אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, התמודדות עם קשיים כבסיס להצלחה, פילוסופיה הצלחה, תובנות להצלחה, טיפים להצלחה, חוויית הצלחה מאמרים, מוטיבציה פנימית ללמידה, הנעת עובדים מוטיבציה, לרוץ אחרי ההצלחה, איך להצליח במרכזי הערכה, היתרונות והחסרונות מוטיבציה, הצלחה של אנשי מכירות, שאיפות מוטיבציה, הצלחה ארגונית, איך להצליח בעבודה, רעיונות לעסק מצליח, שאלוני מוטיבציה, פחד בפני הצלחה, הצלחה ורוגע נפשי, מרגיש כישלון, מטפל אישי, הבסיס הוא כישלון להצלחה, מאמרים על מטרות לא מושגות, מוטיבציה לאנשי מכירות, השגת המטרות, להצליח בזוגיות, ספרים על איך להצליח בחיים, מה היא הצלחה, לא מצליחה להתרכז בעבודה, מנטרה להצלחה, אנשי עסקים מצליחים, טיפים וכלים להצלחה שפע ופרנסה, התכונות להצלחה, כיצד להצליח להיות סבלני, לחשוב בגדול להצליח בגדול, לומדים להצליח, הצלחה דרך האהבה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל "עובדים" ולא כאל "ספקים". הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע.

מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים?

כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק לפי התוצאה - האם העבודה הושלמה או לא. אין לכם שום עניין במאמץ שלו או בתהליך עצמו, כל עוד המטרה הושגה.

לעומת זאת, כאשר מדובר בעובדים שכירים בארגון, לרוב מתמקדים בשעות העבודה שלהם. עובד מתחייב להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות "להיות נוכח" במקום העבודה, במקום "להשיג תוצאות". כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: "למה איחרת?", "למה אתה בטלפון?" וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק.

מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה?

אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות שאינה נראית קשורה ישירות לתוצאה. הוא טוען שכאשר אתם שואלים עובד "למה איחרת?" או "למה אתה מדבר בטלפון?", אתם מעבירים לו מסר לא נכון, שהדרישה המרכזית שלכם היא שהוא ישקיע מאמץ ויהיה נוכח בעבודה, ולא בהכרח שישיג את התוצאות הרצויות. בצורה כזו, העובד עלול לחשוב שכל עוד הוא נוכח ועובד קשה (או נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה.

לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: "בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?" בצורה כזו השיחה מתמקדת ישירות בתוצאה שהייתה אמורה להיות מושגת, ולא באיחור עצמו.

איך לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות ולא למאמץ?

אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה.

לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: "למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00?" העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל.

דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון עם עובדים בעייתיים?

אליעד מפרט מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון:
  • אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו "למה אתה מאחר?", אלא אמרו לו: "בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן?"
  • אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו "למה אתה בטלפון?", אלא: "אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע?"
  • אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: "מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה?"
בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד.

כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים?

היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק "להיראות עובדים", אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה.

אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה הרצויה ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד.
ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ

שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל?

עובדים מול ספקים - הבדל בגישה

כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך.

לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ולא לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו.

הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה

הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן.

איך נכון להתנהל מול העובד?

במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: "בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?"

כך השיח עובר מהתמקדות במאמץ להתמקדות בתוצאה. כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר.

לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים

בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: "למה לא עבדת קשה יותר?", אלא "למה המשימה לא הסתיימה בזמן?"

כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית.

