אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, יכול להצליח החרדה מפריעה, הנעת עובדים מוטיבציה, למה להתמיד, עצלות חוסר מוטיבציה, מכישלון להצלחה, מוטיבציה פנימית וחיצונית, לחלום הצלחה, מטרות על, ביטחון עצמי כגורם להצלחה, עידוד להצלחה, חוסר מוטיבציה, מוטיבציה בספורט, למה דיאטות לא יכולות להצליח, מצליחן מקורי, להצליח בכח המחשבה, פחד של כישלון, גורמי הצלחה בחיים, הדרכה אישית, הצלחה ורוגע נפשי, פחד בפני הצלחה, הצלחה לצייר, להצליח במשהו בחיים, הבסיס הוא כישלון להצלחה, ספרים עם טיפים להצלחה, להצליח בעבודה, מי מצליח בחיים, מאמן אישי, גישת חיקוי מצליחנים, איך להצליח בהכל, גורמים להצלחה, איך מצליחים להצליח בטיפול זוגי, מים חודרים לסלע התמדה, השורש של נחישות, הצלחה עם בנות, מנטרות להצלחה, נחישות עקשנות בעיות התנהגות ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, אז אתה משתמש גם באותן המילים בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן.

ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע.

והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח / איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך.

וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אח"כ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו.

כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיו"ב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא.

אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה". שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של "לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה".

דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף / תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ללקוח "הנה יש לי כאן טלביזיה במיוחד עבורך, שאתה תשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כאשר בעצם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והצגת ללקוח את מה שהוא ביקש, בעטיפה שהוא רצה לקבל אותה.

ולא רק זה, אלא גם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והפכת אותה מבקשה בזמן עתיד, לעובדה בזמן הווה. ז"א הלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". כאשר הניסוח של " כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" הוא ניסוח בזמן עתיד, סוג של הבעת בקשה.

וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, אבל זה משאיר את הבקשה של הלקוח, בגדר של בקשה בלבד. ובמקום זה אפשר לומר "הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". דהיינו, הפכת את הבקשה שלו, למילוי של הבקשה שלו. הוא רצה לשבת, ואתה כבר מציג את זה כעובדה, שהוא כבר יושב מול הטלביזיה. הוא רצה ליהנות מהטלביזיה, ואתה אומר לו שהוא כבר נהנה מאותה טלביזיה.

ואעפ"כ אוסיף, שלפעמים ישנם מצבים, שאם אתה משנה קצת את הניסוח המקורי שבו הלקוח הציג את הרצון שלו, זה דווקא עלול ליצור התנגדות. דהיינו, לפעמים יש מצבים, שיותר טוב שתאמר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" בדיוק כמו שהלקוח אמר, ושלא תשנה את זה ל"הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כי לפעמים שינוי המילים אפילו לטובה, משנה את המשמעות, למשמעות שהלקוח לא ממש היה רוצה להיות בה.

כגון לדוגמה כאן, שהלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". והמילים כדי שאוכל, מאוד יכול להיות שהם מבטאות את זה שהלקוח לא רוצה לשבת יותר מידי מול הטלביזיה, אלא הוא רק רוצה להיות מסוגל לשבת מול הטלביזיה וליהנות ממנה. ואם אתה הופך את הבקשה שלו להיות מסוגל לשבת ליד הטלביזיה, אם אתה הופך את הבקשה הזאת לעובדה, דהיינו, למצב שבו הוא כבר יושב מול הטלביזיה, אז יכול להיות שזה יצור אצל הלקוח התנגדות, בכך שהפכת את האפשרי שלו, למחויב עבורו. דהיינו, בכך שלקחת צעד אחד קדימה את מה שהוא ביקש. כי לפעמים הלקוח רוצה להישאר בניסוח של מה שהוא ביקש, ושלא תשנה לו את הניסוח שלו.

או לדוגמה יכול להיות, שהלקוח שאמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה", בעצם בכלל כמעט ולא מתכוון לשבת מול הטלביזיה, כי הוא אדם עסוק וכולי. והוא התכוון לומר לך "אני רוצה טלביזיה, כדי אלו שבאים אלי הביתה, יחשבו שיש לי טלביזיה שאני יושב מולה בכיף ונהנה ממנה". ובגלל שלא היה נעים לו לומר לך את מה שהוא באמת רוצה, אז הוא ניסח את עצמו, בניסוח שהוא לא באמת מבטא את הרצון הסופי שלו. ואז זה אומר, שאם היית משאיר את הניסוח המקורי שלו, אז הניסוח המקורי של הלקוח, היה הרבה יותר קרוב למה שהלקוח באמת רוצה, מאשר למה ששינית את הניסוח של הלקוח.

