אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, כיצד להצליח בעבודה, הגורמים להצלחה, למה להתמיד, איך להצליח בלימודים, רעיונות להצלחה בחיים, להצליח בעבודה, יכול להצליח החרדה מפריעה, להצליח במכירות, מי מצליח בחיים, מה עושים אם לא מצליחים להירדם, מוטיבציה לעבודה, הצלחה כלכלית, מוטיבציה ללמידה, אנשי עסקים מצליחים, אינטליגנציה מצליחה, משפטים על הצלחה בלימודים, מטרות בניהול זמן, הצבת יעדים ומטרות לילדים, לאהוב להצליח, להצליח בעסקים, איך להצליח במרכז הערכה, להצליח במשהו בחיים, טיפים להצלחה, מוטיבציה ושביעות רצון, מטפל אישי, עקשנות נחישות ילדים, איך להצליח, מוטיבציה לעובדים, לחלום הצלחה, טיפים להצלחה לאהבה, איך מתמודדים עם חוסר מוטיבציה, מוטיבציה בחינוך, איך להצליח בעבודה, אמונות על הצלחה, הגדרת מטרות ויעדים בחיים, מוטיבציה פנימית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
האם אפשר למנוע מריבות במערכת יחסים באמצעות תקשורת פתוחה?

במערכות יחסים, בשותפויות עסקיות או בדינמיקות בין אישיות בכלל, אנשים רבים יוצאים מנקודת הנחה הגיונית לכאורה, שאם יתעורר קונפליקט כלשהו, הם יוכלו פשוט לדבר עליו בצורה ישירה, ובכך למנוע את ההסלמה לכדי מריבה של ממש. ההיגיון שעומד מאחורי מחשבה זו הוא שאם שני הצדדים מספיק בוגרים ובעלי מודעות, ניתן להסתמך על כך שברגע שאחד מהם יחוש אי - נוחות או תסכול בעקבות התנהגות הצד השני, הוא מיד יפנה אליו לשיחה פתוחה וישירה.

מדוע אנשים לא מדברים על מה שמפריע להם בזמן אמת?

במציאות, לעיתים קרובות, הדברים מתנהלים באופן שונה לחלוטין. למרות ההנחה האופטימית הזאת, במקרים רבים אנשים חווים אי - נוחות או תסכול מהתנהגות מסוימת של הצד השני, אך נמנעים מלדבר על כך בגלוי. הסיבות להימנעות זו רבות ומגוונות: חוסר נעימות, פחד לפגוע בצד השני, חשש מעימות או אי - ודאות לגבי תגובת הצד השני. התוצאה של ההתנהגות הזו היא "בליעת צפרדע" - האדם שנפגע סובל בשקט, שומר את הרגשות בתוכו, וממשיך להתנהג כאילו הכל תקין, למרות שבתוכו הוא אינו מרוצה.

האם חוסר תלונה מעיד על שביעות רצון?

אליעד כהן מסביר שהיעדר תלונה או היעדר ביקורת אינו בהכרח מעיד על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר מבחינתו. לעיתים, דווקא השתיקה והיעדר התגובה מסתירים אי - נוחות גדולה. האדם ששותק יכול להרגיש חוסר שביעות רצון מתמשכת, שאינה באה לידי ביטוי עד לשלב מסוים, שבו הלחץ המצטבר מתפרץ בפתאומיות ובצורה קיצונית הרבה יותר מאשר לו היה מטופל בשלב מוקדם. ההסבר לכך הוא שהאדם שנמנע מלהביע את רגשותיו השליליים לא עושה זאת מתוך הסכמה או שביעות רצון, אלא פשוט משום שקשה לו, לא נעים לו, או שהוא מפחד לעורר קונפליקט.

מה קורה כשהתסכול לא מדובר?

