אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, אימון אישי להצלחה, עסקים מצליחים, איך להצליח להירדם, משפט להצלחה, מוטיבציה לדיאטה, איך להצליח למכור, היתרונות והחסרונות מוטיבציה, טיפים להצלחה בתחרות, איך מצליחים להירדם, התמדה בדיאטה, איך להצליח, מוטיבציה לפעילות גופנית, להצליח בלימודים, מהי הצלחה, טיפול זוגי שהצליח, יזמים מצליחים, איך להצליח בעסקים, איך מצליחים להצליח בטיפול זוגי, התמדה ונחישות, אמונות על הצלחה, הגדרת הצלחה בחיים, סיפורי הצלחה של אנשים, עסק מצליח, להצליח במבחן, לחשוב בגדול להצליח בגדול, איך אנשים מצליחים בחיים, הצלחה מעשית, איך משיגים מוטיבציה, חוסר התמדה בכול תחום בחיים, מוטיבציה של עובדים, מוטיבציה לטיפול, הצלחה גדולה בחיים, הגורמים של ההצלחה, להצליח במכירות, מוטיבציה פנימית, להצליח בזוגיות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות?

אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא "עקרון הניגודיות" או "יתרון האור מן החושך". לפי עיקרון זה, כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי בצורה חזקה יותר. דוגמה לכך היא כאשר היד של האדם נמצאת במים קרים, ואז הוא מעביר אותה למים חמים. המים החמים ירגישו חמים הרבה יותר לעומת מצב שבו האדם היה מכניס את היד ישירות למים חמים בלי המעבר מהקור. באופן דומה, מים חמים ירגישו חמים יותר בחורף מאשר בקיץ, משום שבחורף האדם מגיע מתוך מצב של קור, ולכן הוא מעריך יותר את החום.

האם תמיד נכון להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן אומר כי ישנה תיאוריה במכירות, לפיה כדאי להציג ללקוח כמה מוצרים גרועים לפני שמציגים לו מוצר טוב, כדי לגרום לו להעריך את המוצר הטוב יותר. לדוגמה, אם מציגים ללקוח מספר דירות גרועות ואחר כך דירה ממוצעת, הוא עשוי להרגיש שהדירה הממוצעת טובה מאוד יחסית למה שהוא ראה קודם לכן. אך אליעד כהן מדגיש שאין לקחת את השיטה הזאת ככלל מוחלט, אלא להפעיל שיקול דעת בהתאם לכל מצב ולכל לקוח באופן אישי.

מתי אסור להשתמש בשיטת הניגודיות?

אליעד מסביר כי לפעמים דווקא הצגת מוצרים לא מתאימים ללקוח יכולה לפגוע באמון בין הלקוח למוכר. אם הלקוח יודע מראש בדיוק מה הוא מחפש, ואין ספק שהמוכר יכול להציע לו מוצר שמתאים באופן מושלם, אין טעם להציג לו מראש מוצרים לא מתאימים. במקרה כזה עדיף להראות לו את המוצר המתאים מיד, כדי שהלקוח לא יאבד אמון במוכר.

לדוגמה, אם לקוח יודע בדיוק איזו דירה הוא רוצה והדירה הזו זמינה למכירה, הצגת דירות גרועות לפני כן עלולה לגרום לו לחשוב שהמוכר אינו מבין אותו, או שאין לו באמת מה להציע, וכך ייגרם נזק לתהליך המכירה.

מה הסיכון כאשר מציגים יותר מדי מוצרים לא מתאימים?

אליעד כהן מתאר סיכון נוסף והוא שברגע שהלקוח נחשף ליותר מדי מוצרים שאינם מתאימים לו, הוא עלול להיכנס למצב רגשי שלילי, לאבד אמון בתהליך המכירה, ולהתחיל לראות גם את המוצר הטוב כמוצר בינוני או גרוע. לכן, חשוב שלא להוביל את הלקוח למצב של ייאוש מההצעות שמוצגות לו.

לדוגמה, אם לקוח ראה כבר חמש דירות גרועות, הוא עלול לחשוב שכל הדירות שהמוכר מציע הן גרועות, ולכן גם כאשר יוצג לו מוצר טוב, הוא כבר לא יצליח להעריך את הטוב שבו.

איך אפשר להציג מוצרים לא מתאימים מבלי לאבד את הלקוח?

