אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה במכירות ✔איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, הצלחה במכירות, מוטיבציה של עובדים, מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה לרזות, מוטיבציה חיצונית, מפתח להצלחה, מוטיבציה אצל מורים, יועץ אישי, איך מצליחים בחיים, תובנות להצלחה, איך להיות אדם מצליח, מוטיבציה בארגון, איך להצליח לקבל קידום, לחלום הצלחה, סיפורי מוטיבציה, טיפים להצלחה בתחרות, ספרים על איך להצליח בחיים, אימון איך לעבור ראיון עבודה בהצלחה, למה אני לא מצליח להתרכז בלימודים, איך מעריכים הצלחה, מוטיבציה בעבודה, כיצד להצליח להיות סבלני, איך להצליח להתפלל בכוונה, לימוד דמיון מודרך, לחץ נפשי הצלחה בלימודים, חוסר התמדה בכל תחום, מוטיבציה לאימון, משפטים על השגת מטרות, מנטרות להצלחה במבחן, לחוות הצלחות וכישלונות, מוטיבציה ארגונית, ספרים עם טיפים להצלחה, המקור להצלחה בחיים, מצליחן מקורי, חוסר מוטיבציה לעבוד מרגיש עייפות, גורמי הצלחה בחיים, פילוסופיה הצלחה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה?

ההרצאה מתחילה בהסבר על האופן שבו המוח מנתח מידע. המוח לא מקבל מידע כיחידה אחת אלא מפרק אותו לשלבים ומנתח כל חלק בנפרד. לדוגמה, כאשר אדם שומע את המשפט "כאן יש שולחן ירוק", המוח מפרק אותו ומבצע סדר של ניתוח: תחילה הוא מפרש את המילים "כאן", "יש", "שולחן" ו"ירוק" בנפרד, ואז בודק את צירופי המילים, ולבסוף מנתח את המשפט כיחידה שלמה על פי ההקשר בו הוא נאמר.

הבנה זו, שיכולה להיראות פשוטה, מהווה כלי רב עוצמה בשכנוע. כשאנחנו רוצים לגרום לאדם להאמין במשהו או להבין משהו, אפשר להשתמש בשיטת הניתוח הזה ולפרק את המסר לכל רכיביו. לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם לחשוב שמשהו נכון אך לא ניתן או לא רצוי לומר את זה בצורה ישירה, אפשר להציג את המסר בהקשרים שונים שבהם הוא נכון.

שימוש באמיתות חלקיות לצורך השפעה

אם רוצים למכור משהו למישהו, למשל דירה, אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן להציג את המסר בצורה עקיפה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהדירה לא מתאימה לו, המוכר יכול לשאול את עצמו אילו סיבות יכולות להצביע על כך שהדירה כן מתאימה לו. לאחר מכן, הוא יכול להציג את הדירה בהקשרים שבהם היא כן יכולה להתאים. למשל:
  • אם היו לך ילדים, הדירה הזאת הייתה אידיאלית בגלל הקרבה לבתי ספר.
  • אם היית רוצה לארח הרבה אנשים, הדירה הזאת מצוינת כי יש לה חדרי אירוח מרווחים.
  • אם היית מחפש מקום שקט, הדירה הזאת ממוקמת בשכונה שקטה מאוד.
באמצעות הצגת האמיתות החלקיות הללו, המוכר משתיל בלקוח את המחשבה שהדירה עשויה להתאים לו, גם אם לא באופן מוחלט.

שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות

שיטה זו אינה מוגבלת למכירות בלבד, והיא גם מופיעה בפוליטיקה. כאשר יש פוליטיקאי בשלטון ונתונות לו ביקורות על כישלונות בתחומים מסוימים, ניתן להציג את הישגיו בתחום אחר כך כדי לשנות את תפיסת הציבור כלפיו. לדוגמה, אם ראש ממשלה נמצא בשלטון במשך כמה שנים ויש ביקורת על כך שהמצב הידרדר בתחומים מסוימים, אפשר להבליט הישגים ספציפיים כדי לשנות את הדימוי הציבורי, כמו:
  • "הראש ממשלה שמר על הביטחון בכך שנלחם באיראן וביטל איום ביטחוני חמור."
  • "המחירים ירדו בתקופתו, כמו למשל ירידה במחירי החשמל ב - 10% למרות עלייתם הכללית."
  • "בזמן כהונתו, מחירי הסלולר ירדו באופן משמעותי."
באופן הזה, ניתן להסתיר את הכישלונות ולהדגיש את ההצלחות במידה מסוימת, כך שהציבור יחשוב שהמצב תחת הנהגתו של המנהיג היה חיובי.

השתלת מחשבות באמצעות ניסוח עקיף

כדי להשתיל מחשבות במוח של אדם מבלי לומר את הדברים בצורה ישירה, ניתן להשתמש בניסוחים עקיפים. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו לקנות רכב אך לא רוצים לומר לו ישירות "הטנדר הזה מתאים לך", אפשר להציג את הרעיון בעקיפין:
  • "הטנדר הזה מאוד טוב לנוסעים למרחקים ארוכים."
  • "הטנדר הזה מאוד נוח בתנאי נהיגה בעיר."
  • "הטנדר הזה מצוין לנסיעות שטח."
באמצעות חזרה על רעיון זה, המוח של השומע מבין שמדובר ברכב טוב, ובסופו של דבר הוא עשוי להניח שהוא מתאים לו גם כן.

איך להגן על עצמך משכנוע מניפולטיבי?

למנוע מכם ליפול לשיטות שכנוע מניפולטיביות, יש להתאמן בשאילת שאלות ביקורתיות. כל פעם שאתם שומעים משהו, שאלו את עצמכם:
  • "האם זה כל האמת?"
  • "האם זה נכון תמיד, בכל מקרה?"
  • "האם יש הקשרים שבהם זה לא נכון?"
כשהאדם שואל את עצמו שאלות כאלה, הוא מזהה מתי השפעה על התודעה נעשית על ידי ניסוחים מניפולטיביים, וכך הוא יכול להימנע מלקבל מסרים חיצוניים בצורה לא מודעת.

סיכום

ההרצאה מסבירה כיצד המוח מנתח את המידע שהוא שומע בשלבים, וכיצד ניתן לנצל את המידע הזה כדי לשתול מחשבות בתודעה של אחרים, בעיקר בעזרת הצגת מסרים באופן עקיף ושימוש בהקשרים שונים. שיטות אלו משמשות למכירות, פוליטיקה, ותחומים נוספים, וחשוב להימנע מהן על ידי פיתוח חשיבה ביקורתית ושאילת שאלות ניתוח.
הבנת מבנה ניתוח המידע במוח

המוח לא מקבל מידע כיחידה אחת שלמה אלא מפרק אותו לשלבים ומנתח כל חלק בנפרד. כאשר משפט נאמר, המוח מפרש תחילה את המילים הבודדות, לאחר מכן את הצירופים שלהן, ואז את כל המשפט כולו בהתאם להקשרו. לדוגמה, כאשר שומעים את המשפט "כאן יש שולחן ירוק", המוח מפרק אותו כך: קודם כל, הוא מפרש את המילים "כאן", "יש", "שולחן" ו"ירוק" בנפרד. לאחר מכן, הוא מנתח צירופים כמו "כאן יש", "כאן יש שולחן" ולבסוף את כל המשפט השלם.

איך ניתן לנצל זאת לשכנוע?

העובדה שהמוח מפרש כל רכיב בנפרד יכולה לשמש כלי רב עוצמה בהעברת מסרים ושכנוע. כאשר רוצים לגרום למישהו להאמין במשהו, ניתן להשתמש בניסוחים מסוימים כדי ליצור אצלו תפיסה מסוימת, גם אם לא אומרים את הדברים בצורה ישירה.