דהיינו, הלקוח בעצם מציג את מה שהוא רוצה, בצורה כלשהי. והצורה מבטאת בעצם את הרצון הסופי של הלקוח. שהלקוח רוצה שבסופו של דבר, הוא ישתמש במהות הדבר, כדי להשיג את הרצון הסופי שלו. ומצד אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנ"ל.

אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר הצורה הזאת, היא רק חיפוי וכיסוי למה שהלקוח באמת רוצה להשיג מהמהות של מה שהוא מבקש. וזה אומר, שהלקוח בעצם חושב, שהצורה שבה הוא הציג לך את הדברים שלו, היא קרוב ביותר בעיניו, למה שהוא באמת רוצה להשיג. ואז אם תשנה את העטיפה של מה איך שהוא הציג את הרצון שלו, אז בעצם התרחקת ממה שהוא באמת רוצה.

דהיינו, אם אתה יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה.

או לדוגמה הלקוח אומר "אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו". אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי משחק עבורך. כאשר בעצם המשמעות של המילה "עבורך", היא עבור הצורך שלך לרכוש לילד שלך משחק.

אבל בו זמנית אפשר לומר גם כן "הנה יש לי משחק, עבור הילד הקטן שלך, שהוא גם ייהנה ממנו וגם יתפתח ממנו". דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג.

והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. ז"א שמהות הרצון של הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר.

לדוגמה: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן / בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר.

ועוד אוסיף, שאם לדוגמה הלקוח אומר "אני מחפש משחק עבור הילד שלי", אז ניסוח מדויק לבקשה של הלקוח, תהיה "הנה מצאת / מצאתי לך משחק עבור הילד שלך". אבל ניסוח פחות מדויק יהיה "הנה יש לי בשבילך משחק לילד הקטן שלך". כי הלקוח השתמש במינוח "מחפש" וההיפוך המשלים של "מחפש" זה "מוצא". ואם תשמש בהיפוך המשלים של מה שהלקוח ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש.

ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר שהוא חייב אותו.

