצד אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנ"ל.

אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר הצורה הזאת, היא רק חיפוי וכיסוי למה שהלקוח באמת רוצה להשיג מהמהות של מה שהוא מבקש. וזה אומר, שהלקוח בעצם חושב, שהצורה שבה הוא הציג לך את הדברים שלו, היא קרוב ביותר בעיניו, למה שהוא באמת רוצה להשיג. ואז אם תשנה את העטיפה של מה איך שהוא הציג את הרצון שלו, אז בעצם התרחקת ממה שהוא באמת רוצה.

דהיינו, אם אתה יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה.

או לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו". אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי משחק עבורך. כאשר בעצם המשמעות של המילה "עבורך", היא עבור הצורך שלך לרכוש לילד שלך משחק.

אבל בו זמנית אפשר לומר גם כן "הנה יש לי משחק, עבור הילד הקטן שלך, שהוא גם ייהנה ממנו וגם יתפתח ממנו". דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג.

והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. ז"א שמהות הרצון של הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר.

לדוגמא: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן / בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר.

ועוד אוסיף, שאם לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש משחק עבור הילד שלי", אז ניסוח מדויק לבקשה של הלקוח, תהיה "הנה מצאת / מצאתי לך משחק עבור הילד שלך". אבל ניסוח פחות מדויק יהיה "הנה יש לי בשבילך משחק לילד הקטן שלך". כי הלקוח השתמש במינוח "מחפש" וההיפוך המשלים של "מחפש" זה "מוצא". ואם תשמש בהיפוך המשלים של מה שהלקוח ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש.

ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר שהוא חייב אותו.

לדוגמא הלקוח אומר "אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". עכשיו מי שיתבונן במשפט הזה ימצא כמה מילים שמבטאות את זה שהלקוח שומר לעצמו פתחי מילוט מביצוע העסקה. "אני שוקל אולי לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". דהיינו, לא מדובר על לקוח שכרגע רוצה לצאת לנופש, וכרגע מחפש חבילה שמתאימה לו כדי לצאת לנופש, אלא מדובר עדיין על לקוח פוטנציאלי / לקוח מתעניין, שרק עושה סקר שוק, כדי להשוות מחירים וכיו"ב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי.

וכאן לדוגמא אפשר להציג ללקוח את הדברים בצורה של "אני אתן לך פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לך, אם תחליט לצאת לנופש". אבל אז בעצם בניסוח שלך, אתה שומר על המרחק של הלקוח, מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מהמוצר שלך (וכן, זה סוג של יצירת לחץ על הלקוח).

ולכן תאמר לו "יש לי בשבילך חבילת נופש שמתאימה לך עבור הנופש הקרוב שלך". דהיינו, קח את הניסוח המקורי של הלקוח, תשמיט מתוכו את המילים הבעייתיות, ותחליף אותן בסוג של קביעת עובדה. דהיינו, תעשה ללקוח סוגסטיה ודמיון מודרך, ותקבל את ההחלטה שלו במקומו. ותחליט לו שהוא רוכש את המוצר שלך. ותעשה את זה על ידי זה שאתה הופך את ההתלבטות שלו ואת הספקות שלו, לוודאות ביחס למוצר שלך.

ועכשיו אוסיף עוד רמת עומק גדולה יותר, והיא שימוש במילים מנוגדות למילים שהלקוח השתמש בהן. דהיינו, כאשר הלקוח מציג לך את הרצון שלו, לפעמים הלקוח מבטא, לא רק מה הוא כן רוצה שיקרה, אלא גם מה הוא לא רוצה שיקרה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני מחפש משחק לילד שלי, כדי שהוא יוכל לשחק בו ושלא יעשה לי רעש בצהריים כשאני ישן". וכאשר הלקוח הציג את הבקשה שלו, הוא בעצם חשף עוד מידע עליו, והוא, שיש מילים שאותה הוא שונא והיא המילה "רעש".

ז"א שכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו...