שימוש באמיתות חלקיות לצורך השפעה

כאשר רוצים לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון, אך אין אפשרות או רצון לומר זאת ישירות, ניתן לפרק את המסר ולשלב אותו בתוך הקשרים שונים שבהם הוא נכון.

לדוגמה, אם רוצים למכור למישהו דירה אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן לשלב את המסר "הדירה הזאת טובה עבורך" בתוך הקשרים מסוימים שבהם זה נכון.

אם הקונה אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי", במקום להתמודד עם ההתנגדות באופן ישיר, המוכר יכול לשאול את עצמו "באילו מקרים הדירה כן הייתה יכולה להיות טובה עבורו?" ולאחר מכן להציג את ההיבטים הללו. למשל:
  • "אם היו לך ילדים, הדירה הזאת הייתה מושלמת בגלל הקרבה לבתי ספר."
  • "הדירה הזאת מעולה לאירוח - יש בה מרחב גדול שמתאים לכך."
  • "אם היית רוצה לגור בשכונה שקטה, הדירה הזאת הייתה אופציה מעולה."
על ידי הצגת אמיתות חלקיות בצורה נכונה, ניתן לגרום לשומע להסיק לבד את המסקנה הרצויה.

שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות

אותה טכניקה משמשת גם בפוליטיקה. לדוגמה, אם ראש ממשלה נמצא בשלטון מספר שנים, ויש ביקורת על כך שהמצב הידרדר בתחומים מסוימים, ניתן להבליט הישגים ספציפיים שקרו במהלך כהונתו כדי לשנות את תפיסת הציבור.

אם רוצים להציג מסר כמו "ראש הממשלה שמר על הביטחון", בודקים באילו מקרים מסוימים זה נכון, גם אם באופן כללי המצב הביטחוני הידרדר. לדוגמה:
  • "ראש הממשלה נלחם באיראן ומנע איום ביטחוני חמור."
  • "בזמן כהונתו מחירי החשמל ירדו ב - 10%, למרות שהמחירים באופן כללי עלו."
  • "תחת הנהגתו, מחירי הסלולר הוזלו באופן משמעותי."
באופן הזה, למרות שהמצב הכללי לא בהכרח חיובי, השומע מקבל מסרים שמובילים אותו לחשוב שהמנהיג הצליח בתחומים מסוימים.

השתלת מחשבות באמצעות ניסוח עקיף

אם לא ניתן לומר משפט מסוים בצורה ישירה, ניתן להטמיע אותו בתוך שיחה על ידי שימוש במילים דומות שיובילו את השומע להסיק את המסקנה בעצמו.

לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו לקנות רכב, אך לא רוצים לומר "האוטו הזה מתאים לך", ניתן לשלב את הרעיון בדרכים אחרות:
  • "האוטו הזה מאוד טוב לנוסעים למרחקים ארוכים."
  • "הרכב הזה מאוד נוח כאשר נוהגים בעיר."
  • "הרכב הזה מעולה ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה."
על ידי חזרה על הרעיון שהרכב טוב, המוח של השומע מסיק שהוא כנראה טוב גם עבורו.

איך להגן על עצמך משכנוע מניפולטיבי?

כדי לא ליפול לשיטות שכנוע כאלה, יש להתרגל לשאול:
  • "האם זה כל האמת?"
  • "האם המשפט הזה נכון בכל המקרים?"
  • "האם יש הקשרים אחרים שבהם זה לא נכון?"
על ידי הטלת ספק ושאילת שאלות, ניתן לזהות מתי משתמשים בניסוחים מניפולטיביים כדי לשתול מחשבות.