לדוגמה הלקוח אומר "אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". עכשיו מי שיתבונן במשפט הזה ימצא כמה מילים שמבטאות את זה שהלקוח שומר לעצמו פתחי מילוט מביצוע העסקה. "אני שוקל אולי לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". דהיינו, לא מדובר על לקוח שכרגע רוצה לצאת לנופש, וכרגע מחפש חבילה שמתאימה לו כדי לצאת לנופש, אלא מדובר עדיין על לקוח פוטנציאלי / לקוח מתעניין, שרק עושה סקר שוק, כדי להשוות מחירים וכיו"ב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי...
מה כן ולא מה לא? תקיעות בחיים, למה אני מרגיש תקוע? למה אני לא מתקדם בחיים? חוסר התקדמות בחיים, לא מצליח להתקדם בחיים, לא מצליח להפסיק התמכרות, לא מצליח למצוא את עצמי, מרגיש אבוד, שום דבר לא כמו שאני רוצה, המציאות נגד רצוני, לא מצליח להפסיק להרגיש רע, מה אני כן רוצה שיהיה? מה אתה כן רוצה שיהיה? להתמקד במה כן ולא במה לא, לחשוב בצורה חיובית, לא לחשוב בצורה שלילית
...אתה כן רוצה שיקרה בצורה ברורה להיות מסוגל להגדיר בדיוק מה אתה כן רוצה שיקרה ואיך בדיוק זה יעבוד ואיך בדיוק תגיע לשם. ותוודא שאתה באמת היית רוצה את מה שאתה אומר שאתה רוצה שיקרה. כי אם לא, בסיכוי גבוה שאתה תמשיך להיות תקוע במה שאתה לא רוצה שיקרה, כי בתת המודע שלך אתה אולי חושב, שזאת האפשרות הפחות גרוע עבורך. לסיכום: מה אתה כן רוצה שיקרה, מה אתה רוצה שיקרה, איך אתה רוצה שזה יקרה, האם אתה באמת רוצה שזה יקרה. השאלות האלו, יוציאו אותך ממה שקורה נגד רצונך...
השגת מטרות גדולות, השגת מטרות קשות להשגה, מוטיבציה להתמדה, למה אני רוצה את המטרה? למה אני רוצה להצליח? להבין את הסיבה למה אני רוצה, מה המוטיבציה שלך? למה קשה להשיג מטרות גדולות? איך להצליח להשיג מטרות גדולות? מה המניע שלך?
השגת מטרות גדולות, השגת מטרות קשות להשגה, מוטיבציה להתמדה, למה אני רוצה את המטרה? למה אני רוצה להצליח? להבין את הסיבה למה אני רוצה, מה המוטיבציה שלך? למה קשה להשיג מטרות גדולות? איך להצליח להשיג מטרות גדולות? מה המניע שלך?
...בלימודים, עליו לשאול את עצמו למה זה חשוב לו כל כך. אם הסיבה היא הרצון לקבל עבודה טובה יותר בעתיד, עליו להבין לעומק איך זה ישפיע עליו - האם הביטחון הכלכלי הוא מה שמניע אותו? אולי הכבוד החברתי, או האפשרות לעזור למשפחתו? ברגע שהוא יתחבר לתשובה המדויקת ביותר עבורו, הוא ימצא את האנרגיה להתמיד במאמצים הנדרשים. איך להצליח להתמיד בדרך אל המטרה? הצלחה בהתמדה לאורך הדרך קשורה באופן ישיר להבנת הסיבה מאחורי הרצון להשיג את המטרה. ככל שאתה מחובר יותר לסיבה האמיתית...
גאווה, צניעות, ענווה, רגשי נחיתות, אני יותר טוב מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך לא להתגאות על אחרים? איך לא להרגיש גאווה? איך לא להרגיש כישלון? איך לא להרגיש בושה? הכי חכם בעולם, הכי מוצלח בעולם, הגאווה של אלוהים, יוהרה, גדלות
גאווה, צניעות, ענווה, רגשי נחיתות, אני יותר טוב מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך לא להתגאות על אחרים? איך לא להרגיש גאווה? איך לא להרגיש כישלון? איך לא להרגיש בושה? הכי חכם בעולם, הכי מוצלח בעולם, הגאווה של אלוהים, יוהרה, גדלות
...לא בוחר בו בכלל, או שאם הוא בחר בו - למה הוא בחר דווקא בזה ולא במשהו אחר? התשובה תמיד תגיע למקריות. מה הקשר בין גאווה לרגשי נחיתות? הנוסחה שאליעד כהן מציג להימנע מגאווה ומרגשי נחיתות היא אותה נוסחה בדיוק: ההבנה שאין לך שליטה אמיתית על ההצלחה או הכישלון שלך. אדם מרגיש רגשי נחיתות רק כשהוא חושב שהוא אשם או אחראי על הכישלון שלו, ואותו אדם מרגיש גאווה כשהוא חושב שהוא אחראי להצלחות שלו. כשמגיעים להבנה שההצלחה או הכישלון הם אקראיים, משתחררים משני סוגי...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות. כך, המילה מאמין שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת. איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך? אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר אני כועס עליו עכשיו, אפשר לשאול אותו האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?...
מהי אהבה עצמית? מה זה אהבה ללא תנאים? איך לאהוב את עצמך בלי תנאים? איך להעריך את עצמך באמת? איך להתמודד עם תלות רגשית? איך להתמודד עם פרידה? איך להתמודד עם כישלון? איך לא להיות תלוי רגשית?
מהי אהבה עצמית? מה זה אהבה ללא תנאים? איך לאהוב את עצמך בלי תנאים? איך להעריך את עצמך באמת? איך להתמודד עם תלות רגשית? איך להתמודד עם פרידה? איך להתמודד עם כישלון? איך לא להיות תלוי רגשית?