אם בכל זאת הוחלט להציג ללקוח מוצרים לא מתאימים כדי להגביר את הערכתו למוצר המתאים, אליעד כהן ממליץ לוודא שהלקוח מבין שיש מוצר טוב שמתאים לצרכים שלו ושעדיין לא הוצג בפניו. לדוגמה, המוכר יכול לומר ללקוח: "אני מבין שזה לא מתאים לך, אבל יש לי משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש, תכף אציג לך אותו." באופן הזה, הלקוח יודע שמטרת הצגת המוצרים הלא מתאימים אינה בזבוז זמן, אלא חלק מתהליך מכוון.

מה לעשות אם הלקוח מתלבט לגבי המוצר?

אליעד מציע כי במצב שבו הלקוח מתלבט ואינו בטוח שהמוצר שהוצג לו מתאים לו במאת האחוזים, אפשר להראות לו אלטרנטיבות גרועות יותר על מנת לעזור לו להבין שהמוצר המקורי אכן מתאים לו ביותר. למשל, אם לקוח מתלבט לגבי דירה שהוצגה לו ואינו בטוח שהיא מתאימה לו, אפשר להראות לו דירות אחרות שפחות מתאימות לו כדי שיבין בעצמו שהדירה הראשונה טובה משמעותית מהאחרות.

איך לזהות את נקודת האיזון בשימוש בשיטת הניגודיות?

אליעד כהן מדגיש שוב שאין כלל מוחלט לגבי השימוש בעקרון הניגודיות, אלא שכל מקרה הוא לגופו. לפעמים, לקוח שראה יותר מדי מוצרים גרועים ירגיש מיואש ולא יעריך את המוצר הטוב כשיציגו לו אותו. במקרים אחרים, לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות שלו בכל שלב של תהליך המכירה.

לסיכום, איך להצליח להשתמש בשיטת הניגודיות במכירות?

לסיכום דבריו, אליעד כהן מציין כי שיטת הניגודיות במכירות היא כלי עוצמתי מאוד, אך השימוש בו דורש חכמה ורגישות. יש להימנע מהצגת מוצרים גרועים כאשר הלקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש, ולשמור על תקשורת טובה במהלך כל התהליך, כך שהלקוח לא יאבד אמון. חשוב לזכור שלפעמים יתרון האור מגיע מהחושך, ולפעמים דווקא החושך מסתיר את האור. לכן, מוכר טוב חייב לדעת לזהות כיצד ומתי להשתמש בשיטת הניגודיות באופן אפקטיבי ביותר עבור כל לקוח ספציפי.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות לשכנוע לקוחות?

עיקרון הניגודיות הוא רעיון מרכזי במכירות, אשר מתבסס על כך שהלקוח חווה שינוי קיצוני וכתוצאה מכך מעריך יותר את ההבדל בין המוצרים. אליעד כהן מסביר כי אם, לדוגמה, אדם מכניס יד למים חמים מיד לאחר שהייתה במים קרים, המים ירגישו לו חמים בהרבה מאשר אם היה מכניס את ידו למים חמים ישירות. דוגמה נוספת היא שבחורף, מים חמים מורגשים כחמים יותר מאשר בקיץ, בגלל הניגודיות לטמפרטורה הקרה שבחוץ.

מדוע כדאי להציג ללקוחות מוצרים לא מתאימים לפני המוצר המתאים?

היישום המעשי של עקרון הניגודיות במכירות כולל הצגה של מוצרים פחות מתאימים לפני הצגת המוצר המתאים, מתוך הנחה שהלקוח יעריך את המוצר המתאים יותר לאחר שראה מוצרים פחות טובים. למשל, אם לקוח מחפש דירה, מציגים לו תחילה כמה דירות גרועות או פחות מתאימות לצרכיו, וכך כאשר הוא יראה דירה ממוצעת אך סבירה, הוא עשוי לתפוס אותה כטובה בהרבה ממה שהיא באמת.

האם תמיד יש להציג מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים, כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, הצגת מוצרים גרועים עלולה לפגוע באמון הלקוח במוכר.

מתי עדיף לא להשתמש בעקרון הניגודיות?