סיכום

השימוש בניתוח מידע בשלבים מאפשר לשכנע אנשים על ידי שילוב מסרים בהקשרים שבהם הם נכונים. זה עובד בתחומים כמו מכירות, פוליטיקה, ופרסום, וניתן גם להגן על עצמנו משיטות אלה על ידי פיתוח חשיבה ביקורתית.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע העברת מסרים איך למכור, איך לשתול מחשבות ואיך חושב ואיך המוח משתכנע. וזה הולך ככה הרעיון הוא שהמוח ששומע עובדות כאלה ואחרות יש לו כמה רבדים איך בעצם הוא מנתח את המידע שהוא שומע, אוקי לדוגמה נגיד אומרים למישהו "כאן יש שולחן ירוק", אוקי אז מה שהמוח עושה הוא קודם כל מנתח מה פירוש המילה "כאן" מה פירוש המילה "יש" ואחר כך הוא בודק מה פירוש המילים "כאן יש", אחר כך הוא בודק מה פירוש המילה "שולחן" אחר כך הוא בודק מה פירוש המילים "כאן יש שולחן" וכו' וככה הוא מנתח את המשפט. מה זה בעצם אומר? זה אומר שהמוח כששומע את המילים "כאן יש שולחן ירוק" הוא לא בעצם מקליט את כל המשפט ומנתח את כולו בבת אחת, הוא מנתח אותו גם בפני עצמו וגם כל מילה בפני עצמה גם כל צירוף מילים בפני עצמו וגם מנתח את כל המשפט כולו לפי ההקשר שלו.

מה היתרון שזה נותן? היתרון שזה נותן מי שמבין את זה הוא בעצם מבין שהמוח לפעמים מנתח את הדברים גם לא לפי ההקשר המלא שלהם, מה זה אומר בפועל איך מזה גוזרים עכשיו שיטה איך אפשר לשכנע אנשים? הנושא הוא די פשוט אם רוצים לגרום למישהו לחשוב משהו להאמין במשהו מה שזה לא יהיה מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שרוצים שהוא יחשוב, עכשיו בהנחה אם זה נכון אז אפשר להגיד לו את זה אבל בהנחה שזה חצי נכון ואי אפשר להגיד לו את מה שרוצים להגיד לו או בהנחה שזה נכון אבל לא רוצים להגיד לו את זה בצורה ישירה אלא רוצים להגיד לו את זה בצורה עקיפה, אז עוד פעם אז מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שרוצים להגיד לו וכל בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה "באיזה היבטים המשפט הזה יכול להיות נכון?" ואת ההיבטים האלה להגיד.

אני אסביר למה אני מתכוון, נגיד שרוצים להגיד למישהו הדירה הזאת טובה עבורך זה מה שרוצים להגיד לו, עכשיו יכולות להיות שתי סיבות או כמה סיבות למה שלא נרצה להגיד לו את זה as is כפי שזה, סיבה ראשונה יכול להיות שאנחנו לא רוצים לעשות את המכירה באופן ישיר אנחנו לא רוצים להגיד לו הדירה הזאת טובה עבורך כי אולי הוא יביע התנגדות כי סיבה כזאת או אחרת, אוקי סיבה נוספת שיכולה להיות לכך שלא רוצים לומר לו הדירה הזאת טובה עבורך בגלל בכלל שהיא לא טובה. בין כך ובין כך רוצים לשתול לבן אדם במוח שלו את המחשבה שאומרת שהדירה הזאת טובה עבורו אז מה שעושים, המוכר שרוצה למכור את הדירה מה שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו באיזה הקשרים המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" יכול להיות נכון באיזה הקשרים באיזה היבטים.

שימו לב כי גם אם הדירה לא טובה עבור הקונה במאה אחוז בסך הכל בחבילה עדיין יכול להיות שהיא טובה עבורו במקרים מסוימים בהיבטים מסוימים, אם היה קורה ככה וככה אז הדירה הייתה טובה ואז מה שבעצם עושים זה לוקחים את מה שרוצים שהשומע יחשוב ומשלבים לו את זה בכל מיני משפטים או בכל מיני הקשרים שבהם המשפט הזה נכון. לדוגמה נגיד ניקח "הדירה הזאת טובה עבורך" אז לדוגמה נגיד שבן אדם נגיד אין לו ילדים נניח ואז אומרים לו "אם נגיד היו לך ילדים הדירה הזאת הייתה טובה עבורך מההיבט שיש לך פה בתי ספר ליד הבית" נניח או נגיד לדוגמה שואלים נגיד הדירה הזאת טובה עבורך מתי המשפט הזה היה יכול להיות נכון לדוגמה נגיד "הדירה הזאת טובה עבורך נגיד אם היית לארח המון אנשים" גם יכול להיות שהוא לא רוצה לארח המון אנשים אבל אומרים לו "אתה יודע גם מהאפשרות הזאת שאתה יכול לארח המון אנשים הדירה הזאת טובה עבורך" או "הדירה הזאת טובה עבורך אם אתה רוצה לארח המון אנשים", אוקי כל מיני משפטים כאלה ואחרים.