...לי שאני יפה הופכת את זה לנכון? האם אני בכלל רוצה להיות יפה, ולמה? ברגע שאדם מברר את כל האמיתות האלה, הוא כבר לא תלוי במחמאות או באישורים חיצוניים, והאושר שלו הופך ליציב יותר. מה הקשר בין גילוי האמת לאהבה עצמית? אליעד מסכם ואומר שהכל מתבסס על גילוי האמת הפנימית. ככל שהאדם יברר את המחשבות הטובות והתחושות הטובות שלו, וישאל האם זו באמת האמת?, כך הוא יוכל להתנתק מתלות בגורמים חיצוניים. בסופו של התהליך, אם הוא יגלה שהדברים אכן נכונים - הוא ירגיש ביטחון...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
...בצורה טובה יותר איך מנגנונים אלה פועלים אצל אנשים אחרים. ההיכרות העצמית המעמיקה הזאת מאפשרת לך לנהל טוב יותר, כי אתה מגלה שגם אתה עצמך רובוט שמנוהל על ידי המציאות, הרצונות שלך, והמחשבות שלך. מה המשמעות שאתה עצמך עובד של המציאות? אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה...
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
...להגיע לתשובה מוחלטת, הפתרון היחיד הוא למצוא אושר פנימי שאינו תלוי במציאות החיצונית. זאת אומרת, האדם צריך להגיע למצב שבו הוא מסוגל להרגיש טוב עם עצמו ועם חוסר הוודאות. מה לעשות אם אי אפשר להגיע לתשובה מוחלטת? אם האדם הגיע למסקנה סופית שלא ניתן לדעת בוודאות מוחלטת מה נכון לעשות, עליו להבין שאין מה לעשות עם זה מעבר לקבלת חוסר הוודאות. הוא חייב למצוא דרך להרגיש טוב גם אם הוא לא מצליח להחליט, כי לעיתים המציאות היא שאין אפשרות לדעת בוודאות מוחלטת. במקרה...
להשתנות, לעשות שינוי הרגלים, למה רק טיפש רוצה להשתנות? איך לשנות התנהגות? איך לעשות שינוי בחיים? איך להיגמל מהתמכרות? איך לשנות את עצמי? איך לשנות הרגלים רעים? איך משנים הרגלים? איך להפסיק הרגלים רעים? למה אני לא מצליח להשתנות?
להשתנות, לעשות שינוי הרגלים, למה רק טיפש רוצה להשתנות? איך לשנות התנהגות? איך לעשות שינוי בחיים? איך להיגמל מהתמכרות? איך לשנות את עצמי? איך לשנות הרגלים רעים? איך משנים הרגלים? איך להפסיק הרגלים רעים? למה אני לא מצליח להשתנות?
...ההתנהגות, מתרחשים שני דברים אפשריים: האדם ימשיך בהתנהגות שלו, אך עכשיו יהיה שלם איתה לחלוטין כי הוא יבין למה הוא עושה אותה. האדם יפסיק את ההתנהגות לחלוטין, בלי להרגיש שהוא מתאמץ, כי הוא הבין שההתנהגות באמת לא טובה עבורו. בכל מקרה, השינוי לא יהיה תוצאה של מאבק, אלא של הבנה מודעת. איך להיות שלם עם עצמך באמצעות הבנת ההתנהגות שלך? בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של להיות שלם עם עצמך. הוא מציין כי אדם שיבין לעומק את התנהגותו ואת הסיבות שלה, יוכל...
מרגיש לא בסדר, מרגיש לא מספיק טוב, חשיבה שלילית, חושב שהכל רע, פסימיות, חשיבה חיובית, אופטימיות, דימוי עצמי נמוך, פחד להיפגע, פחד מאכזבה, פחד מכישלון
מרגיש לא בסדר, מרגיש לא מספיק טוב, חשיבה שלילית, חושב שהכל רע, פסימיות, חשיבה חיובית, אופטימיות, דימוי עצמי נמוך, פחד להיפגע, פחד מאכזבה, פחד מכישלון
...שהוא לא משקר אומנם הוא משקר לכיוון ההפוך אבל הוא לא משקר שהיא רק טובה אוקי ודבר נוסף לפעמים הוא גם מרגיש עליונות כי הוא אומר אני לא משקר כמוהם הם משקרים אומרים שזה טוב אבל אני יותר טוב מהם אני אומר אני לא מפחד לראות את האמת שזה רע ואז זה בכלל עושה לו טוב שהוא מרגיש שהוא יותר טוב מאחרים כשהוא אומר את האמת שהמציאות רעה. בכל מקרה עכשיו מה המהות של מה שאני אומר עכשיו מה המטרה של מה שאני אומר אני אומר שלפעמים גם בן אדם שנגיד אומר שרע לו וממש נגיד רע לו...
מצויינות עצמית, להיות הטוב ביותר, לעשות את הטוב ביותר, שאיפה לטוב ביותר, הצלחה בסביבה תחרותית, לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, מה רע בלעשות טוב? לא להסתפק בטוב אלא בטוב ביותר, שאיפה לשלמות עצמית, התייעלות, ההחלטה הכי טובה
מצויינות עצמית, להיות הטוב ביותר, לעשות את הטוב ביותר, שאיפה לטוב ביותר, הצלחה בסביבה תחרותית, לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, מה רע בלעשות טוב? לא להסתפק בטוב אלא בטוב ביותר, שאיפה לשלמות עצמית, התייעלות, ההחלטה הכי טובה
...הם מבצעים אותה. אבל כאן בדיוק הטעות. לא מספיק רק לעשות דברים שמביאים לך תועלת ולא לעשות דברים שלא מביאים לך תועלת. הגישה הזו שגויה. הגישה הנכונה היא לבחור תמיד בפעולות שמביאות לך את התועלת המקסימלית. כי אם אתה עושה פעולה מסוימת שמביאה לך תועלת, אבל באותו זמן אתה לא עושה פעולה אחרת שהייתה יכולה להביא לך תועלת גדולה יותר, למעשה, אתה פוגע בעצמך. למה? כי פעולה עם תועלת נמוכה היא למעשה נזק, אם הייתה לך אפשרות לבצע פעולה אחרת שהייתה מניבה לך תועלת גבוהה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה בחיים, איך להצליח בכל תחום, השגת מטרות ויעדים, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: הצלחה בחיים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להתמדה, קאוצינג, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 18:13:21 - wesi19