אם הלקוח ייחשף ליותר מדי מוצרים לא מתאימים, הוא עלול להרגיש חוסר אמון כלפי המוכר ותחושה כללית של חוסר התאמה. גם כאשר הלקוח יראה בסופו של דבר את המוצר המתאים, הוא כבר עלול להיות מותש ומיואש, ולא לראות את היתרונות שלו. דוגמה לכך היא מצב שבו הלקוח רואה מספר דירות גרועות מאוד ואז, גם כאשר הוא רואה דירה טובה יחסית, הוא כבר מתחיל לראות בה בעיקר חסרונות בגלל התסכול שהצטבר.

איך להציג מוצרים גרועים בלי לפגוע באמון הלקוח?

כאשר בכל זאת מציגים מוצרים לא מתאימים כדי להמחיש את הניגודיות, חשוב מאוד להבהיר ללקוח שזה שלב ביניים ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: "אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך". כך נשמר האמון של הלקוח והמוכר מונע ממנו תחושה של בזבוז זמן או יאוש.

כיצד עקרון הניגודיות עוזר כאשר הלקוח לא בטוח בהתאמת המוצר?

במקרים בהם הלקוח אינו בטוח במוצר המוצע, עקרון הניגודיות יכול לעזור לחזק את ביטחונו. אם למשל לקוח ראה מוצר שמתאים לו אך עדיין אינו בטוח לחלוטין, אפשר להראות לו כמה אלטרנטיבות פחות טובות. כך הלקוח מבין בבירור שהמוצר הראשון הוא האפשרות הטובה ביותר עבורו.

מתי ניגודיות כבר לא יעילה?

לפעמים, הצגת מוצרים גרועים עלולה לגרום ללקוח "להינעל" על חוויית השליליות, כך שגם כאשר הוא רואה מוצר טוב, הוא אינו מצליח להבחין באיכויות שלו. אליעד מביא את הדוגמה של אדם שהיה זמן רב בחושך, וכאשר הוא רואה אור פתאומי, האור יכול לגרום לו דווקא לסחרחורת או אי נעימות, משום שהתרגל כבר לחושך ואינו מסוגל להתמודד עם השינוי.

מהי השורה התחתונה בעקרון הניגודיות במכירות?

אליעד כהן מדגיש שהשימוש בעקרון הניגודיות אינו חוק מוחלט אלא אסטרטגיה שיש להתאים לכל מקרה בנפרד. מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ללקוח את המוצרים הטובים ישר מההתחלה, ומתי יעיל יותר להמחיש תחילה את החסרונות של מוצרים אחרים. המפתח להצלחה הוא לדעת להפעיל את השיטה בצורה חכמה ומותאמת אישית ללקוח, תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות כדי לשכנע לקוחות לרכוש מוצר?

כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי באופן חזק יותר. למשל, אם ידו הייתה במים קרים והוא מכניס אותה למים חמים, המים החמים ירגישו לו חמים יותר מאשר אם היה מכניס את ידו למים החמים ישירות. באופן דומה, בחורף מים חמים מרגישים חמים יותר בהשוואה לאותה טמפרטורה בקיץ.

איך עקרון הניגודיות מתקשר למכירות?

במכירות, השיטה הזו מתורגמת לרעיון שיש להראות ללקוח מוצרים שאינם מתאימים לו לפני שמציגים לו את המוצר שכן מתאים. לדוגמה, אם מציגים ללקוח כמה דירות גרועות לפני הדירה הממוצעת, הוא עשוי להעריך אותה יותר ולחשוב שהיא בחירה טובה יותר בהשוואה למה שראה קודם.

האם תמיד כדאי להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני המוצר המתאים?

לא בהכרח. כל מקרה לגופו. אם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, אין טעם להראות לו מוצרים שלא מתאימים. במקרה כזה, עדיף להציג לו מיד את המוצר שמתאים לצרכיו ולשכנע אותו שהוא הבחירה הנכונה עבורו.

מתי להימנע מהצגת מוצרים לא מתאימים?

כאשר הלקוח רואה יותר מדי מוצרים לא רלוונטיים, הוא עלול לאבד אמון במוכר ולחשוב שאין לו משהו שבאמת מתאים לו. גם אם בסופו של דבר יוצג לו המוצר הטוב ביותר, הוא עלול להיות כבר במצב רגשי של ייאוש ולראות בו רק חסרונות.

איך אפשר להראות מוצרים גרועים בלי לגרום ללקוח לאבד אמון?

אם מוכר מציג ללקוח מוצרים שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין מוצרים טובים יותר בהמשך. יש לתקשר עם הלקוח ולומר לו, לדוגמה: "אני מבין שזה לא מתאים לך, תכף אראה לך משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש". כך, הלקוח לא יגיע לתחושה שהוא מבזבז את זמנו עם מוצרים לא רלוונטיים.