עכשיו כפי שאמרתי עוד פעם לפעמים אי אפשר להגיד לו "הדירה הזאת טובה עבורך במאה אחוז" כי היא לא טובה עבורו במאה אחוז אז מה שעושים זה לוקחים את המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" בהנחה שזה מה שרוצים להגיד לו והמוכר צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" האם הוא לא נכון במאה אחוז. זאת אומרת נגיד שהקונה אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי", שימו לב הקונה אומר "לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי" מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר.

ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון אז ממילא הוא מוצא את המקרים ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד 6 שנים בשלטון ונגיד שהוא יכול היה לעשות מאה שינויים, מאה שינויים הוא היה יכול לעשות ובוא נניח שבתקופתו המצב בהרבה מאוד תחומים נהיה יותר גרוע מאשר קודם עכשיו באים אליו ואומרים לו "תקשיב תראה המצב התדרדר פה והתדרדר פה", אז מה הוא עושה מה הלוגיקה אומרת? הלוגיקה אומרת בא ניקח את המשפט נגיד שאנחנו רוצים להגיד לאנשים "ראש הממשלה שומר על הביטחון", נגיד שאנחנו רוצים להגיד לאנשים "ראש הממשלה הוזיל את מחירי המשהו, ראש הממשלה עשה זה וזה".

מה עושים? לוקחים את המשפט נגיד "ראש הממשלה שומר על הביטחון", אוקי ואז בודקים "רגע האם הוא בכלל במאה אחוז לא שומר על הביטחון או שיש דברים שבהם הוא שומר על הביטחון?", תשובה הנה מצאנו במה הוא שומר על הביטחון בזה שהוא כביכול נלחם נגד איראן אוקי מצאנו. לדוגמה נגיד יוקר המחייה נגיד המחירים עלו מאשימים אותו, אז מה עושים ברמה הלוגית? בודקים באיזה מקרים נגיד המחירים ירדו בשנים האחרונות ואז אומרים "הנה תראה ראש הממשלה הוריד את מחירי הסלולרי ככה וככה, בתקופת ראש הממשלה מחירי המים ירדו ככה וככה, בתקופת ראש הממשלה מחירי החשמל ירדו ככה וככה" זה שבתקופתו מחירי החשמל עלו במאה אחוז נניח זה לא משנה מה שמשנה שבסוף הם ירדו ב - 10% הייתה בסוף ירידה של 10% אז בא נגיד לאנשים "הנה בתקופת ראש הממשלה מחירי החשמל ירדו ב10%".

אוקי כנ"ל לגבי כל דבר אחר בכל הקשר אחר כשרוצים להעביר איזה מסר שהוא לא בהכרח נכון או שלא בהכרח רוצים לומר אותו בצורה ישירה אפשר לומר אותו בצורה עקיפה על ידי שלוקחים עוד פעם את המסר שרוצים לומר ושואלים את השאלה הבאה, המוכר שרוצה לומר את המסר ולשתול את המחשבה בראש של הקונה של זה שהולכים לשכנע אותו צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם המשפט הזה הוא לא נכון במאה אחוז כאילו אם אין שום אפשרות בעולם שום פרספקטיבה שממנה המשפט הזה נכון. ברגע ששואלים את השאלה הזאת תמיד יקפצו ב - 99% מהמקרים אלא אם כן המשפט הזה לא נכון ברמה הלוגית אבל בהנחה שהוא נכון ברמה הלוגית תמיד ימצא איזה מקרה איזה היבט איזו סיטואציה שממנה אפשר לראות שהמשפט הזה כן נכון ואז מה שעושים פשוט צריך לקחת את המשפט שרוצים שהשומע יחשוב ולשלב אותו בתוך הקשרים בתוך היבטים שבהם הוא כן נכון.

