אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה ✔איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, הצלחה, מפתח להצלחה, ביטחון עצמי ומוטיבציה, להצליח בחיים, איך להיות בטוח שתצליח, רעיונות לעסק מצליח, משפטים על הצלחה בלימודים, להצליח בדייט, הצלחה ורוגע נפשי, לרוץ אחרי ההצלחה, מטרות בחיים, להצליח בלי תואר, אימון אישי להצלחה, לימודי דמיון מודרך, לא מצליח להפתר מהפרעות החרדה, מצליחן מקורי, הצלחה עם בנים, שאלוני מוטיבציה, מוטיבציה פנימית ללמידה, מוטיבציה לימודית, להצליח בעסקים, תובנות להצלחה, איש עסקים מצליח, להצליח בזוגיות, חוסר התמדה בכל תחום בחיים, איך להיות אדם מצליח, טיפים להצלחה בתחרות, מי מצליח בחיים, מוטיבציה אצל תלמידים, גישת חיקוי מצליחנים, הצלחה מעשית, טיפול אישי, מאמץ והצלחה, ספרים על איך להצליח בחיים, מלחץ להצלחה, איך להצליח לגור לבד, משפטים להצלחה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. לדוגמה, כאשר לקוח מגיע לסוכנות מכירת רכבים ואומר "אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה", המוכר החכם יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו", ולא "רכב", למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה "אוטו", ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש.

דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר "אני מחפש רכב לנסיעה לטיול". במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, "רכב לנסיעה לטיול", ולא להחליף את המילים למשהו כמו "רכב כיפי לטייל". ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה.

מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח?

למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר "אני מעוניין לקנות", יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "מעוניין", אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו "צריך" או "חייב", כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות.

עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו סביר במחיר סביר", והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "סביר", אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו "מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת".

מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת?

אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל "אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן", בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח "המוצר הזה עובד כל הזמן", ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו.

עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא השתמש. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מחפש "רכב שלא יעשה כאבי גב", עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו "רכב נוח במיוחד".

מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו?

לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א'), אבל בתוך תוכו הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג'). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו.

אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה.

מה המסקנה על השימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות.

אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ולהיזהר ממוכרים שמציגים את המוצר בדיוק במילים שבהן הם השתמשו, כי לא תמיד זה אומר שהמוצר באמת מתאים להם. כלומר, שימוש במילים של הלקוח יכול להיות טריק שמטרתו לגרום לקונה להרגיש שהמוצר בדיוק תואם את הצרכים שלו, אף שזה לא תמיד נכון.
איך למכור נכון? שימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה

המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו.

כיצד להשתמש במילים של הלקוח?

למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין ב"אוטו", ולא ב"רכב", יש להקפיד להשתמש במילה "אוטו" ולא "רכב". אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב "לטיול", על המוכר להימנע מלומר "רכב כייפי לטיולים" ולהשתמש במילים שהוא בחר - "רכב שמתאים לנסיעה לטיול".

החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר "אני רוצה רכב לנסיעה לטיול", על המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד "הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול".

מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות?

לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא "מעוניין" במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו "חייב" במקום "מעוניין". זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש.

כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא "מחפש משהו סביר" ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה "סביר" ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: "המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב".

מתי לא להשתמש במילים של הלקוח?

לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד "כל הזמן" ולא רק "רוב הזמן".

הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה.

האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח?

ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר.

שיקוף והזדהות עם הלקוח

חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים שמתארות את המוצר בצורה שדומה למה שהלקוח ביקש יעזור לו להתחבר אל המוצר, אך יש לשים לב שהמילים שהלקוח השתמש בהן באמת מתארות את המוצר בצורה נכונה.

אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה.

ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו הזה" למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי כן בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב.

אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר "אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול" צריך להגיד לו "הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול" לא להגיד לו לדוגמה לא להגיד ללקוח "הרכב הזה יהיה לך כייפי לטייל בו", "הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה לטיול", מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול.

תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" נניח ואז המוכר אומר לו "אוקי יש פה רכב שמאוד טוב לטיולים", לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" ואז המוכר אמר "יש פה רכב שהוא טוב לטיולים" ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד "רגע אם הוא טוב לטיולים אז אני יכול לטייל בו".

יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם הלקוח "אני רוצה רכב לטייל בו" אז אנחנו נגיד לו "יש פה רכב שיהיה לך נוח לטייל בו, הנה יש פה רכב שהוא טוב בשביל לטייל בו", לא להגיד "הנה רכב שטוב לטיולים" למה כי אז המוח של הלקוח צריך לעשות עוד פעולה ויש בזה נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה.

נגיד שהלקוח אמר "אני מעוניין לקנות ככה וככה" הוא לא אמר "אני צריך לקנות", הוא לא אמר "אני חייב לקנות" אמר "מעוניין" אז אם לדוגמה אנחנו נגיד ללקוח נשתמש במילה הזאת "מעוניין" בתהליך המכירה "אוקי אז הרכב שאמרת שאתה מעוניין לקנות הוא 1.. 2.. 3" לדוגמה מהיבט מסוים זה טוב מהיבט אחר אנחנו רוצים למחוק בראש של הלקוח את המילה "מעוניין". אני סתם נתתי כדוגמה "מעוניין" אבל העיקרון היה שאנחנו נגיד נרצה לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר שלפעמים בתהליך של מכירה הלקוח נגיד לדוגמה לא יודע להסביר מספיק טוב את מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר.