מה עושים אם הלקוח לא בטוח שהמוצר מתאים לו?

אם הלקוח מהסס לגבי התאמת המוצר, ניתן להשתמש בניגודיות כדי לחזק את הביטחון שלו. לדוגמה, ניתן להראות לו אלטרנטיבות פחות טובות ולגרום לו להבין שהמוצר שהוצע לו בתחילה הוא הבחירה הנכונה.

מה המסקנה?

אין חוקים מוחלטים במכירות - כל מקרה דורש התאמה אישית. לפעמים יתרון האור נובע מהחושך, כלומר, לקוח שהוצגו לו מוצרים גרועים יעריך יותר את המוצר הטוב. אך לפעמים, דווקא אם לקוח חווה יותר מדי "חושך", הוא כבר לא יבחין ב"אור". לכן, כל מוכר צריך לשקול כיצד להשתמש בניגודיות בצורה חכמה, מבלי לגרום ללקוח לאבד אמון.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה בגדול אם בן אדם נכנס לתוך אור מתוך הרבה חושך אז הוא יותר מעריך את האור, נכון יותר יתרון האור מן החושך אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה במים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה מיד למים חמים המים ירגישו לו מאוד חמים יותר אפילו מאשר הוא סתם מכניס את היד שלו למים חמים, מתי מים חמים מרגישים יותר חמים בחורף או בקיץ? מהיבט מסוים בחורף מרוב שקר ככה אפילו טיפה חום מרגיש הרבה יותר חם.

בין כך ובין כך תכף נסביר את הצדדים האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם לא יכולים להתאים ללקוח אז הרבה פעמים מה שמלמדים זה שצריך להראות ללקוח את המוצרים שלא מתאימים לו בשביל שכשנראה לו את המוצר שיותר מתאים לו אז הוא יגיד "כן זה מתאים לי". זאת אומרת אם נראה לו נגיד דירה גרועה ועוד דירה גרועה ועוד דירה גרועה אז כשנראה לו את הדירה הממוצעת הוא יגיד "כן וואלה זאת דירה טובה" כי הוא ראה קודם דירות אחרות גרועות.

והשאלה היא מה האמת האם באמת להראות ללקוח בהנחה שיש לנו כמה מוצרים ויש מוצר שאנחנו יודעים שמתאים ללקוח, האם באמת להראות ללקוח את המוצרים הגרועים ואחר כך את המוצר הטוב ואז הוא יעריך את המוצר הטוב כן או לא? והתשובה היא כזאת כל החוקים האלה הם לא נכונים כחוקים פשוט כל מקרה לגופו ואני אתן כמה דוגמאות, אם לדוגמה נגיד הלקוח יודע מראש מה הוא רוצה לקנות יש לו בראש מה הוא רוצה לקנות "אני מחפש כזה וכזה" ויש לנו משהו שמתאים בדיוק למה שהלקוח רוצה לקנות או מאוד מתאים למה שהלקוח רוצה לקנות צריך לבוא להראות ללקוח "שלום יש לנו משהו שמאוד מתאים למה שאתה רוצה אין יותר טוב" או "יש משהו שבדיוק מתאים למה שאתה רוצה הנה קח תקנה" ולא צריך להראות לו מוצרים אחרים גרועים שלא מתאימים לרצון שלו.

ולמה? כי אומנם כביכול אם אנחנו נראה לו את המוצרים הגרועים אז כביכול הוא יעריך יותר את המוצר הטוב אבל מצד שני זה גם מטופש, למה זה מטופש? כי יכול להיות שבגלל שנראה לו את המוצרים הגרועים אז הוא כבר יאבד אמון בנו הוא יגיד "מה זה מה שהוא מנסה למכור לי?" ואז כשנבוא למוצר הטוב הוא כבר לא כל כך ראה את הטוב שבטוב. אם אנחנו לדוגמה ניקח את הנושא של מים חמים ומים קרים אז מהיבט מסוים אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה בתוך מים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה לתוך מים חמים פושרים נגיד או סתם ביום רגיל הוא ייקח יד ויכניס אותה לאותם מים פושרים, מתי זה ירגיש לו יותר חם? אז התשובה היא שאין תשובה מוחלטת לשאלה הזאת כי לפעמים היד של הבן אדם כל כך קרה שגם אם תכניס אותה לתוך האש כמטאפורה הוא לא ירגיש את החום, למה כי היד שלו קרה כקרח שייקח לו כמה דקות רק להפשיר מהקור בשביל שהוא יכול להתחיל להרגיש את החום.