עכשיו אם המוח של הבן אדם היה יודע לקחת את כל המשפט כחבילה אחת ולנתח אותו רק כמקשה אחת ממילא זה לא היה עובד הטריק הזה על המוח של האנשים, למה? כי הבן אדם נגיד אומרים לו "אתה יודע אם לסבתא היו גלגלים אז היא הייתה עושה ככה וככה" הוא אומר "כן אבל לסבתא אין גלגלים" אבל אף על פי כן המוח של הבן אדם הוא לא לוקח רק את המשפטים כמקשה אחת הוא גם לוקח את המילים בפני עצמן. ודרך אגב מי אמר שמה שאני אומר זה נכון קודם כל אפשר לבדוק את זה ומי שירצה שיבדוק אבל אני רק אתן דוגמה קטנה נגיד שאומרים למישהו איזה משפט ובאמצע משתמשים באיזו מילה מסוימת שבהיבט מסוים פוגעת בו אז הרבה פעמים בן אדם נפגע מזה עכשיו אומרים לו "למה אתה נפגע מזה?", "אבל תבין את ההקשר תראה מה דיברנו".

אבל אין מה לעשות המוח לכשעצמו כשהוא שומע את המשפט הוא נפגע מהמילה הזאת הוא נתפס למילה הזאת, למה הוא נתפס למילה? כי המוח מפרש גם כל מילה בפני עצמה הוא לא מפרש את המשפטים רק בהקשר המלא שלהם או את המילים רק בהקשר המלא שלהם הוא מפרש גם כל מילה בפני עצמה גם כל צירוף מילים בפני עצמו כמובן לפי המבנה של המשפט. ולכן בעצם ברגע שהבן אדם שומע את המשפטים המלאים שבתוכם מה שרוצים להגיד לו זה נכון אז המוח שלו גם מקבל את המסרים האלה והמחשבות משתנות לו בתת מודע. זה דבר ראשון עכשיו מה קורה אם בעצם נגיד רוצים להגיד איזה משפט והמשפט הזה נכון רק באופן יחסי ואז כמובן אפשר לשלב את זה במשפט מסוים שבמשפט הזה זה כן יהיה נכון, מה קורה אם לא יכולים / לא רוצים / לא מעוניינים להגיד עדיין את המשפט הזה אפילו לא כחלק של משפט אחר איך עדיין אפשר לשתול את המחשבה בראש של השומע? התשובה היא באמצעות זה שלוקחים משפטים דומים למשפט שאותו רוצים להגיד ואותם משלבים בתוך השיחה עם הקונה עם הזה שרוצים לשכנע אותו.

מה זאת אומרת? לדוגמה נגיד שאנחנו רוצים לגרום לקונה לקנות את הדירה נגיד רוצים לגרום לו לקנות אוטו בסדר, עכשיו אז אפשר להגיד לו "האוטו מתאים לך כי..." ולשבץ את זה בכל מיני משפטים אבל נגיד שלא רוצים להגיד לו "האוטו הזה מתאים לך כי...", אז מה עושים? שואלים את עצמנו המוכר צריך לשאול את עצמו איזה מחשבות איזה משפטים המסקנה שלהם המתבקשת תהיה שהאוטו הזה מתאים ללקוח. לדוגמה המשפטים שאומרים "האוטו הזה מאוד טוב, האוטו הזה מאוד יעיל, האוטו הזה מאוד ככה וככה" הם יכולים להביא את הקונה להבין שהאוטו הזה מתאים גם לו ואז מה שבעצם עושים, עכשיו יש אנשים שיגידו שזה ברור מה שאני אומר אוקי אבל אם עושים את זה באופן מודע אז עושים את זה יותר טוב פעולה שמבינים מה עושים אז כשעושים אותה עושים אותה יותר טוב, אז מה שעושים בעצם זה לוקחים את המשפטים שאנחנו חושבים שאם השומע יחשוב שהם נכונים זה ישכנע אותו להסיק את המסקנה שאנחנו רוצים שהוא יסיק.