נגיד שהלקוח אומר "אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר" או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את עצמו "האם המוצר הזה מתאים לי", למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש שהמילים שלו לא מדויקות לדוגמה ואז אם המוכר משתמש במילים של הלקוח, הלקוח עצמו לא מאמין במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות.

לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" אז לא להגיד לו "הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן" כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה להגיד לו רוב הזמן, אז להגיד לו "אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל הזמן". עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל הזמן כל שכן שזה עובד רוב הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד "עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה" למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל הזמן לדוגמה.

ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר "אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב הזמן, משהו שיחזיק x זמן" והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר "אני מספיק לי אחריות לשנה" אבל במוצר הזה יש אחריות לעשר שנים אז אנחנו נגיד לו "אדוני המוצר הזה יש לך עליו אחריות לעשר שנים לא לשנה" דווקא נשתמש במושגים אחרים. עכשיו בקיצור בשורה התחתונה יהיה צריך לשים לב שיש לפעמים ביטויים שהלקוח משתמש שאנחנו לא נרצה לתאר בהם את איך שהלקוח תיאר את המוצר את השירות את מה שזה לא יהיה אנחנו דווקא נרצה לשכתב לו את המילים הבעייתיות האלה במילים אחרות.

עכשיו מסקנה לכאורה שאפשר להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים טרמינולוגיות אחרות או מה שזה לא יהיה, לכאורה זאת המסקנה שהיא כמובן נכונה אבל כמובן היא גם לא נכונה באופן מוחלט, ולמה? כי לפעמים יש מצבים שבהם אם אנחנו נשתמש אפילו בחלק מהמילים שבהן הלקוח השתמש אסוציאטיבית רגשית אנחנו נחבר אותו לשאר המילים שעלו לו בראש שאנחנו רוצים שהוא ישכח אותם.

זאת אומרת נגיד שהלקוח תיאר את המוצר הוא אמר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." אמר תיאור מסוים של המוצר אז אנחנו לכאורה הגרסה הראשונה אומרת אז תגיד לו "יש לי פה מוצר שיש בו א.. ב.. ג.. ד.." בדיוק מה שהוא אמר זה מה שיש במוצר בהנחה שיש את זה במוצר כמובן, התוספת שהוספתי אחר כך אומרת אבל תשים לב שה - ב' ו - ג' יש להם בעיה בצורת ניסוח כי הניסוח הזה הוא ניסוח שלישי דווקא המוצר שלנו יותר טוב מאיך שהלקוח הציג אותו או שאנחנו גם יכולים להציג את המוצר בצורה יותר טובה מאשר איך שהלקוח תיאר את מה שהוא מחפש ולכן לכאורה מה המסקנה המתבקשת שאת א' ו - ד' שהלקוח תיאר את זה טוב אנחנו נשתמש ב - א' ו - ד' אבל ב' ו - ג' שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר מחמיאים למוצר.

אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א' וב - ד' בשני התיאורים שהם כביכול מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא הזכיר ב - ב' ו - ג' ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב שהוא רצה לשלם מלכתחילה, למה כפול כסף? כי המוצר הזה גם הוא טוב פי אלף ממה שהוא רצה לקנות אבל אם אנחנו נשתמש בחלק אפילו, יכול להיות מצב שבו אם נשתמש אפילו בחלק מהמושגים שבהם השתמש הלקוח קודם אז חווייתית רגשית הוא בעצם מחובר למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות.

ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם עדיף לא להשתמש בו, למה כי זה בעייתי ועדיף לנו דווקא לשכתב את מה שהלקוח דיבר נגיד שהלקוח אומר סתם כדוגמה "אני מחפש רכב נוח" עדיף להגיד לו "יש פה רכב מאוד נוח" אנחנו משכתבים את מה שהוא אמר מהמילה "נוח" למילה "מאוד נוח", נניח אוקי או נגיד שהלקוח "אני מחפש רכב שאני לא אסבול בו, אני מחפש רכב שלא יעשה לי כאבי גב" נניח, עכשיו למה לא לדבר בצורה פוזיטיבית למה להגיד לו "הנה יש לך פה רכב שלא תסבול", מה זה "רכב שלא תסבול בו" שתהנה בו. אוקי אבל צריך לשים לב כי זה כאילו ניסוח בעייתי זה ניסוח שמקטין כי מה אנחנו נמכור לו מוצר כי אתה לא תסבול בו?

אבל מה שכן צריך לשים לב שאם משתמשים אפילו בחלק מהמילים שהלקוח השתמש קודם לפעמים עלול להיווצר מצב שבו הלקוח חווייתית עדיין יהיה מחובר למילים השליליות שהוא קודם תיאר בהן את המוצר ואז דווקא זה בסופו של דבר יכול לגרום לו לא לקנות את המוצר למרות שהוא אמר שזה מה שהוא מחפש, כי יכול להיות שהוא לא סגור על עצמו והוא לא באמת בטוח שהוא רוצה דווקא לקנות את המוצר הזה ולכן צריך לשים לב שאם נגיד לדוגמה משתמשים במילים של הלקוח והלקוח מהסס או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר.

אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ללקוח, להגיד לו "תקשיב מה שאתה מחפש אין לנו בחנות" למרות שיש לנו את זה בחנות "ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש", כאילו חווייתית לשדר לו שזה בעצם מדובר על מוצר אחר מאשר מה שהוא רצה לקנות. ולמה מה מהות העניין? מהות העניין היא כי לכאורה אם הלקוח אמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." תגיד לו "הנה א.. ב.. ג.. ד.." והוא קנה מה אכפת לנו איך הוא התנסח אבל העניין הוא פשוט אם היינו בטוחים במאה אחוז שהלקוח שאמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." אם הוא יחשוב שיש מולו "א.. ב.. ג.. ד.." הוא יקנה את זה תגיד לו "אדוני יש פה א.. ב.. ג.. ד.. קח תקנה" הוא קנה שלום לישראל, מה הבעיה? הבעיה היא שיכול להיות שהלקוח אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." זה מה שהוא אמר שהוא רוצה אבל בתוך תוכו הוא לא בטוח שהוא רוצה את זה, למה? כי יש בזה חסרונות והחסרונות האלה לפעמים באים לידי ביטוי בצורה שבה הלקוח תיאר את המוצר.

ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח "תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה" דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה זה יגרום לו לרצות לא לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו "מה חיפשת א'? הנה א' " אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א' הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו יותר טוב מ - א' רק הוא לא ידע איך להסביר את עצמו או שהוא מסיבה כזו או אחרת אמר "אני רוצה א' " והוא בכלל לא בטוח שהוא רוצה את א' הוא רוצה ג' בכלל. ולכן אם הפשט אומר, אם התפיסה הבסיסית אומרת "תקשיב אם הוא אמר שהוא רוצה א' מה אתה אומר לו יש פה ג'? תגיד לו יש א' אל תנסה להתחכם" אבל זה רק אם אנחנו בטוחים שהוא באמת רוצה לקנות את א' שאנחנו באמת בטוחים שבראש שלו אם הוא חושב שיש פה א' הוא קונה אותו.