לעומת זאת יש מצבים שדווקא היה לו קר ועכשיו אפילו ביחס לדבר שנביא לו את ההפך הוא ישר יעריך יותר את ההפך. זאת אומרת שיש מצבים שאנחנו נראה ללקוח דירות מאוד גרועות ואז כשהוא יראה איזו דירה נורמלית הוא יגיד "וואו איזה דירה טובה", למה? כי היא הרבה יותר טובה מהגרועות. מצד שני יכול להיות שאנחנו נראה ללקוח הרבה דירות גרועות ואז הוא כל כך יהיה בחוויה שהדירות גרועות שהוא אומר "אני רואה דירות גרועות" שגם כשהוא יראה את הדירה הטובה הוא יגיד "עזוב זאת גם דירה גרועה" הוא יתחיל לראות בה את החסרונות, למה? כי המוח שלו נעול על תחושה שמה שאנחנו מראים לו זה דירות גרועות.

ולכן כל מקרה לגופו אם לדוגמה נגיד הלקוח לא כל כך יודע מה הוא רוצה לקנות, אם אנחנו נאלצנו מסיבה כזו או אחרת כן להראות לו מראש את הדירות הגרועות אז מה שצריך לעשות זה לוודא שבכל פעם שהלקוח אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" אנחנו צריכים לשדר, לוודא שהלקוח לא מתייאש מהיכולת שלנו למכור דירה שכן מתאימה לו כי מצד אחד איש מכירות שאין לו הרבה שכל יגיד "וואו הנה יפה הלקוח אמר שזה לא מתאים לו תכף אני אראה לו את הדירה ההיא וההיא הוא יגיד שזה כן מתאים לו" אבל אדוני אתה בינתיים כבר מאבד את הלקוח, אתה מראה לו דירות שלא מתאימות לו והוא חושב כבר שאתה לא יכול למכור לו את מה שהוא צריך, את מה שהוא רוצה את מה שהוא מחפש.

ולכן צריך לשים לב שלאורך כל המכירה משדרים לו "אני... אל תדאג יש לי... אבל כן... אז זה לא מתאים לך בגלל זה וזה אני עוד מעט אראה לך דירה שיש בה בדיוק את מה שאתה מחפש". זאת אומרת לאורך כל הדרך לוודא שלא מרוב קור גם כשהלקוח יגיע לחום הוא כבר לא ירגיש את החום, שלא מרוב מצב שהלקוח הראנו לו דברים גרועים אז גם כשכבר נראה לו את היותר טוב הוא כבר לא יראה את הטוב שבדבר והוא כבר נמצא בתחושה שאנחנו מוכרים לו מוצרים גרועים. ולכן בשורה התחתונה האם עדיף להראות ללקוח קודם את המוצרים הגרועים אחר כך את הטובים או ישר להראות לו את הטובים? כי אחר כך אין טעם להראות לו את הגרועים כמובן, התשובה היא שכל מקרה לגופו ויכול להיות גם מקרים שבהם מראים לבן אדם מוצר טוב והוא אומר "אני לא בטוח אבל ב100% שזה מתאים לי" ואז עונים לו "אתה בטוח שאתה לא בטוח? בא תראה את האלטרנטיבות שלך שהן הרבה יותר גרועות ותגיד כן אני בטוח".

