אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, מוטיבציה פנימית וחיצונית, איך מעריכים הצלחה, טיפים וכלים להצלחה שפע ופרנסה, איך להצליח בהכל, מוטיבציה אצל תלמידים, לחץ מוטיבציה, איך להצליח לקבל קידום, אנשים מצליחים, מוטיבציה להרזיה, ביטחון עצמי ומוטיבציה, איך להצליח בביטחון עצמי, הצלחה עם בנות, ממה נובעת ההצלחה, להצליח בכוח המחשבה, יסודות להצלחה, הגורמים של ההצלחה, איך אנשים מצליחים בחיים, חווית הצלחה מאמרים, מה הקשר בין אמונה לבין הצלחה, מה היא הצלחה, להצליח בכח המחשבה, הצלחה ורוגע נפשי, נחישות עקשנות בעיות התנהגות ילדים, איך להצליח במכירות, מוטיבציה לשינוי, אימון עסקי, מכתב הצלחה עצמית, השתמש במה שיש כדי להצליח, מכתב מוטיבציה, הצלחה בעסקים, משפטי מוטיבציה, מלחץ להצלחה, איך להצליח בטלפתיה, איך להצליח לא לכעוס, תכונות חיוביות שבי שגרמו להצלחה, שאיפות מוטיבציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

אליעד כהן מסביר כי כחלק מעקרונות המכירה, לפני שמתחילים להציע מוצר ללקוח, חשוב מאוד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוח. לעיתים, אנשי מכירות עשויים להציע מוצר מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו איש מכירות מציע ללקוח וידאו טייפ מבלי להבין מה הצרכים האמיתיים שלו. הוידאו טייפ עצמו הוא המענה לשאלה או הרצון של הלקוח, אך אם איש המכירות לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון.

מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח?

הגישה הנכונה היא להתחיל בשיחה עם הלקוח, להבין את צרכיו ורצונותיו, ורק לאחר מכן להציע את המוצר בצורה שמתאימה לצרכים האישיים שלו. לכל מוצר יש אינסוף דרכים למכור אותו, אך הדרך המוצלחת ביותר היא זו שמתאימה ללקוח. במקרה שבו לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר.

מה גורם למכירה להרגיש קשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, בעיקר מכיוון שהם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. זה קורה כשמטרת אנשי המכירות היא רק למכור, מבלי להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם הוא באמת זקוק לו, ולא ממהרים להציע את המוצר מיד.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה, איש המכירות צריך להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד כהן מסביר שיש אינסוף דרכים למכור, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן...
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

כחלק מעקרונות המכירה, חשוב להבין את השאלה לפני שמספקים תשובה. אליעד מסביר שלפני שאנחנו פונים ללקוח ומציעים לו מוצר, עלינו להבין מה בדיוק הוא מחפש או זקוק לו. אם לא מבינים את הצרכים של הלקוח, ניתן להציע לו תשובה שלא תענה על הצרכים האמיתיים שלו.

לדוגמה, אם אתה מנסה למכור וידאו טייפ ללקוח מבלי להבין מה הוא באמת מחפש, תוכל לשלב מוצר שלא תואם לרצונו האמיתי, מה שיכול להוביל לכישלון במכירה. אם אתה מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה לשאלה, כאשר השאלה היא רצון הלקוח.

למה מכירה הופכת לקשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, שכן הם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. תופעה זו נובעת מהגישה של אנשי המכירות שנכנסים לתהליך עם המטרה רק למכור, מבלי להבין את הצרכים של הלקוח. כאשר לא אכפת להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה.

אליעד מציע שבמקום זאת, על אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

שאלה נוספת שעולה היא כיצד אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. גם אם לא היית קונה את המוצר, עליך להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח.

למשל, אם אתה מוכר תרופות, יכול להיות שאתה לא תשתמש בהן בעצמך, אך עבור אדם חולה, התרופה היא פתרון חשוב. זו השקפת עולם שיכולה להקל על אנשי המכירות, כי הם מבינים שהם לא "מרמים" את הלקוח, אלא מספקים לו מוצר שיכול להועיל לו.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

יש מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ויהיה פתאום רעב למשהו, אך לא ידע מה בדיוק הוא רוצה לאכול. במקרה כזה, אנשי המכירות צריכים להפעיל יצירתיות ולמצוא דרך להציע לו פתרון.

זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע להגדיר אותם במדויק.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד מדגיש שיש אינסוף דרכים למכור מוצרים, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן למצוא דרכים לא הגיוניות למכור, אבל בדרך כלל הדרך הגיונית תוביל לתוצאה טובה יותר. לדוגמה, אם תנסה להמציא שיטות מכירה אקראיות שלא מתאימות למוצר או ללקוח...
פעם במקרה אם מישהו זוכר יש את הנושא שהסברתי הרבה מאוד פעמים לא לתת תשובה לפני שמבינים את השאלה, נכון בפרט אם אתה מחפש תשובה ואתה לא מוצא את התשובה אז תעשה סטופ רגע אחד תחזור לשאלה תבין את השאלה ואז תחפש תשובה, נכון ובחצי משפט אני אגיד שבסופו של דבר אם אתה מחפש תשובה מוחלטת לכל שאלה בעולם אין תשובה מוחלטת והדרך היחידה למצוא תשובה מוחלטת לשאלה זה על ידי זה שאתה נפטר מהשאלה כי אין תשובה מוחלטת אבל צריך להיפטר מהשאלה.

בכל מקרה הנושא הזה מתחבר גם לעניין של מכירות, אוקי ואני אגיד בעוד משפט שכל מה שאני יודע בעניין של מכירות זה כמובן בגלל שאני יודע את החוקים הבסיסיים יותר שמכירות זה נגזר מהם, כן ולדוגמה כאן הנה לדוגמה בא נגיד ניקח את החוק הזה שאומר אל תיתן תשובה עד שתבין את השאלה איך החוק הזה נגיד קשור למכירות בצורה מאוד פשוטה כי הרבה מאוד פעמים אנשים מוכרים מוצר ללקוח בלי שהם יודעים מה הלקוח צריך. נגיד שאתה נגיד רוצה למכור ללקוח מה אתה רוצה למכור לו?

ש: וידאו טייפ.

אליעד: וידאו טייפ זה מה שהוא רוצה וידאו טייפ, עכשיו אז אפשרות אחת אומרת בוא נפנה ללקוח נגיד מכירה פרונטלית בא נגיד לו "שלום אדוני אני רוצה להציע לך וידאו טייפ" ולבלבל לו את המוח על הוידאו טייפ בעצם אתה נותן תשובה לשאלה בלי שהבנת את השאלה, מה זה אומר תשובה לשאלה כל רצון זה שאלה המוצר שלך הוא התשובה לשאלה שלו שאלה משאלה רצון יש לך שאלה התשובה ממלאת את השאלה, יש לו רצון הוידאו טייפ שלך אמור למלא לו את הרצון.

עכשיו אם אתה מתחיל ישר לעשות לו פרזנטציה על המוצר בלי שאתה יודע מה הוא רוצה בכלל מה הרצונות שלו מה המטרות שלו, מה הוא מחפש מה פה ומה שם אז אתה סתם מדבר לרוח.

ש: יש גישה כזאת יש גישות שאומרים לך "שלום אדוני מה אתה מחפש איזה מוצר אתה מחפש".

אליעד: ברור שיש גישה כזאת זה רק מסביר את המהות של הגישה הרעיון הוא לפני שאתה מתחיל את התהליך של המכירה קודם כל תדבר עם הבן אדם תראה מה הרצונות שלו מה הצרכים שלו מה הוא מחפש ולפי זה גם תדע איך למכור לו כי יש אינסוף דרכים למכור כל מוצר, יש הרבה מאוד דרכים למכור לו אמרתי אינסוף עכשיו החלפתי עם הרבה מאוד אבל יש הרבה מאוד דרכים למכור כל מוצר. מה האמת שיש אינסוף דרכים או הרבה מאוד דרכים?

ש: הרבה מאוד.

אליעד: בטוח שיש הרבה מאוד אולי יש אינסוף האמת היא שיש אינסוף דרכים למכור כל מוצר.

ש: השאלה מה ההגדרה שלך למכירה.

אליעד: השאלה מה ההגדרה של דרכים רק אלא מה שרוב הדרכים לא יהיו הגיוניות אז ביחס לדרכים ההגיוניות יש הרבה דרכים, אובייקטיבית יש אינסוף דרכים בפועל יש הרבה דרכים כי רוב הדרכים הן לא הגיוניות נניח נכון.