אבל לפעמים הוא אומר "אני רוצה לקנות א' " הוא לא באמת רוצה את ה - א' הזה הוא רוצה שיגידו לו "אדוני א' אין יש ג' " הוא רוצה משהו יותר טוב מ - א'. אוקי ולכן בשורה התחתונה התשובה לשאלה האם עדיף להשתמש במילים של הלקוח היא שלפעמים עדיף ולפעמים לא עדיף והכל תלוי בהקשר ובעניין. ומהצד של השומע הצד של הלקוח אם הוא רוצה שלא ירמו אותו הוא צריך לשים לב לטריק הזה שעושים אנשי מכירות, הרבה פעמים בן אדם בא לקנות מוצר והוא אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." ואומרים לו "הנה יש פה א.. ב.. ג.. ד" בדיוק אפילו באותם מילים והוא אומר "בדיוק מה ששאלתי הוא אמר שיש" אבל אדוני הוא אמר שיש כי הוא השתמש במילים שלך זה שהוא השתמש במילים שלך זה עדיין לא אומר שזה מה שאתה מחפש, יכול להיות שזה מוצר אחר יכול להיות שהמוצר לא בדיוק תואם את מה שאתה מחפש אבל פשוט בגלל שהצגת את זה בצורה מסוימת לכן אותו מוכר מציג לך את זה באותה צורה שאתה כלקוח הצעת שאתה רוצה לקנות את זה אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת מתאים לך. אז שלא יעבדו עליכם.
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
להצליח הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח הצלחה - רשימת כל הנושאים להצליח להצליח אחרי כישלון להצליח באופן חלקי להצליח באופן מוחלט להצליח באמת להצליח בבחינה להצליח בבית משפט להצליח בגדול להצליח בדייט להצליח בזוגיות להצליח בזוגיות מאושרת להצליח בחיים להצליח בחינוך להצליח בחינוך ילדים להצליח בכוח המחשבה להצליח בכל דבר להצליח בכל תחום להצליח בכל תחום בחיים להצליח בכל תחומי החיים להצליח בלי להתאמץ להצליח בלי לנסות להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות לה
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר? האם באמת כדאי להצליח בגדול בחיים? אליעד כהן דיבר על השאלה המרכזית: האם כדאי להצליח בגדול, והאם הצלחה בחיים מביאה בהכרח לאושר? הוא הסביר שלרוב, אנשים רוצים להצליח בצורה גדולה, ולא מסתפקים בהצלחה קטנה או בינונית. כולם רוצים להצליח בגדול, להיות הכי מצליחים שאפשר. אבל השאלה האמיתית שאליעד מעלה היא, מה המשמעות האמיתית של הצלחה, והאם הצלחה גדולה אכן הופכת אותנו למאושרים יותר. מה הבעיה שיכולה להיווצר כאשר מצליחים בגדול? אליעד מסביר שדווקא אנשים שמצליחים בגדול, מתמודדים עם בעיה מיוחדת: ככל שההצלחה שלהם גדלה, כך גדל גם הרצון שלהם להצליח עוד יותר. הוא קורא לזה התארון גדל - כלומר, הארון שבו מאחסנים את הרצונות גדל ונעשה מלא יותר ויותר. במילים פשוטות, ככל שהצלחת יותר, אתה רוצה עוד הצלחות. לדוגמה, אדם שרצה מאוד להצליח בעסקים והצליח, פתאום ירצה גם להצליח בזוגיות, בהורות, בכסף נוסף או בפופולריות. באופן פרדוקסלי, ההצלחה הזו יכולה לגרום לך להיות פחות מאושר, כי הרצונות החדשים יוצרים פער גדול יותר בין מה שאתה רוצה לבין מה שיש לך בפועל. איך מוגדר אושר ואיך הוא קשור להצלחה? אליעד כהן מגדיר אושר כתחושה שמתעוררת כאשר מה שאתה רוצה - אכן קורה בפועל. אם יש התאמה מושלמת בין הרצון לבין המציאות, טוב לך. אם אין התאמה בין מה שאתה רוצה לבין מה שקורה, רע לך. ככל שהפער בין הרצוי למצוי גדול יותר, כך האדם ירגיש פחות טוב. אם אדם מצליח להשיג את כל מה שהוא רוצה באופן מושלם - הוא יהיה מאושר לחלוטין. אבל, וזה אבל גדול מאוד, אם בכל פעם שהוא משיג משהו הוא מתחיל לרצות משהו חדש נוסף, לעולם לא תהיה התאמה מושלמת בין הרצוי למצוי והוא לא יחוש אושר אמיתי. האם הצלחה גדולה מבטיחה אושר או עלולה דווקא להזיק? אליעד מסביר בבירור שהצלחה גדולה אינה ערובה לאושר אמיתי. היא יכולה לגרום לאדם להרגיש טוב יותר מאשר קודם, אבל רק בתנאי שהרצונות שלו לא יגדלו. אם הרצונות גדלים, ...
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים איך באמת משיגים הצלחה בחיים, דרך המחשבה או דרך המעשים? אליעד כהן מסביר את הנושא של הצלחה מעשית בחיים, ומציג דיון עמוק בשאלה האם ההצלחה שלנו תלויה בשינוי החשיבה או בשינוי המעשים עצמם. הוא פותח את דבריו בשאלה המרכזית: האם ההצלחה שלך תלויה במה שאתה חושב או במה שאתה עושה? האם עליך להתמקד בשינוי של צורת החשיבה או להתמקד ישירות בשינוי של הפעולות וההתנהגות שלך? האם הצלחה בחיים תלויה במה שאתה עושה או במה שאתה חושב? אליעד מדגיש בבירור ובהחלטיות שההצלחה המעשית, ההישגים הממשיים והאירועים במציאות שלנו תלויים אך ורק במה שאנחנו עושים בפועל. הוא מביא דוגמאות ברורות: אם מישהו ידרס או לא, זה תלוי אך ורק ... ממשית. תוצאות מציאותיות תלויות אך ורק