סיכום

המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על שעות עבודה, לא לדבר על המאמץ של העובד
מחשבות רעות לפני השינה, למה מחשבות רעות באות לפני השינה? חלומות רעים, למה אני מפחד ללכת לישון? למה קשה לי ללכת לישון? למה אני לא רוצה ללכת לישון? למה אני לא נרדם בקלות? להירדם בקלות, למה רע לי לפני השינה? למה אני לא מצליח ללכת לישון?
מחשבות רעות לפני השינה, למה מחשבות רעות באות לפני השינה? חלומות רעים, למה אני מפחד ללכת לישון? למה קשה לי ללכת לישון? למה אני לא רוצה ללכת לישון? למה אני לא נרדם בקלות? להירדם בקלות, למה רע לי לפני השינה? למה אני לא מצליח ללכת לישון?
...אם האדם אינו עייף מספיק, הוא לא נרדם מיד, ויש לו זמן רב יותר להיות לבד עם המחשבות שלו, ובעיקר עם אלו שהדחיק לאורך היום. לכן, אנשים רבים מעדיפים להישאר ערים עד שעה מאוחרת מאוד כדי לוודא שהם ירדמו מיד ולא ייתקלו במחשבות האלה. מה הקשר בין עישון סיגריות להדחקת מחשבות? אליעד נותן דוגמה נוספת - אנשים שמעשנים סיגריות לעיתים עושים זאת כדי לא להישאר לבד עם המחשבות שלהם. כאשר אדם מעשן סיגריה, הוא עסוק בפעולה כלשהי. הוא לא צריך להתמודד עם הריקנות או השקט שגורמים...
השגת מטרות, למה בן אדם לא מתאמץ? למה בן אדם פועל נגד עצמו? מה לעשות כדי להשיג מטרה? כמה צריך להתאמץ? לפעול נגד המטרה, השגת יעדים, מוטיבציה להצלחה, מוטיבציה להשגת מטרות
...ההפך ממה שהוא אמור לעשות כדי להשיג את המטרה? והתשובה לכך היא, שלפעמים האדם רוצה להשיג מטרה מסוימת. וכדי להשיג את המטרה, הוא אמור לעשות פעולות מסוימות. אבל הוא מפחד, שאם הוא יעשה את הפעולות האלו והוא עדיין לא ישיג את המטרה, הוא מאוד מאוד יתאכזב וירגיש מכך רע. שלמרות שהוא ניסה בכל כוחו, הוא לא השיג את המטרה. ולכן, הוא בתת המודע של עצמו, מנסה לשדר לעצמו, שהוא לא מוכן לעשות את הכל למען המטרה, כי הוא לא מוכרח להשיג את המטרה הזאת. וזה כדי שהוא לא ירגיש...
כישלון / הצלחה - איך להפוך כישלון להצלחה? איך לא לחזור על טעויות?
...האדם עושה טעות כלשהי, עליו לנסות להבין, מדוע הטעות הזאת התרחשה. וכאשר האדם נכשל, יש שני דברים שהוא צריך לשים אליהם לב. והדבר הראשון, הוא להצליח להשיג את המטרה, שאותה הוא רצה להשיג. ואם הוא לא יכול להשיג אותה, אז לפחות להשיג משהו אחר במקומה. והדבר השני שצריך לשים אליו לב, הוא לשפר את המיומנות של האדם, באופן כללי. טעות מתרחשת, כאשר האדם יכול לעשות את מעשיו בצורה יותר טובה. ואם היה האדם עושה את כל מעשיו בצורה מושלמת, הרי שהוא לעולם, לא היה טועה. והטעות...
הצלחה - איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום? מה יוצר מצליחנות?
...צריך להתמקד כדי להצליח? ולצורך העניין נגדיר, כי הצלחה היא כאשר האדם משיג את המטרות שלו בכל תחום. וכדי להשיג מטרות, לשם כך צריך לעשות פעולות. וכל פעולה שאותה עושה האדם, מתחילה ונובעת ממחשבה כלשהי שיש לו. בין אם הפעולה נכונה וטובה ובין אם לא, לפני כל פעולה ובחירה שאותה מבצע האדם, תמיד יש מחשבה. נמצא אם כן, כי הגורם האחראי לפעולות של האדם, זאת המחשבה שלו. המחשבה יוצרת פעולות ומעשים, והמעשים יוצרים הזדמנויות והצלחה. וזה אומר, כי הדבר החשוב ביותר כדי...
2 תכונות שצריך כדי להצליח, למה אמונה עצמית תגרום לך להיכשל? למה אמונה עצמית תגרום לך להצליח? עודף אמונה עצמית, עודף ביטחון עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר אמונה עצמית, 2 גורמים להצלחה, אמונה עצמית רעה, אמונה עצמית טובה
2 תכונות שצריך כדי להצליח, למה אמונה עצמית תגרום לך להיכשל? למה אמונה עצמית תגרום לך להצליח? עודף אמונה עצמית, עודף ביטחון עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר אמונה עצמית, 2 גורמים להצלחה, אמונה עצמית רעה, אמונה עצמית טובה
...- אמונה כזו תוביל לכישלון. לא כל דבר אפשרי, ויש צורך להכיר במגבלות שלנו ולדעת מתי אנו יכולים להצליח ומתי לא. המהות של אמונה עצמית חיובית המשמעות של אמונה עצמית טובה היא לדעת להאמין ביכולתך להשיג מטרות, אך לא להאמין יותר מדי כאשר מדובר בדברים שאינם ברי השגה. אמונה עצמית טובה מתבססת על הבנת הגבולות שלך ומודעות למגבלותיך. לכן, כדי להצליח, עליך להיות כנה עם עצמך ולבדוק מה אתה יכול באמת לעשות ומה לא. החיבור לאמת הוא המפתח להצלחה, ואם תדע תמיד להבדיל בין...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