בקיצור בשורה התחתונה אין בזה חוקים כל מקרה לגופו ותזכרו לפעמים דווקא יתרון האור מן החושך, בן אדם שהיה בחושך הרבה שנים הוא נכנס לאור אומר "וואו איזה אור" ולפעמים מרוב שהוא היה בחושך הוא לא רואה את האור יביאו לו אור הוא יקבל סחרחורת, האור עושה לו רע מרוב שהוא כבר היה בחושך כי העיניים שלו כבר כל כך עצומות שהוא לא רואה שיש אור סביבו מרוב שהמוח שלו התרגל לחושך. בקיצור כל מקרה לגופו ושלא יעבדו עליכם בהצלחה.
סודות המוטיבציה, יצירת מוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, הנעה אישית, מוטיבציה בלי סיבה, השגת מטרות, אוטוסוגסטיה, איך ליצור מוטיבציה? איך לגרום למוטיבציה? השגת יעדים, מהי מוטיבציה? מוטיבציה פנימית
סודות המוטיבציה, יצירת מוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, הנעה אישית, מוטיבציה בלי סיבה, השגת מטרות, אוטוסוגסטיה, איך ליצור מוטיבציה? איך לגרום למוטיבציה? השגת יעדים, מהי מוטיבציה? מוטיבציה פנימית
...לאדם ליהנות מהיתרונות של שתיהן: מצד אחד, המוטיבציה ההגיונית והמאוזנת של שיטת הסיבות, ומצד שני, העוצמה והמוחלטות של הגישה השנייה של פעולה ללא סיבה. אליעד מדגיש כי כל רצון למעשה יושב על בסיס של בלי סיבה גם אם האדם חושב שיש סיבות, כי ברמה העמוקה, האדם פשוט רוצה דברים כי הוא רוצה אותם ולא מסיבה הגיונית. הסיבות הן סוג של מניפולציה שאנו עושים לעצמנו כדי להרגיש בנוח עם הבחירות שלנו, אך למעשה, בסופו של דבר, הרצון הבסיסי הוא תמיד ללא סיבה. כיצד להשתמש נכון בשיטת המוטיבציה ללא סיבה? אליעד מדגיש כי שימוש נכון...
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
...קטן אוהב את עצמו? כן, האם הוא אוהב את עצמו בגלל סיבה, לא. מה ההבדל בין ילד קטן לאדם גדול? שלילד אין הבדל בין טוב לרע. זאת אומרת שהמהות של חוסר אהבה עצמית זה ההפרדה בין טוב ורע. מה הבנת? שאלה: שאני סובלת כי אני אומרת שזה טוב וזה רע. אליעד: אם היית שונאת את כל העולם, גם היה לך טוב. אם הכל היה בעינייך רק רע, אז לא היית שונאת שום דבר. אם הכל היה בעיניך רק טוב, גם לא היית שונאת שום דבר. אבל ההפרדה שאת אומרת זה טוב וזה רע, זה מה שדופק אותך. אם היית רק כישלון והיית חושבת אני אף פעם לא יכולה להצליח, אז...
להגדיל את כמות אפשרויות הבחירה, למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אופציות בחירה? האם הוא מתאים לי? האם היא מתאימה לי? כמה אפשרויות יש לך? כמה אופציות יש לך? האם טוב לך? האם אתה מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית
להגדיל את כמות אפשרויות הבחירה, למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אופציות בחירה? האם הוא מתאים לי? האם היא מתאימה לי? כמה אפשרויות יש לך? כמה אופציות יש לך? האם טוב לך? האם אתה מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית
...מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אפשרויות בחירה? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר לדעת אם אנחנו נמצאים במקום הנכון בחיים, בין אם מדובר בזוגיות, עבודה, דירה או כל תחום אחר. לדבריו, התשובה נעוצה בכמות האפשרויות שעומדות לרשותך. ככל שיש לך יותר אפשרויות לבחור מתוכן, כך גדל הסיכוי שהאפשרות שבחרת היא באמת הטובה ביותר עבורך. אליעד נותן דוגמה פשוטה אך ברורה כדי להסביר את הרעיון לעומק. נניח שיש שלושה אנשים שמעוניינים לרכוש רכב: האדם הראשון יכול להשקיע 1,000 דולר בלבד...