במה שנעשה בפועל, ולכן אליעד מציין שכדאי להתמקד בעיקר בפעולות שאתה מבצע. אם פעולות הן המפתח להצלחה, למה חשוב לשנות גם את המחשבה? אליעד ממשיך ומסביר שאומנם ההצלחה תלויה רק במעשים בפועל, אך המעשים עצמם תלויים לחלוטין במחשבה שלנו. מה שאנחנו עושים הוא פועל יוצא של מה שאנחנו חושבים. הוא מוסיף שהמחשבות שלנו ... והרגשות, ביחד עם המחשבות, הם אלו שמעצבים את ההתנהגות שלנו בפועל. לכן, המחשבה קובעת אילו פעולות נבחר לבצע, ואילו פעולות יובילו אותנו להצלחה. לדוגמה, אליעד מתאר מצב שבו אדם רוצה להצליח במכירות. הוא מסביר שכדי להצליח למכור, עליך להיות נחמד ללקוחות. אבל במקום להתמקד ישירות בלהיות נחמד, כדאי לנסות להבין את המחשבות שגורמות לך להתנהג בצורה נחמדה. יש לזהות ולהבין איזו מחשבה תוביל להתנהגות הרצויה מול הלקוח. דוגמה נוספת שאליעד נותס היא לגבי כסף והתמדה. הוא מסביר שאם אדם רוצה להרוויח כסף ולהצליח בעסק שלו, הוא צריך להתמיד ולקום כל בוקר לעבוד על העסק. במקום להתאמץ ולהכריח את עצמך לקום, צריך להבין מהי המחשבה שגורמת לך לקום ולהתמיד. כלומר, במקום ... המחשבות הן הבסיס והן המקור לכל פעולה, ולכן שינוי מחשבתי יוביל בצורה טבעית וקלה יותר לשינוי התנהגותי לאורך זמן. מה התהליך הנכון להשגת הצלחה בחיים לפי אליעד כהן? אליעד מבהיר שיש כאן מעגל ברור של השפעה: הצלחה ותוצאות תלויות ישירות בפעולות שאתה עושה. הפעולות שאתה עושה תלויות לחלוטין במחשבות שלך. המחשבות מייצרות רגשות ותחושות שמובילים לביצוע הפעולות. לכן, אם אדם רוצה לשפר את התוצאות שלו בחיים ולהגיע להצלחה, עליו להתמקד בניתוח מדויק של הפעולות שלו, אך במקביל, עליו לנתח ולהבין את המחשבות שעומדות מאחורי הפעולות הללו. שינוי חשיבה יסודי יגרור שינוי בפעולות, והשינוי בפעולות הוא זה שיביא להצלחה ממשית במציאות. אליעד מדגיש בצורה חד - משמעית: פעולות הן הגורם הישיר לתוצאות, אך כדי לשנות פעולות באופן יסודי ויציב, חייבים לשנות את המחשבות שמובילות אליהן. איך להצליח בחיים? האם הצלחה תלויה במחשבות או במעשים? איך לשנות התנהגות? מה חשוב יותר, מחשבה או פעולה? איך לשנות את המחשבה כדי להצליח? איך ליצור שינוי מעשי בחיים? איך להשיג מטרות בצורה יעילה? מעשים תלויים במחשבה, רגשות תלויים במחשבה, לשנות את המעשים, לשנות את המחשבות, לשנות את הרגשות, להתמקד בסיבה, להתמקד בתוצאה, שינוי תודעתי, שינוי תודעה, האם חשוב להאמין בעצמך? האם חשוב ביטחון עצמי? האם חשוב לשנות את החשיבה? הצלחה תלויה במעשים, מעשים תלויים במחשבות ורגשות, מה שאתה עושה? תוצאה של מה שאתה חושב, מה שאתה מרגיש? הצלחה תלויה בחשיבה ...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את ... הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים האם כדאי לאדם לשדר הצלחה תמיד? אליעד כהן התייחס לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה, והסביר שאין לכך תשובה חד - משמעית, ... הדגיש שאם המטרה היא למכור מוצר, שירות או את עצמך לאדם אחר, שידור הצלחה יכול להיות יעיל, אבל לא תמיד זה נכון ... היא של חברי כנסת המנסים למכור את עצמם לציבור. חלק מהם נמנעים מלשדר הצלחה ועושר, מתוך הנחה שהציבור ירגיש מרוחק ... יותר. לעומתם, יש חברי כנסת שחושפים את הונם בכוונה כדי להראות כמה הצליחו, אך אליעד הסביר שגם החשיפה הזאת אינה תמיד ... בהתאם איך להציג את עצמי, תוך חשיבה אם הצד השני יאמין לשידור ההצלחה או יחשוד שמדובר בהצגה בלבד. מדוע שידור הצלחה מושך אנשים לקנות או להאמין לאדם מסוים? אליעד הסביר שבני אדם מניחים שאם מישהו מצליח, כנראה שהוא בעל ניסיון, מיומנות, ידע או שיש לו לקוחות רבים. המחשבה היא שאם הוא הגיע להצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יודע מה הוא עושה, ... ממנו או להאמין לו. לדוגמה, אליעד הביא את טענת הדתות שאומרות: אם הצלחנו לשמור על המסורת 3000 שנה, כנראה שיש בזה משהו אמיתי ונכון. כלומר, ההצלחה נתפסת כאימות לאיכות ולנכונות של אותו ... או מערכת אמונות. הוא הדגיש שהנקודה החשובה היא לבדוק היטב אם שידור ההצלחה נתפס כאמיתי או כמזויף. לדוגמה, אם ... יקר, אולי הרכב בכלל שייך לבנק או לשוק האפור. ולכן, לדבריו, שידור הצלחה לא תמיד מוכיח הצלחה אמיתית, ולפעמים מדובר רק בהצגה לצורך יצירת רושם. למה אנשים רוצים להיות בקרבת אנשים מצליחים? אליעד הציג שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים נמשכים לאנשים מצליחים: כדי ללמוד מהם, לחקות את ההצלחה שלהם ולקצר את הדרך להצלחה בעצמם. כדי להרגיש חשובים - אם אדם מצליח מתעניין בהם, הם חשים בעלי