...טובה אבל אין לך מחשב להתקין את זה עליו, אתה צריך גם את המערכת הפעלה וגם את המחשב. טוב, הבנו את זה, אתה הבנת את זה אדוני, אדוני המלומד אתה הבנת את זה? יפה מה זה אומר לגביך? לגביך שכשאתה שואל את עצמך איך אתה יכול למכור אז תחשוב על שני היבטים, כמו ששאלת קודם על תחשוב רק על ההיבט של מה אני צריך להגיד לו נסה לחשוב גם כן האם באמת אני לא יודע, אני לא יודע טכנית מה להגיד לו או שיש לי בראש איזה תסביך שבגלל זה אני לא מצליח להגיד לו. אתה הבנת? אל תרוץ ישר לאין...
אמת או שקר - למה לא לשקר? + התחייבות ל 100 אחוז הצלחה בשלמות מוחלטת!
...את השקר. ואז האדם משקר עוד יותר, כדי לשכנע את עצמו שזו האמת, כדי שהלב של האדם ירגיש טוב באמת. אבל השקר... אין תרופה למכתו. כי לעולם הוא לא יהיה כמו האמת באמת. וכמה שהאדם משקר את עצמו, שהוא לא משקר, הרי שהלב מרגיש את האמת, והלב מבדיל בין הדבר האמיתי, לבין הזיוף שמנסה להיראות כאמיתי. ולכן האדם סובל תמיד. משום, שהלב של האדם, יודע שהוא משקר. כך שכל שקר נובע מכך שרע לאדם, ושרק בגלל זה הוא מנסה לשנות את המציאות. ולמה כדאי לאדם לא לשקר? משום שאין שום רע...
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
...טוב יותר על עתידו - הוא לא יודע איפה יהיה טוב יותר מבחינת השכר, התנאים, הסביבה החברתית, או ההתקדמות המקצועית. בגלל חוסר המידע הזה, קשה לו לבחור. מנגד, במצבים בהם המידע ברור לגמרי - קבלת ההחלטה הופכת פשוטה יותר. לדוגמה, אם אדם נמצא בסכנת חיים, כמו במקרה של שריפה או משאית שמתקרבת במהירות לכיוונו, הוא לא יתקשה להחליט לברוח, כיוון שהוא יודע בוודאות מה תהיה התוצאה אם יישאר במקום. עוד דוגמה שמסביר אליעד היא במקרה של התחלת קשר זוגי: אם אתה יודע בבירור שהאדם...
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
...גם במקבל הייעוץ. יועץ שמתחייב על תוצאה שניתן לשלוט בה אך ורק הוא, הוא יועץ שניתן לבחון את התחייבותו בצורה מדויקת יותר. סיכום בסופו של דבר, אליעד מציין כי לא ניתן להסתמך על התחייבויות לתוצאה מלאה או מיידית, במיוחד אם התוצאה תלויה גם במקבל הייעוץ. אם יועץ מתחייב לתוצאה כזו, חשוב להיות ערני ולהבין שההבטחה עשויה להיות רמאות. כדי להימנע מטעויות, כדאי לבחור יועץ שמדבר בכנות ומבצע תחזית ריאלית על סמך יכולותיו והנסיבות. התחייבות לתוצאות שקרים של מנטורים...
מצליחנות אופטימיות ופסימיות, האם להיות אופטימי או להיות פסימי? למה לא להיות אופטימי? למה לא לחשוב חיובי? למה לא לחשוב שלילי? למה לא להיות פסימי? למה להיות ריאלי? איך חושבים אנשים מצליחים? איך להיות ווינר? איך להצליח בחיים?
מצליחנות אופטימיות ופסימיות, האם להיות אופטימי או להיות פסימי? למה לא להיות אופטימי? למה לא לחשוב חיובי? למה לא לחשוב שלילי? למה לא להיות פסימי? למה להיות ריאלי? איך חושבים אנשים מצליחים? איך להיות ווינר? איך להצליח בחיים?
...למה לא להיות פסימי? למה להיות ריאלי? איך חושבים אנשים מצליחים? איך להיות ווינר? איך להצליח בחיים? מה ההבדל בין אופטימיות לפסימיות ואיך זה משפיע על הצלחה? בהרצאה זו, אליעד כהן דיבר על נושא של מצליחנות, אופטימיות ופסימיות. הוא ציין את ההבדלים החשובים בין המצליחנים האמיתיים לבין הלוזרים או המתחזים למצליחים, והסביר כיצד חשיבה חיובית או שלילית יכולה להשפיע על הצלחה או כישלון. הנושא המרכזי היה ההבדל בין אופטימיות לפסימיות, ואליעד שאל את הקהל מה לדעתם מאפיין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, הצלחה בחיים, איך להצליח בכל תחום, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: הצלחה בחיים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להתמדה, מאמן אישי לנחישות, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 04:37:17 - wesi19