ש: איזה דרכים לא הגיוניות?

אליעד: לכשף אותו סתם לא משנה יש מלא דברים שאפשר לנסות למכור אבל זה דרכים לא הגיוניות יש אומנם אינסוף דרכים אבל רובן לא הגיוניות.

ש: איך יודעים גם אם נניח שאתה אומר לדוגמה אינסוף גם ההגיוניות כמה תספור כמה?

אליעד: לא משנה הרבה זה כבר יותר קטן אבל מה שאני בא להגיד שנייה, מה שאני בא להגיד אבל יש לך מוצר וידאו טייפ עכשיו איך נגיד אתה יכול למכור את הוידאו טייפ הזה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר להנאה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר לתיעוד, אתה יכול למכור אותו בתור מוצר שאם נגיד הוא ישתמש בו זה יוכל להעסיק את הילדים שלו אתה יכול למכור את המוצר הזה בכל מיני דרכים.

עכשיו איך אתה אמור לעשות פרזנטציה למוצר, תשובה לפי הצרכים של הבן אדם עכשיו אם אתה נותן תשובה לפני שהבנת את השאלה אתה מאלה שישר דחוף לך למכור אז אתה בדרך כלל דופק את המכירה אבל אם אתה אומר "אני לא רוצה למכור אני רוצה להבין את הבן אדם" יש בזה עוד פרספקטיבה בדרך כלל אנשים לא אוהבים למכור ואחת הסיבות המרכזיות שאנשים לא אוהבים למכור זה גם בגלל שהם מרגישים שזה קשה ולמה זה קשה זה קשה מכמה סיבות.

סיבה ראשונה אחת הסיבות הכי נפוצות כי הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח ולמה הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח כי הלקוח לא מעניין אותם מה שמעניין אותם זה למכור הלקוח בכלל כאילו אם הוא היה יכול לתת להם את הכסף וללכת זה היה עדיף, זאת אומרת הלקוח לא מעניין אותם מלכתחילה ואז הם מרגישים שהם מרמים אותו ולא בא להם להרגיש שהם רמאים ולכן הם לא אוהבים למכור אבל זה הכל מתחיל מזה שהם ישר מנסים למכור לו הם לא מנסים להבין אותו.

אם לדוגמה נגיד היית מנסה למכור את הוידאו טייפ הזה לחבר שלך ואתה לא רוצה ממנו כסף אתה רוצה שיהיה לו טוב ואתה רוצה להציע לו מה היית אומר לו היית אומר לו "תגיד לי אתה צריך וידאו טייפ" הוא אומר לך "מה זה וידאו טייפ" אתה אומר לו "תגיד לי מה קורה איתך פה ופה" מנסה לדובב לראות אם זה באמת מתאים לו או לא מתאים לו, בסוף לוקח על זה איזה מחיר נניח אבל אם נגיד היית מוכר לחבר שלך את המוצר אין מצב שהיית ישר עושה לו פרזנטציה קודם כל היית מברר מה הוא צריך ואז מוכר לו.

הבעיה היא שיש פה עוד בעיה שמסתעפת מהעניין שאנשים מוכרים מוצר ובכלל לא מבינים במה המוצר שלהם טוב אם בן אדם בודק את האמת והוא רואה שמצד האמת המוצר שלו מביא תועלת לבן אדם אז יותר קל לו למכור את המוצר ויש בזה עוד פרספקטיבה שהרבה פעמים בן אדם אומר "כן אבל אני לא הייתי קונה את המוצר הזה למה שאני אמכור אותו", עכשיו אתה לא היית קונה את המוצר הזה זה כמו שרופא יגיד "למה שאני" סליחה רופא זאת דוגמה לא טובה כמו שבן אדם בריא לא ימכור תרופות כי הוא יגיד "אני לא הייתי קונה תרופות" נכון אבל אם היית חולה גם אתה היית קונה תרופות.