לדוגמה אם השומע ישמע את המילים "האוטו הזה הוא מאוד טוב" אנחנו מניחים שזה יגרום לו להסיק שהאוטו הזה מאוד טוב עבורו וזה יגרום לו לקנות את הרכב ואז נניח שאנחנו לא רוצים להגיד לו "האוטו הזה מעוד טוב עבורך" אז אנחנו ניקח את המילים "האוטו הזה מאוד טוב" ואנחנו נשבץ אותן בכל מיני משפטים, בוא נמצא באיזה משפטים האוטו הזה יכול להיות מאוד טוב לדוגמה "האוטו הזה מאוד טוב אם... האוטו הזה מאוד טוב כש... האוטו הזה מאוד טוב ביחס ל... האוטו הזה מאוד טוב כאשר..." כל מיני משפטים כאלה ואחרים כאשר דוחפים את זה בשיחה אז המוח של השומע יכול מזה להבין או להשלים את החסר או מה שזה לא יהיה שהאוטו הזה מאוד טוב עבורו לדוגמה ואז ממילא אם האוטו הזה טוב עבורו אז הוא ילך לקנות אותו. בקיצור בשורה התחתונה כפי שאמרתי לוקחים את מה שרוצים שהשומע יחשוב ולא רוצים לומר לו את זה בצורה ישירה או שלא יכולים לומר לו את זה בצורה ישירה ופשוט משבצים את זה כחלק ממשפטים אחרים.