ערך עצמי גבוה יותר. מתוך רצון לקבל עזרה ולהשיג הצלחה בלי מאמץ. כיצד נושא ההערצה קשור ... לאותה רמת ידע והבנה. אליעד הסביר שהמעריצים בדרך כלל רוצים לקבל את ההצלחה בלי להשקיע את המאמץ הכרוך בכך. אליעד ... היתה להמחיש כיצד אנשים מתייחסים בצורה סלקטיבית לדמויות ציבוריות, להצלחותיהן ולכישלונותיהן בהתאם לתדמית ... במקום לפתח רוגע פנימי ויציב מתוך עצמם. מהי המסקנה לגבי שידור הצלחה באופן כללי? בסופו של דבר, אליעד סיכם שאין נוסחה אחידה לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה. התשובה תמיד תלויה במה שהאדם רוצה להשיג ובאיך הוא רוצה שהאחרים יתפסו אותו. שידור הצלחה יכול להיות כלי מועיל במצבים מסוימים, ... לפתח רוגע פנימי ושחרור מתלות חיצונית? מדוע עולה השאלה אם כדאי לשדר הצלחה? בשיחה עלתה השאלה בנוגע לנסיבות ולמטרות שבהן כדאי לאדם לשדר הצלחה, והאם הדבר נכון בכל מצב. נשאלה גם השאלה איך שידור הצלחה קשור לרצון למכור או להשיג אהדה, ולמה ...
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים מהו סוד ההצלחה ואיך נמנעים מכישלון? הרבה פעמים אנשים שמחפשים דרכים להצלחה מתמקדים אך ורק בראיונות עם מי שהצליחו בגדול, כמו דמויות ציבוריות ומפורסמות. הכוונה היא לשמוע את סיפוריהם, להבין את הדרך שלהם ולנסות לשחזר אותה. אולם, עולה ... ללמוד גם מהמקרים שבהם לא הצליחו, כדי להבין מה גרם להם להיכשל וכיצד ניתן להימנע מטעויות דומות? האם רק המצליחים יכולים לתת השראה? אחת השאלות המהותיות היא אם אנחנו צריכים ללמוד רק מהאנשים שהצליחו בגדול. האם השאיפה להצלחה היא אכן מתמקדת רק בהבנת הדרך של המצליחים? השאלה נשאלת משום שיכול להיות שלמדנו מהמצליחים, אך לא שמנו לב שהיו אנשים שעשו בדיוק את אותם הצעדים, עם אותה תשוקה ואמונה בעצמם, אך בסופו של דבר הם לא הצליחו - להיפך, הם נכשלו. האם לא חכם ללמוד גם מהם, כדי להבין מה לא לעשות? למה לא שמים לב לאנשים שנכשלו? התשובה לשאלה זו היא ... מתמקדים בעיקר במי שהצליח. אנשים שנכשלו אינם מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם, ולכן לפעמים השיעורים החשובים ביותר נעלמים. אם אנשים רוצים להימנע ... ללמוד לא רק מה אנשים שהצליחו אלא גם מהאנשים שנכשלו. האם ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא רק בתוצאה? בפועל, כששואלים אדם שהצליח בגדול כיצד הצליח, הוא בדרך כלל יספר על האמונה העצמית, על ההתמודדות עם הקשיים, על ההשקעה וההתמדה. אך אם תשאלו את מי שנכשל בגדול, הוא עשוי ... הוא רק התוצאה - אחד הצליח והשני נכשל. המשמעות היא שאמונה בעצמך והתמדה לא בהכרח מבטיחות הצלחה, כי אנשים רבים עשו את זה ולא הצליחו. האם יש סוד
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח?
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח? תשובה: הגורם היחיד שבו תלויה ההצלחה של האדם, היא צורת המחשבה שלו. מהי צורת מחשבה שיוצרת הצלחה? תשובה: מחשבה מצליחה = מחשבה אמיתית. הסיבה היחידה שהאדם אינו מצליח להשיג את מה שהוא רוצה, היא רק משום שהוא רחוק מהאמת. כאשר האדם אינו רואה את המציאות כפי מה שהיא באמת = חוסר הצלחה. אי ידיעת האמת = האדם אינו יודע את כל האלטרנטיבות שלו. אי ידיעת האמת = האדם אינו מרוכז במטרה החשובה ביותר. אי ידיעת האמת = דברים ... = האדם אינו מודע ליכולות האישיות שלו באמת. אי ידיעת האמת = טעויות שנוצרות מחוסר ידיעה. אי ידיעת האמת = חוסר הבנה של הסיבות והגורמים שמאפשרים להצליח. הדרך לגרום למחשבה להיות מחשבה שיוצרת הצלחה, היא על ידי חיפוש האמת. כאשר האדם מחפש תמיד את האמת בכל דבר, על ידי זה נגלה אל מול עיניו עולם חדש של הזדמנויות. לחפש את האמת = לחפש ... שהוא. לחפש את האמת = לראות את התמונה המלאה. לחפש את האמת = לדעת את מה שאינו ידוע. לחפש את האמת = לראות את מגוון האפשרויות שלך. לחפש את האמת = להצליח. איך לחפש את האמת? תשובה: על ידי שאלות. פירוש: על האדם לא לקבל שום דבר כמובן מאליו. על האדם לחקור כל הזמן ולנסות להבין מדוע הדבר כפי שהוא. כאשר האדם לא מקבל כמובן מאליו את הדברים, אלא כל הזמן חוקר ומחפש את הסיבה האמיתית שלהם, על ידי זה ורק על ידי זה הוא מבין איך להצליח. הצלחה = ידיעת האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לאדם. אלטרנטיבה = דרך לעקוף קושי. קושי = סיבה שבגללה הדבר אינו מצליח. כאשר האדם מחפש את הסיבה של המצב = מגלה אלטרנטיבות חדשות = הצלחה. ...
קשיים / הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה?
... הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה? כל קושי נובע בהכרח מהצלחה. האדם הצליח להגיע לקושי. אם האדם לא היה מצליח להתגבר על הקושי הקודם, הוא לא היה מגיע לקושי הנוכחי. כך שכל קושי באשר הוא נובע בהכרח מהצלחה של התמודדות עם הקושי שקדם לו. קושי הוא דבר טוב, משום שהוא מקדם את האדם לשלמות. הקושי מאלץ את האדם לחיות טוב יותר. הקושי מקרב את האדם לטוב האמיתי. קושי = חוסר התאמה. המציאות של האדם אינה תואמת את רצונו. הצלחה = התאמה = המציאות של האדם ורצונו עולים בקנה אחד. הקושי מאלץ את האדם להגיע לאחדות עם המציאות = אושר. ישנם שני סוגים של הצלחה. הצלחה אמיתית והצלחה שאינה אמיתית. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר כלשהו שיכול שלא להיות קיים. הצלחה אמיתית = הצלחה שאינה תלויה בשום דבר זמני, אלא רק במהות פנימית יציבה ונצחית. קושי אפשרי רק כאשר ההצלחה אינה אמיתית. קושי = פירוק של הצלחה שאינה אמיתית. כאשר האדם נמצא במצב של הצלחה שאינה אמיתית, באותו הרגע בא הקושי כדי לקרב אותו להצלחה האמיתית והטובה באמת. קושי = תלות במצב חיצוני כלשהו. אם אין תלות אין קושי. הצלחה שאינה אמיתית = שביעות רצון בגלל מצב חיצוני כלשהו. הקושי נוצר מכך שהמצב החיצוני משתנה ומפרק את ההצלחה שאינה אמיתית. הקושי מאלץ את האדם להתקרב אל ההצלחה האמיתית, ההצלחה שאינה תלויה בדבר. הקושי מזכיר לאדם שהוא עדיין לא נמצא בטוב האמיתי. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר חיצוני = פחד לאבד את ההצלחה. קושי = איבוד המצב החיצוני. הצלחה אמיתית = אושר שנובע מחיבור עמוק לאני הפנימי של האדם ולמהות האמיתית של המציאות. אושר שנובע מכך שהאדם מבין את ההיגיון הטוב והמושלם של המציאות. אושר שאינו תלוי בדבר. הקושי מקרב את האדם אל הטוב האמיתי, טוב של שלמות, טוב ללא פחד מאיבוד ההצלחה. ברמה המעשית: כאשר האדם נתקל בקושי, עליו להעמיק אל תוך המהות של הרצונות שלו ואל תוך המהות של המציאות שאיתה הוא מתמודד. ככל שהאדם ...
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
... להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי מה ההבדל בין להצליח בשישה צעדים לשישה שיעורים? אליעד מסביר תחילה את ההבדל בין התפיסה של להצליח בשישה צעדים לבין להצליח בשישה שיעורים. ההבדל המרכזי הוא שבתפיסה של צעדים, אתה מקבל מתכון מדויק וסכמטי להצלחה - שלב ראשון, שלב שני, שלב שלישי וכך הלאה. אלו הוראות ספציפיות וברורות שאתה אמור לבצע אחת אחרי השנייה, בדומה למתכון או ... את האיזון ביניהם. לפי אליעד, צריך לקחת את הנוסחה הזאת ופשוט לזרוק אותה לפח, מכיוון שהיא מטעה ולא מועילה. לדעתו, הדרך האפקטיבית להצלחה היא פשוט לבדוק במה אתה הכי טוב, ופשוט להתמקד רק בזה. לא רק במה שאתה אוהב לעשות, אלא במה שאתה ממש מצטיין בו בצורה יוצאת ... שלך ולא באיזון עם דברים אחרים שאתה אוהב. כדוגמה הוא אומר: תבדוק במה אתה הכי טוב, אם אתה הכי טוב ב - X, תעשה את X, כי רק שם הפוטנציאל להצלחה הוא גבוה. הוא מוסיף שאנשים לעיתים מנסים להתרכז במה שהם אוהבים או רוצים, ובכך מפספסים את ההזדמנות לממש את ההצלחה באמצעות הכישרון האמיתי שלהם. כלומר, הוא מבטל את החשיבות של מה אתה אוהב לעשות לטובת במה אתה הכי טוב. האם בחירת מטרה קלה היא סוד ההצלחה? אליעד ממשיך להסביר שהצלחה תלויה בשאלה כיצד אתה מגדיר את המטרה שלך. אם תגדיר הצלחה כהשגת מטרה, הרי שהדרך הפשוטה להצליח היא לבחור מראש מטרה שקל לך להשיג. בכך הוא נותן דגש לא רק על עשיית הדבר שאתה טוב בו, אלא גם על בחירת מטרה שקל לך להגיע אליה, שכן אז תחושת ההצלחה מובטחת כמעט לחלוטין. לדוגמה, הוא אומר שאם המטרה שלך היא להרים עט והצלחת להרים אותו, הרי שהשגת את ההצלחה שלך בקלות. בכך הוא מדגים שהצלחה היא סובייקטיבית ומותנית בבחירת המטרות שלך, ולכן יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של מטרות קלות שניתנות להשגה. האם תמיד כדאי ... מהחסרונות? אליעד מציין נקודה חשובה לגבי התמקדות רק ביתרונות היחסיים שלנו: נכון אמנם שלהשתמש ביתרון היחסי שלך מגביר את הסיכוי שלך להצליח, אך מנגד, זה עלול להפוך אותך למוגבל ולמונוטוני. אם תבחר תמיד רק ביתרון שלך, בסוף אתה לא תפתח יכולות נוספות שאתה אולי חלש בהן ... פוטנציאל התפתחות. לדוגמה, אם אתה טוב רק במשימה אחת ומנצח בה בקלות, זה יהיה כמו לשחק משחק שאתה כבר יודע מראש שתנצח בו. אתה תרגיש אולי הצלחה, אבל היא תהיה חסרת משמעות, כי מראש היה ברור שתנצח. אליעד מסביר שכדי לחוש סיפוק אמיתי מהצלחה, עליך להתגבר על קושי, להתפתח, ולהוכיח לעצמך שאתה מסוגל ליותר. האם עדיף להצליח כלכלית או להרגיש חופש פנימי? אליעד