כאשר רגשות אלו לא באים לידי ביטוי בזמן אמת, הם מתחילים להצטבר. ככל שחולף הזמן וההתנהגות הלא נעימה נמשכת, הבעיה הופכת להיות יותר משמעותית בעיני הצד שסובל ממנה. בשלב מסוים, הלחץ הרגשי גובר, ואז קורה "הפיצוץ". ברגע הפיצוץ, אדם עשוי להגיב בצורה לא פרופורציונלית, ובתגובה שלו עלולים לצוץ גם אירועים אחרים מהעבר שמעולם לא טופלו. כך נוצרת מריבה קשה ומורכבת בהרבה, שלעיתים אף פוגעת במערכת היחסים או בשותפות בצורה משמעותית.

למה לא לסמוך לחלוטין על היכולת לדבר על בעיות בזמן אמת?

אליעד מדגיש שחשוב לזכור שמערכות יחסים מבוססות על דינמיקה מורכבת של תקשורת בין אישית. לא תמיד אפשר לסמוך על כך שכל בעיה שתצוץ תעלה לדיון פתוח בזמן אמת. לא תמיד קל לומר את האמת, לא תמיד יש את הנכונות או היכולת להביע את הרגשות המפריעים ברגע שבו הם מתרחשים. לפעמים אנשים חוששים מהתגובה של הצד השני, מפחדים להצטייר כחלשים, או פשוט אינם מעוניינים להסתכן בכך שהקשר יפגע. מכיוון שהדבר כל כך נפוץ, חשוב להכיר בכך מראש, ולא לצפות שכל בעיה תצוף מיד על פני השטח.

כיצד ניתן בכל זאת לשפר את התקשורת ולמנוע מריבות?

למרות המציאות הזו, ההמלצה היא בכל זאת לחתור ליצירת סביבה פתוחה של תקשורת כנה, שבה אנשים מרגישים בנוח להעלות בעיות ברגע שהן מתרחשות. כדי לעשות זאת, חשוב לייצר אווירה של קבלה, שבה אף אחד לא נענש או מותקף על כך שהוא מעלה בעיה. חשוב לשדר לצד השני שהקשר מספיק חזק כדי להתמודד עם ביקורת או אי - הסכמות, ושביקורת לא באה מתוך רצון לפגוע אלא דווקא מתוך כוונה לשפר את המערכת.

האם ביקורת תמיד מעידה על אי - שביעות רצון?

נקודה נוספת שאליעד מציין היא שלא כל תלונה או ביקורת אכן מעידה על חוסר שביעות רצון עמוק. לפעמים, אנשים מתלוננים מסיבות אחרות לגמרי, למשל בגלל הרגל, צורך בתשומת לב, או מתוך רצון לחוש שליטה. לכן, חשוב לא רק להסתכל על התוכן של הביקורת, אלא גם להבין את הרקע הרגשי שממנו היא באה. באופן דומה, חוסר תלונה גם הוא לא בהכרח מעיד על שביעות רצון, וחשוב לזכור זאת כדי לא להיות מופתעים ברגע שהבעיה מתפרצת.

איך להתמודד נכון עם תסכול שמצטבר?

כדי להתמודד נכון עם התסכול שמצטבר, אליעד ממליץ על מודעות מתמדת. אם אתה במערכת יחסים או בשותפות עסקית, תמיד שאל את עצמך: האם יש משהו שאתה שומר בבטן? האם יש משהו שאתה נמנע מלדבר עליו? אם התשובה חיובית, כדאי למצוא את הדרך הנכונה, בזמן הנכון ובאופן הרגיש ביותר, לדבר על זה בצורה בונה. בכך אתה יכול להקטין משמעותית את הסיכוי שהמצב יגיע לפיצוץ ולהבטיח תקשורת בין אישית טובה ובריאה יותר.
האם ניתן למנוע מריבות במערכות יחסים על ידי תקשורת פתוחה?