עכשיו מה הדרך להתגונן מפני המניפולציה הזאת איך בן אדם שמנסים למכור לו מוצר איך הוא יכול לשים לב שלא עובדים עליו בצורה הזאת? התשובה היא פשוטה מה שבן אדם צריך לעשות זה להתרגל לשאול את עצמו כאשר הוא חושב מחשבה כלשהי לשאול את עצמו "האם זאת האמת האם זאת כל האמת, האם זאת אך ורק האמת?", אוקי ואז כשבן אדם שואל את עצמו "האם זאת כל האמת, האם זאת אך ורק האמת?" ממילא זה עוזר לו לקלוט איפה בעצם העבירו לו מסרים שהם נכונים רק אם שהם נכונים רק כאשר אבל לא בהכרח מתאימים לצרכים האישיים שלו. הבנו אז שלא יעבדו עליכם.
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות , אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך ... יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות , לא רק על ידי הגברת מוטיבציה, אלא בעיקר באמצעות הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע ... אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. הסיבה לכך היא שמוטיבציה נדרשת בעיקר כאשר הפעולה שיש לבצע היא קשה או ... את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות ... המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב ...
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, ... למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים ... אין לו תוצאה, ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות תמיד תלויה במוכר וביכולת שלו להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי ... בתהליך המכירה. מה עושה את אנשי המכירות למצליחים? הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. ... לחץ פנימי, מה שמוביל להצלחה רבה יותר במכירה. איך להצליח במכירות? מהו פרדוקס המכירה? מה הקשיים הנפשיים במכירות? מה עוזר להצליח במכירות? איך להתמודד עם פחד ממכירות? ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך הקורסים למכירות, יש טעויות שמהן מתעלמים, והן מכשילות את המוכר בשטח. הטעות המרכזית היא שלא מלמדים את המוכר ... יוכל להתגבר על החסמים ולמכור בצורה אפקטיבית. מהו המפתח להצלחה במכירות? הצלחה במכירות תלויה בשני מרכיבים עיקריים: טכניקת מכירה נכונה ויכולת להתמודד עם החסמים הרגשיים שלך בזמן המכירה. כשלמוכר יש את שני המרכיבים הללו, הוא יוכל לפתח את ... - כיצד הוא משפיע? מדוע לא מספיק לדעת את הטכניקה כדי להצליח במכירה? מה הטעות או מה אחת הטעויות הכי מרכזיות בקורסים של מכירות, כשמלמדים אותך משהו בקורסים של מכירות יש משהו ספציפי שלא מלמדים אותך בקורסים למכירות, מה הדבר שבדרך כלל לא מלמדים ... צריך לעשות ככה ויש מצבים שצריך לעשות הפוך, הדרך הכי טובה להצליח במכירות היא על ידי שתגיד, זה לא משנה מה תגיד עכשיו אתה רק צריך לדעת מתי להגיד את זה, כל דבר אתה צריך להגיד אותו מתישהו השאלה מתי. ש: לפי הניסיון שלי שכאילו הביאו לנו כל מיני שבלונות ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא ... למשל, כאשר יש לך זמן קצר עם לקוח, כדאי לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה הלקוח באמת רוצה ... ממוקדת צורך איך להבין את הלקוח ההבדל בין צורה למהות במכירה שיפור יכולות מכירה טיפים למכירה יעילה מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח ... לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות . דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור ... אותו ולדבר איתו... אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו. ש: ברור, כן. אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור מה אני מוכר לו ...
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... בחיי היומיום האם חייבים ביטחון עצמי כדי להצליח? חשיבה חיובית מול הצלחה במכירות האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? במהלך השיח עולה שאלה רחבה: האם ... מסוים כדי להצליח בפעולה מסוימת. אדם עשוי להיות באבל או בדיכאון ולהצליח במכירה או בראיון, אם בפועל הוא אומר ועושה את הדברים הנכונים. הוסבר שהעיקר בסופו של דבר ...
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
... בכל תחום בחיים להצליח בכל תחומי החיים להצליח בלי להתאמץ להצליח בלי לנסות להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות להצליח במסחר להצליח במסחר במטח להצליח במערכות יחסים להצליח במערכות יחסים רגשיות ... בכל דבר הצלחה בכל תחום הצלחה בכל תחום בחיים הצלחה בלי להתאמץ הצלחה בלי לנסות הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים הצלחה במבחן הצלחה במבחנים הצלחה במכירה הצלחה במכירות הצלחה במסחר הצלחה במסחר במטח הצלחה במערכות יחסים הצלחה במערכות יחסים רגשיות הצלחה ... איך להצליח בכל דבר? איך להצליח בכל תחום? איך להצליח בכל תחום בחיים? איך להצליח בלימודים? איך להצליח במבחן? איך להצליח במבחנים? איך להצליח במכירות? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? איך להצליח במערכת יחסים? איך להצליח במקום ... הולך להצליח הזדמנות להצליח הזוגיות לא מצליחה היא רוצה להצליח היהודים יותר מצליחים היכולת להצליח המרדף אחרי ההצלחה הסוד להצליח הסוד להצליח במכירות הספר להצליח בכוח המחשבה הספר להצליח בכוח המחשבה הרגשה של הצלחה הרגשת הצלחה הרצאה על איך להצליח הרצאה על ... שאלות להצלחה שיא ההצלחה שיטות איך להצליח שיטות איך להצליח בזוגיות שיטות הצלחה שיטות להצליח בחיים שכנוע איך להצליח שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות של הצלחה תזמון להצלחה תחושה של הצלחה תחושת הצלחה תכונות אופי של מצליחנים תכונות של מצליחים תנאים להצליח ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? ... כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון ... ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה במכירות, הצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, איך להצליח בכל תחום, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: הצלחה בחיים, הצלחה במכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: השגת מטרות ויעדים, האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להתמדה, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי למוטיבציה בנושא הצלחה במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 06:33:58 - wesi19