מתייחס לנושא נוסף - היחס בין הצלחה כלכלית לבין תחושת חופש פנימי. הוא אומר שאם המטרה שלך היא רק להצליח מבחינה כלכלית, יכול להיות שהמטרה הזו לא תושג, ותישאר מתוסכל. אליעד מציע לשקול אולי להעדיף את תחושת החופש הפנימי על פני כסף, כי אם המטרה היא דווקא הכסף, היא לא בהכרח תתממש. על פי אליעד, דווקא כאשר לא שמים את הכסף במרכז, יש סיכוי לחוש יותר חופש ולהשיג תחושת הצלחה אמיתית. הוא מדגיש שהגדרת הצלחה צריכה להיות מדויקת וברורה מראש כדי שתהיה משמעותית ואפקטיבית עבור האדם עצמו. למה חשוב להגדיר הצלחה לפני שפועלים? נקודה נוספת שמדגיש אליעד, היא החשיבות של הגדרה ברורה של מהי הצלחה מבחינתך, לפני שמתחילים לפעול להשגתה. הוא אומר שאי אפשר ללמד מישהו איך להצליח, בלי שהמושג
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
... מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים למה אנשים מפחדים אחרי שהם מצליחים? כאשר אדם משיג את כל מה שהוא רוצה ומגיע להצלחה, הוא אמנם חש אושר וסיפוק רב, אך מיד לאחר מכן מתחיל להופיע פחד מסוג חדש - פחד לאבד את מה שכבר השיג. אליעד כהן מסביר כי התהליך הטבעי הוא שאדם רוצה דברים, משיג אותם, ואז ממשיך לרצות עוד. אך ברגע שהוא מצליח להשיג כל דבר שרצה, ללא רצונות חדשים, נוצרת בעיה חדשה: חרדה מכך ... אוטומטי הוא מתחיל לדאוג ולהילחץ מתסריטים שליליים: מה יקרה אם הילדים יחלו?, מה אם אשתי תבגוד בי?, מה אם אאבד את הכסף?, וכך הלאה. אליעד מדגיש כי דווקא בשלב הזה, לאחר ההצלחה, אנשים רבים חווים חרדה קשה, לעיתים אפילו יותר מאשר אלו שטרם ... רשימת מטרות שברצונו להשיג, יוסיף סעיף מיוחד: אני רוצה לקבל את הדברים האלו, ולהיות בטוח שאני לא אאבד אותם. עם זאת, גם כאן מתעוררת שאלה חדשה: מה יקרה אם אדם באמת יצליח להשיג הכל וגם להרגיש בטוח לחלוטין שהוא לעולם לא יאבד את מה שהשיג? לדבריו, זו שאלה מורכבת נוספת, אך היא לא הנושא המרכזי כאן. מה הפתרון לפחד וחרדה בעקבות הצלחה? הדרך היחידה שבה אדם יוכל באמת להפסיק לפחד לאבד את מה שיש ... ערך עצמי, למד להרגיש בעל ערך בלי תלות בכסף ובמעמד. אליעד מוסיף שהעניין הוא לא רק למנוע את הפחד מאיבוד הדברים, אלא גם להשיג מצב נפשי שבו האדם לא יהיה תלוי רגשית בהצלחה או ברכוש חומרי כלשהו. הוא מציע לגולשים להמשיך לחקור כיצד ... רגשית. הוא מזמין את הקהל להיכנס לאתר ולחפש עוד מידע על תלות רגשית, איך להרגיש טוב בלי שום דבר, איך להרגיש טוב בלי תנאים, ואיך להרגיש טוב מתוך עצמי בלבד. פחד לאבד הצלחה חרדת נטישה בזוגיות איך להרגיש אושר בלי תנאים? פחד אחרי השגת מטרות תלות רגשית בהצלחה ...
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
... של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות מה המחיר של ההצלחה? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? בהרצאה הזו, אליעד כהן מציין כי כל הצלחה בחיים כרוכה בתשלום מחיר מסוים. הוא מתחיל בכך ששואל אם כדי להצליח בחיים, בייחוד להצליח בצורה משמעותית ובגדול, חייבים לשלם מחיר. התשובה לכך, לפי אליעד, היא שהצלחה אינה חייבת להיות בהישג יד של כולם, ורוב האנשים לא מצליחים בגדול. אף שבני אדם יכולים להצליח בקטן, מעט מאוד מצליחים באופן יוצא דופן או אקסטרימי. אליעד מציין את המושג הצלחה אקראית, שהוא הצלחה שמתרחשת במקרה, ללא השקעת הרבה מאמץ. דוגמה לכך היא זכייה בפתק הגרלה או בהשקעה מקרית שמניבה רווחים. לעומת זאת, הוא מדבר על הצלחה סיבתית, שהיא הצלחה שמגיעה בעקבות עבודה קשה ומאמץ, שם יש סיבה ותוצאה ברורה. הצלחה כזו, לדבריו, דורשת הרבה יותר מאמץ, ולכן היא כרוכה בתשלום מחירים. לפי אליעד, כדי להיות אדם מצליח באמת, צריך לחשוב כמו אדם מצליח, להבין שכשאתה מצליח מאוד טוב לך, אבל לפני ההצלחה זו תקופה קשה. הוא מדגיש שלאנשים שרוצים להצליח בגדול, המחירים שהצטרכו לשלם הם הרבה יותר גבוהים, כיוון שבכדי להצליח צריך כל הזמן לשאוף לשיפור והתפתחות. המילים תמיד לרצות עוד ואף פעם לא להסתפק במה שיש מדגישות את גישת אליעד כלפי הצלחה. הוא טוען כי הדרך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה, איך להצליח בכל תחום, השגת מטרות ויעדים, הצלחה בחיים, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: איך להצליח בכל תחום, הצלחה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הצלחה בחיים, למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנחישות, אימון אישי למוטיבציה, אימון אישי לנחישות בנושאי הצלחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:14:27 - wesi19