שיטות לחיזוק הרצון, איך להגביר מוטיבציה להתמדה? להבין למה אתה רוצה משהו, להבין את סיבת הרצון, האם סיבת הרצון מחזקת את הרצון? איך להחליש רצון? הצבת מטרות ויעדים, מה לעשות כשאין חשק להתמיד? השגת מטרות
שיטות לחיזוק הרצון, איך להגביר מוטיבציה להתמדה? להבין למה אתה רוצה משהו, להבין את סיבת הרצון, האם סיבת הרצון מחזקת את הרצון? איך להחליש רצון? הצבת מטרות ויעדים, מה לעשות כשאין חשק להתמיד? השגת מטרות
...ההבנה של הסיבה הפנימית לרצון לבצע פעולה מסוימת יכולה להגדיל את הסיכוי להשלמתה? האם חיזוק ההבנה של הלמה מגביר מוטיבציה? על פניו, יש היגיון בטענה שככל שאדם יהיה מודע יותר לסיבה שבגינה הוא רוצה לעשות משהו, כך המוטיבציה שלו תגדל, משום שהסיבה היא לרוב חזקה יותר מהרצון עצמו. לדוגמה, אם אדם רוצה להתאמן בחדר כושר, והוא מבין שהוא עושה זאת כדי לשמור על הבריאות שלו, לכאורה זה עשוי לחזק את הרצון שלו ולהגביר את ההתמדה. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמניע (הלמה) חשוב יותר מהתוצאה. אם אדם רוצה לאכול כי הוא לא רוצה להיות...
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
...להרביץ אבל אתה בטוח שהיא בגדה כי הרבצת לה ואתה בטוח שלא הרבצת לדעתך יש פחות סיכוי כרגע שהיא תבגוד בך מאשר לפני כן. היא אומרת נגיד היא אמרה לך אני לא אבגוד בך אוקי והייתי שואל אותך למה שהיא לא תבגוד בך היית אומר כי למה שהיא תבגוד בי איזה היגיון יש בזה היא אמרה לי שהיא לא תבגוד בי אני סומך עליה ואז היא בגדה בך אז אתה אומר רגע איך אני יכול לסמוך עליה אבל אם אתה אומר רגע הסיבה שהיא בגדה בי כי הייתי לא נחמד אליה נגיד אבל עכשיו אני נחמד אליה ואתה באמת בטוח שזה בגלל שהיית לא נחמד ואתה בטוח שעכשיו אתה נחמד...
לבכות, האם בכי משחרר? האם להפסיק להדחיק ולבכות? איך בכי משפיע רגשית? הצפה רגשית, איך נוצר בכי? האם יעזור לבכות? למה בכי משחרר? צורך לבכות, למה אנשים בוכים? האם בכי עוזר? בעד ונגד לבכות, הדחקה ובכי, לא מצליח להפסיק לבכות
לבכות, האם בכי משחרר? האם להפסיק להדחיק ולבכות? איך בכי משפיע רגשית? הצפה רגשית, איך נוצר בכי? האם יעזור לבכות? למה בכי משחרר? צורך לבכות, למה אנשים בוכים? האם בכי עוזר? בעד ונגד לבכות, הדחקה ובכי, לא מצליח להפסיק לבכות
...כמו פחד, כאב או עצב. הם לא מוכנים להכיר בכך שברוב המקרים הם חווים מצבים רגשיים קשים, ולכן הם מדחיקים את הרגשות הללו לתוך התת מודע. אולם כאשר הם בוכים, התת מודע משדר את הרגשות הללו החוצה, דבר שמוביל לעיתים קרובות להתפרצות רגשית חזקה. הכאב שהיה מודחק עובר אל המודעות, וכאשר הוא מתפשט למודעות, הוא יכול לגרום לאדם להתעמת עם רגשותיו ולנסות להבין את מקורותיהם. האם בכי יכול לשחרר אותנו? אליעד מציין כי לעיתים בכי יכול לשחרר את האדם ממצבים רגשיים קשים. כאשר אדם בוכה, הוא חושף את הרגשות שהיו מודחקים ומבצע...
גישור זוגי, להצליח בזוגיות, בעיות בזוגיות, בעיות בתקשורת, תקשורת טובה, תקשורת בין אישית, מריבה זוגית, בעיה זוגית, תקשורת זוגית, להבין אחד את השני, הבנה בזוגיות, זוגיות טובה, אהבה בזוגיות
גישור זוגי, להצליח בזוגיות, בעיות בזוגיות, בעיות בתקשורת, תקשורת טובה, תקשורת בין אישית, מריבה זוגית, בעיה זוגית, תקשורת זוגית, להבין אחד את השני, הבנה בזוגיות, זוגיות טובה, אהבה בזוגיות
...ביניהם מריבות שזה כאילו כבר הרגל אז מה שצריך לעשות זה להתרגל, בהנחה ששני הצדדים רוצים לפתור את הקונפליקט מה שצריך לעשות זה להתרגל עוד בכלל לפני שנותנים את התשובה קודם כל בוא נראה מה הבנתי אותך, בא נראה מה הבנת אותי. עכשיו ופה יש שני דברים נגיד אתה שואל מישהו שאלה אפשר להגיד לו אוקי לפני שאתה נותן לי תשובה אני רק רוצה לראות שהסברתי את עצמי נכון, מה הבנת שהסברת לגלגל את האחריות עליך או שהבנת אותי נכון הוא יגיד ברור שהבנתי אותך נכון, אולי אני לא הסברתי את עצמי נכון בא תגיד לי מה הבנת? או מה אתה חושב...