האם הגיוני להיכנס למערכת יחסים או דינמיקה שבה אנחנו יודעים מראש שיכולות להתעורר בעיות, ולסמוך על כך שכאשר תיווצר בעיה, נוכל לדבר עליה בצורה ישירה ולא להיגרר למריבה? השאלה היא אם יש היגיון במחשבה כזו, לפיה כאשר משהו יפריע לנו, נוכל לפנות לשיחה ולא להיגרר למריבה.

ההנחה הראשונית היא שהגישה הזאת נשמעת הגיונית. אם אנו יודעים מראש שיכולות להתעורר בעיות, ואנחנו מספיק בוגרים כדי להתמודד עם זה בשיחה ישירה, אז אפשר לחשוב שיש בכך היגיון. השאלה שנשאלת היא, האם באמת אפשר לסמוך על כך שברגע שיתעורר קונפליקט, כל אחד מהצדדים יוכל לדבר על זה בצורה ישירה ולמנוע את המריבה?

במציאות, מה שקורה לעיתים קרובות הוא ששני אנשים נמצאים בדינמיקה מסוימת, ויש התנהגות של אחד מהם שמפריעה לשני, אך הצד המוטרד לא תמיד מעיר על כך. הסיבה לכך יכולה להיות חוסר נעימות, פחד מהתסכול או כל סיבה אחרת. לפעמים, כאשר אחד מהצדדים לא מרוצה מהתנהגות של השני, הוא בולע את הצפרדע ולא מעיר על כך, מה שמוביל לכך שהבעיה נשארת לא פתורה. הבעיה מצטברת והאדם שלא מרוצה אינו מדבר על זה, אך זה לא אומר שהוא מקבל את ההתנהגות. לפעמים הוא לא מעיר על זה, אך לבסוף, הדברים יכולים להתפוצץ ברגע של מתיחות או תסכול.

המסקנה מכך היא שכשיש דינמיקה בין שני אנשים, יכול להיות מצב שבו אחד מהם לא מרוצה, אך לא מדבר על כך. זה לא אומר בהכרח שהוא מרוצה, אלא שיכול להיות שהוא פשוט לא מעז להעיר או שלא נעים לו לעסוק בבעיה. לכן, לא תמיד כדאי לסמוך על המחשבה שאם תהיה בעיה, נדבר עליה מיידית. חשוב לזכור שגם אם מישהו לא מתלונן, זה לא בהכרח אומר שהוא מרוצה.