קשיים בחיים, למה החיים קשים? למה קשה בחיים? למה יש קושי בחיים? למה קשה להצליח בחיים? למה קשה לי בחיים? למה החיים כל כך קשים? למה קשה למצוא זוגיות? למה קשה למצוא אהבה? למה הפרנסה קשה? למה קשה להיות מאושר? למה קשה לעשות כסף?
קשיים בחיים, למה החיים קשים? למה קשה בחיים? למה יש קושי בחיים? למה קשה להצליח בחיים? למה קשה לי בחיים? למה החיים כל כך קשים? למה קשה למצוא זוגיות? למה קשה למצוא אהבה? למה הפרנסה קשה? למה קשה להיות מאושר? למה קשה לעשות כסף?
...מאושר? למה קשה לעשות כסף? הרצאה על קשיים בחיים, למה החיים קשים? למה קשה בחיים? למה יש קושי בחיים? למה קשה להצליח בחיים? למה קשה לי בחיים? למה החיים כל כך קשים? למה קשה למצוא זוגיות? למה קשה למצוא אהבה? למה הפרנסה קשה? למה קשה להיות מאושר? למה קשה לעשות כסף? ועוד התמודדות עם קשיים בחיים, למה החיים קשים מדי? למה קשה לקנות דירה? למה קשה לי לקבל החלטות? למה כל כך קשה למצוא זוגיות? למה יש קשיים בחיים? איך מתמודדים עם קשיים בחיים? למה זה קשה לי? למה קשה...
כסף, איך לעשות כסף בלי לעבוד בכלל? הכנסה פאסיבית, איך לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך להפסיק לעבוד בשביל כסף? איך לעשות כסף בקלות? להרוויח כסף פסיבי, איך לעשות כסף פסיבי? איך להצליח בחיים בלי להתאמץ?
כסף, איך לעשות כסף בלי לעבוד בכלל? הכנסה פאסיבית, איך לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך להפסיק לעבוד בשביל כסף? איך לעשות כסף בקלות? להרוויח כסף פסיבי, איך לעשות כסף פסיבי? איך להצליח בחיים בלי להתאמץ?
...בלי להתאמץ? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך להפסיק לעבוד בשביל כסף? איך לעשות כסף בקלות? להרוויח כסף פסיבי, איך לעשות כסף פסיבי? איך להצליח בחיים בלי להתאמץ? ועוד האם אפשר לא לעבוד בכלל? האם אפשרי להפסיק לעבוד? איך אפשרי להפסיק לעבוד? לראות את החיים כמשחק, המרדף אחרי הכסף, להרגיש טוב בלי רע, הנאה בלי מאמץ, מהי עבודה? מהי הנאה? הנאה או עבודה, כסף מאומנות, כסף בלי מאמץ, איך לא לעבוד בכלל? האם חייבים כסף? איך להפסיק לרצות כסף? איך לא לרצות כסף? התמכרות...
אופי של מצליחנים, איך להצליח בגדול? למה לא לשמוח בחלקך? מהו השקר של העשיר ששמח בחלקו? מה רע בלשמוח בחלקך? למה לא להסתפק במועט? למה לא להתפשר על כלום? לא לוותר על שום דבר, לרצות שלמות, שאפתנות, חמדנות, חוסר סיפוק
אופי של מצליחנים, איך להצליח בגדול? למה לא לשמוח בחלקך? מהו השקר של העשיר ששמח בחלקו? מה רע בלשמוח בחלקך? למה לא להסתפק במועט? למה לא להתפשר על כלום? לא לוותר על שום דבר, לרצות שלמות, שאפתנות, חמדנות, חוסר סיפוק
...של העשיר ששמח בחלקו? מה רע בלשמוח בחלקך? למה לא להסתפק במועט? למה לא להתפשר על כלום? לא לוותר על שום דבר, לרצות שלמות, שאפתנות, חמדנות, חוסר סיפוק הרצאה על אופי של מצליחנים, איך להצליח בגדול? למה לא לשמוח בחלקך? מהו השקר של העשיר ששמח בחלקו? מה רע בלשמוח בחלקך? למה לא להסתפק במועט? למה לא להתפשר על כלום? לא לוותר על שום דבר, לרצות שלמות, שאפתנות, חמדנות, חוסר סיפוק ועוד למה לא לאהוב את מה שיש? למה לא לשמוח ממה שיש? למה לא להיות עשיר ששמח בחלקו? למה...
חוסר מוטיבציה בגלל עודף מוטיבציה, איך לטפל בחוסר מוטיבציה? מה לעשות כשאין חשק לכלום? איך לייצר מוטיבציה? איך להחליש את הרצון? החלשת הרצון לצורך חיזוק הרצון, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, לא רוצה להרגיש מחוייב
חוסר מוטיבציה בגלל עודף מוטיבציה, איך לטפל בחוסר מוטיבציה? מה לעשות כשאין חשק לכלום? איך לייצר מוטיבציה? איך להחליש את הרצון? החלשת הרצון לצורך חיזוק הרצון, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, לא רוצה להרגיש מחוייב
...הרצון עכשיו קודם כל הוא הבין הוא לא חייב ללכת לעבוד, עכשיו כי אתה רוצה לשחק את המשחק תשחק. בא נקצין את זה עוד יותר אם אנחנו רוצים להקצין את זה עוד יותר בן אדם שאומר נגיד "אין לי חשק ללכת לעבוד" מה שאפשר להגיד לו לא רק להגיד לו אתה לא חייב ללכת לעבוד אפשר להגיד לו "תקשיב אתה רוצה את האמת לא רק שאתה לא צריך לעבוד אתה גם לא צריך כלום בכלל, אתה יכול להישאר פה על הכיסא אל תזוז לא צריך שום דבר" ככל שהוא יבין יותר טוב שהוא לא צריך שום דבר שום דבר אתה לא...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
...ביטחון כי אתה לא יכול בלי תחושת בטחון ואז כבר יש לך את זה. הבנו, אתה הבנת? ש: זה חזק. אליעד: מה חזק זה פשוט. ש: כן לא בסדר החידוד. אליעד: עכשיו לדוגמא אתה נגיד בא נגיד שאתה אוהב את מה שאני מלמד, נכון אבל אתה אוהב את מה שאני מלמד רק בגלל שאתה לא כל כך אוהב את מה שאני מלמד, למה כי אם היית אוהב את מה שאני מלמד במאה אחוז היית ממזמן מבין את זה והיית מבין את זה אז לא היית יכול לאהוב אותי בגלל מה שאני מלמד כי אתה כבר יודע את כל מה שאני מלמד. ש: זה לא בדיוק...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
לזמן מוגבל!     👈1 ב 100  👈2 ב 150  👈4 ב 200     📞 050-3331-331
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בכל תחום, הצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...



להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: השגת מטרות ויעדים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: השגת מטרות ויעדים, למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להתמדה, קאוצינג, מאמן אישי למוטיבציה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות - עכשיו 15_04_2021 השעה 16:06:27 - wesi19