זוגיות, אימון לזוגיות, קונפליקט בזוגיות, בעיות בזוגיות, לא מצליחה בזוגיות, הצלחה בזוגיות, להצליח בזוגיות, יתרונות בזוגיות, קשיים בזוגיות, חסרונות בזוגיות, זוגיות מוצלחת
זוגיות, אימון לזוגיות, קונפליקט בזוגיות, בעיות בזוגיות, לא מצליחה בזוגיות, הצלחה בזוגיות, להצליח בזוגיות, יתרונות בזוגיות, קשיים בזוגיות, חסרונות בזוגיות, זוגיות מוצלחת
...תמורת הטוב שיש בזוגיות כי אם לא אז לא תהיי בזוגיות. את הבנת אותי מה הבנת? ש: הבנתי שיש סיטואציות מסוימות שבעצם בקונפליקטים שאני מייצרת או שנוצרות בתוך הזוגיות אני צריכה יותר להתבונן ולנסות לבדוק האם זה מחויב האם זה באמת סיטואציה שאין לה את ההפך. אליעד: האם הקונפליקט מחויב או ש...? ש: או שאני יכולה באמת לקבל את זה ולנסות לראות איך אני עוברת את זה. אליעד: או שאת בלי זוגיות. אוקי אז את רוצה להביא דוגמה בא לך? ש: נראה לי שאני כרגע בתחילת קשר אין לי יותר מידי זה דברים כשאני אחרי שיחה עם חברה זה פתאום...
פחד להתחיל עם בחורה תוך כדי זוגיות, פחד גישה תוך כדי זוגיות, פחד מדחייה, חרדת נטישה, חרדת בגידה, פחד מבגידה, פחד מפרידה, פחד מנטישה, 2 שיטות לטיפול בפחד גישה, פחד לגשת לבחורה, 2 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, חרדת ביצוע
פחד להתחיל עם בחורה תוך כדי זוגיות, פחד גישה תוך כדי זוגיות, פחד מדחייה, חרדת נטישה, חרדת בגידה, פחד מבגידה, פחד מפרידה, פחד מנטישה, 2 שיטות לטיפול בפחד גישה, פחד לגשת לבחורה, 2 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, חרדת ביצוע
...עשוי לחוות פחד גישה, גם אחרי שהוא כבר השיג את הבחורה. למה זה קורה? כי המהות של פחד גישה היא לא הפחד מהאקט הפיזי של לפנות לבחורה, אלא הפחד מדחייה, הפחד לקבל לא. אליעד נותן דוגמה שבה גבר התגבר על פחד הגישה שלו בכך שלמד איך לפנות לנשים במסגרת קורסים של אמנות הפיתוי או אמנות החיזור. אותו אדם כבר לא חושש להתחיל עם נשים, כי הוא הוריד את הערך של הבחורה בעיניו בכך שחשב שיש לו הרבה אפשרויות אחרות. עם זאת, ברגע שהוא מתאהב בבחורה מסוימת, כל הפחדים חוזרים מחדש ובצורה חזקה יותר. לדוגמה, הגבר בתחילה חשב שיש הרבה...
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
...ופרקטי שמציג אליעד? אליעד מדבר על ההבדל בין פתרון פילוסופי לבין פתרון מעשי. הוא מסביר שכאשר אדם פונה אליו עם בעיה, יש להבין אם הוא באמת רוצה פתרון מעשי או שמא הוא מחפש תשובות פילוסופיות בלבד. כאשר מישהו מציין שזוהי בעיה אמיתית, אך בו זמנית לא מוכן להודות שהיא באמת מציקה לו, הוא למעשה לא מחפש פתרון אמיתי אלא מעדיף להישאר במחשבות פילוסופיות. הוא נותן דוגמה לאישה ששאלה אותו אם יש לו פתרון למצב שלה, והוא ענה לה שאין פתרון כי היא לא רוצה פתרון, היא רוצה פילוסופיה. הסיבה לכך היא שהיא לא מתייחסת לבעיה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, הצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, איך להצליח בכל תחום, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, אימון אישי להתמדה, מאמן אישי לנחישות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0790 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 00:13:59 - wesi19