לסיכום, הגישה של "לדבר על זה לפני שנגיע למריבה" עשויה להיות אידיאלית, אך במציאות, לא תמיד אנשים עושים זאת. לפעמים הימנעות מהבעה של תסכול יכולה להוביל לכך שהבעיה תתפוצץ מאוחר יותר.
כישלון / הצלחה - איך להפוך כישלון להצלחה? איך לא לחזור על טעויות?
...על ידי זה נוצרות טעויות. והטעויות, מטרתן היא, לגרום לאדם להשתמש יותר ביכולות שלו, כדי שהוא יפיק מעצמו את המיטב, וכדי שהחיים שלו יהיו מאושרים וטובים. וכאשר האדם נכשל באיזה עניין, עליו לנסות ולהתבונן על השכל ועל הדבר, שבגללו הטעות הזאת התרחשה. ועל האדם לנסות להתבונן, בעיקר על צורת המחשבה שלו. ולנסות להבין, מה הוא יכול לשפר בצורת המחשבה שלו, כדי להצליח. כי כל הפעולות שאותן עושה האדם, מתחילות במחשבה. וככל שהמחשבה של האדם יותר מדויקת, כך הוא עושה פחות...
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
...בצורה מהירה יותר? למה קשה לקבל החלטות? מהם שני הגורמים העיקריים שמקשים על תהליך קבלת ההחלטות? החלטה היא מצב שבו לאדם יש כמה אפשרויות לפעולה, והוא נדרש לבחור ביניהן על בסיס ההערכה מהי הבחירה שתהיה לו טובה יותר. קבלת החלטה משמעה שהאדם מחליט איזו אפשרות נראית לו עדיפה על פני האחרות. קושי בקבלת החלטות נובע משתי סיבות עיקריות: 1. חוסר מידע - האדם מתקשה לבחור כיוון שהוא אינו יודע בוודאות אילו השלכות יהיו לכל בחירה. 2. חוסר שלמות בהחלטה - האדם יודע את כל...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
...תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה חיובית, יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כשהעובד מוצף במשימות ומפסיק לעבוד? אחת הבעיות הנפוצות שאליעד מתאר היא שהעובד מפסיק...
להיזכר, איך לזכור משהו ששכחת? איך להצליח לזכור משהו? מה לעשות אם שכחת משהו? איך להיזכר בעבר? איך להצליח להיזכר במשהו? איך נזכרים במשהו? איך לזכור דברים? אני לא זוכר משהו, אני לא מצליח להיזכר, שכחתי משהו, אני רוצה להיזכר
להיזכר, איך לזכור משהו ששכחת? איך להצליח לזכור משהו? מה לעשות אם שכחת משהו? איך להיזכר בעבר? איך להצליח להיזכר במשהו? איך נזכרים במשהו? איך לזכור דברים? אני לא זוכר משהו, אני לא מצליח להיזכר, שכחתי משהו, אני רוצה להיזכר
...במקרה כזה, ההמלצה היא לחזור בראש לאותה נקודת זמן, ואפילו להוריד את נקודת המבט הפיזית - ממש להתכופף פיזית - כדי לראות את העולם כמו שראית אותו אז, כילד. התהליך כולל לשחזר פרטים, סביבה, חוויות, ואת צורת החשיבה של אותו רגע בעבר. המטרה כאן היא להחזיר את עצמך לתפיסה, לזיכרונות, ולנקודת ההשקפה שהייתה לך אז, ובכך להגביר את הסיכוי להיזכר איפה בדיוק הנחת את החפצים שאותם אתה מנסה למצוא עכשיו. מדוע חשוב לשחזר כמה שיותר פרטים מהעבר? אליעד מדגיש כי הצלחת הטכניקה...
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
...סתירה בין תגמול גבוה, סביבה מהנה, ודרישות גבוהות מהעובדים. ההפך הוא הנכון. אתה יכול ואף חייב להיות ברור, מדויק, ואף קשוח כשצריך: לדרוש מעובדים להעלות את רמת הביצועים שלהם. לא להסס להוציא מהעסק עובדים שלא עומדים בציפיות או לא מתאימים. להיות ברור ולדרוש תוצאות ברורות ומדויקות. כל זה לא סותר בכלל את העובדה שאתה משקיע בהם ודואג להם. העובדים שמעריכים אותך ואת סביבת העבודה שהשקעת בהם, מבינים שגם עליהם להשקיע ולתת תוצאות טובות לעסק בתמורה. למה לא כדאי להתקמצן...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
...טבעי ולתת ללקוח ירצה יקנה לא ירצה לא יקנה וגם נניח איך זה יכול להיות עובדתית שלפעמים דווקא כשלא מנסים למכור ללקוח דווקא אז מצליחים למכור לו. והתשובה היא כזאת בעיקרון כל השיטות של איך לשכנע איך לשתול מחשבות, איך להשפיע על התת מודע של הלקוח כל השיטות האלה טובות מאוד טובות, הכי טובות בלי אבל תכף לא הולך לבוא אבל ה - אבל יבוא אחר כך אבל לא עכשיו ה - אבל, וכל השיטות האלה צריך ללמוד אותן לדעת אותן להיות בקי בהן, להבין אותן להבין למה הן עובדות למה הן לא...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
...אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, הוא מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי שהתחרות לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ותלויה בשאלה עד כמה המנהל בטוח במה שצריך...
מהי הדרך הכי טובה להתחיל לעשות משהו? איך להתחיל לעשות דברים בלי חשק? איך לעשות דברים בלי חשק? איך לאכול שיבולת שועל? איך להתחיל להתאמן? איך להתחיל לפתח את השכל? מוטיבציה לעשות דברים בלי חשק, מוטיבציה להצלחה
מהי הדרך הכי טובה להתחיל לעשות משהו? איך להתחיל לעשות דברים בלי חשק? איך לעשות דברים בלי חשק? איך לאכול שיבולת שועל? איך להתחיל להתאמן? איך להתחיל לפתח את השכל? מוטיבציה לעשות דברים בלי חשק, מוטיבציה להצלחה
...פיתוח השכל וישיבה לחקור דברים חדשים. בכל המקרים הללו, אליעד כהן טוען שהגישה הטובה ביותר להתחיל לעשות משהו שלא בא בטבעיות, היא פשוט להתחיל לעשות אותו, גם אם זה לא נעים. עם הזמן, התהליך הטבעי של ההרגל יפחית את אי הנעימות ואף ייצור תחושת הנאה מהפעולה. מדוע מניפולציות והתחכמויות לא תמיד יעילות? אליעד כהן מדגיש שברגע שהאדם מחפש דרכים מתוחכמות או יצירתיות מדי כדי להפוך את הפעולה לנעימה, הוא למעשה מניח מראש שהפעולה היא רעה או קשה. למשל, אם אדם מניח שאימון...
משמעות בחיים, מרגיש שהחיים חסרי משמעות, מה המטרה בחיים? למה לחיות? לא מוצא משמעות בחיים, אין לי משמעות בחיים, אין לי מטרות, מוטיבציית יתר, איך נוצרת הפרעה נפשית? איך נוצרת מחשבה טורדנית? איך נוצרת הזיה? אחדות שקרית, כלום לא משנה
משמעות בחיים, מרגיש שהחיים חסרי משמעות, מה המטרה בחיים? למה לחיות? לא מוצא משמעות בחיים, אין לי משמעות בחיים, אין לי מטרות, מוטיבציית יתר, איך נוצרת הפרעה נפשית? איך נוצרת מחשבה טורדנית? איך נוצרת הזיה? אחדות שקרית, כלום לא משנה
...עד שהם מעדיפים לשכנע את עצמם מראש שלחיים אין משמעות, ולכן גם הקשרים הזוגיים אינם חשובים, וכך הם חוסכים מעצמם את האכזבה הפוטנציאלית. איזון בין משמעות לחוסר משמעות כדי להימנע משני הקצוות - הן מהמחשבה שלחיים יש משמעות מוחלטת שמובילה ללחץ וחרדה, והן מהמחשבה שלחיים אין משמעות כלל שמובילה לדיכאון וריקנות - יש להבין שהמשמעות היא עניין גמיש. ניתן לבחור לראות את החיים כמשחק - לא יותר מדי חשובים, אך גם לא חסרי ערך לחלוטין. כאשר אדם מוצא את האיזון הזה, הוא...
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
...למצב של ייאוש. מנגד, יש אנשים שעודף המשימות דווקא מדרבן אותם וגורם להם להגביר מוטיבציה ולעבוד ביעילות רבה יותר. מכאן, אומר אליעד, המנהל צריך להיות ער לתגובת העובד למצב כזה, כדי להחליט האם לחשוף אותו לכמות משימות גדולה או קטנה יותר. לכן, אין כאן נוסחה קבועה, אלא יש להפעיל שיקול דעת בכל מצב לגופו. סיכום והמלצות לניהול משימות לעובדים - כיצד לפעול בשטח? אליעד מסכם ואומר שהנקודה המרכזית היא להיות מודעים ליתרונות ולחסרונות בכל גישה. אין שיטה אחת שמתאימה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, איך להצליח בכל תחום, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: הצלחה בחיים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הצלחה בחיים, איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למוטיבציה, אימון אישי לנחישות, מאמן אישי למוטיבציה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0918 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 05:52:40 - wesi19