הרבה פעמים בן אדם אומר "אני לא הייתי קונה את המוצר הזה כי אני חושב נגיד שהוא מיותר" נכון אבל עבורו זה טוב השאלה אם אתה היית הוא האם היית חושב שהמוצר הזה טוב זאת השאלה האם אתה חושב שהוא מביא תועלת לבן אדם הקונה. עכשיו אם אתה מתמקד בזה אז אתה מברר את הצרכים של הבן אדם הקונה וביחס לזה אתה מוכר לו את המוצר ולכן אני חוזר ואומר לא לתת תשובה עד שלא מבינים את השאלה תבדוק מה הוא צריך לפי זה תמכור לו לא ישר למכור לו, לפעמים אתה לא יכול להבין מה הוא צריך אתה ישר צריך להתחיל למכור לו אז תתחיל למכור לו ותנסה תוך כדי להבין מה הוא צריך או לדוגמה נדבר באופן גנרי שיכול להתאים להרבה סיטואציות נגיד.

או לדוגמה אתה בטוח שהוא בכלל צריך את המוצר ואז עדיף שתתחיל למכור לו את זה כי אם אתה תשאל אותו מה הוא צריך אתה בטוח שהוא לא צריך, המטרה שלך זה למכור לו ולרמות אותו כי הוא לא צריך אבל בהנחה שהמטרה שלך זה לא לרמות אותו תשאל אותו מה הוא צריך. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אם לדבר להרבה אנשים.

אליעד: אז אתה תדבר באופן גנרי כללי.

ש: אז אני אבין מה הם רוצים?

אליעד: אתה שואל אותם לדוגמה תחשוב שזה לקוח אחד ואתה צריך למכור לו את זה עדיין זה אותו דבר. הבנו כי בפועל כן מה אתה אומר?

ש: רציתי להגיד גם שלפעמים יש את האזור נניח שבן אדם נמצא שהוא יודע הוא בא והוא סגור על מה הוא רוצה לפחות ברמה הבסיסית ויש כאלה לדוגמה שלא יודעים מה הם רוצים ולפעמים דווקא אפילו להסתכל על העניין הזה של האוכל לדוגמה בן אדם לא יודע מה הוא רוצה לאכול בא לו הוא מרגיש שהוא רעב באופן אתה יודע פחות מוגדר ואז מישהו בא ודוחף לו את המוגדר הזה וזה דווקא לא מסתדר יותר טוב.

אליעד: עוד פעם.

ש: אני אומר שלפעמים אם בן אדם באמת סגור ככל שהבן אדם יותר סגור ומוגדר לו יותר מה הוא רוצה אז פחות הכפייה שתבוא עם איזה משהו מבחוץ היא תהיה בעייתית יותר ואולי זה לא ימכור טוב.

אליעד: אם היא לא תתאים להגדרה שלו.

ש: כן כמובן אבל אם לדוגמה הבן אדם נכנס לדוגמה לאיזה מקום והוא בא לו אפילו סתם לקנות או משהו כזה אז לפעמים הדחיפה הזאתי של המצגת הזאתי דווקא היא זה מה שהוא מחפש באותו רגע שמישהו ימכור לו איזה משהו שלא יחפש, כאילו בגלל שהוא לא במוגדר אז דווקא המצגת הזאתי תחזק לו "כן את זה אני רוצה".

אליעד: כן זה מה שאמרתי אם בן אדם נגיד אין לו שום רצון אז אם תשאל אותו מה אתה רוצה הוא לא יביא שום output אז הוא רוצה שתיצור לו נגיד איזה רצון נניח אבל למרות שזה נראה פשוט זה לא יאומן כי יסופר אבל זה לא ככה יש אנשים שלא עושים את זה, יש אנשי מכירות שהם נגיד באים למכור מוצר והם מתחילים לספר לך על המוצר לפני שהם הבינו מה אתה מחפש, בא נגיד הם פחות הם אפילו נגיד שהם ישאלו אותך מה אתה מחפש אבל הם "טוב הנה שאלתי אותו מה הוא מחפש בוא נמכור לו" מה בוא נמכור לו אתה יכול למכור את זה במאה דרכים אם תבין עוד קצת מה אני מחפש או מה הלקוח מחפש אתה יכול למכור את זה פי מאה יותר טוב.

ש: זה נכון זה יותר אינפורמציה יש איזה משהו שאולי קשור אני לדוגמה לאחרונה הייתי בחנויות והרגשתי שהמוכרת כשהיא באה אלי היא שואלת אותי שאלות זה כאילו גורם לי יותר רצון לברוח מהחנות.

אליעד: השאלה מה האמת.

ש: האמת היא שזה לא תמיד יהיה ככה.

אליעד: באת לחנות כדי לקנות או סתם להסתכל?

ש: באתי לחנות כי אם אני אמצא משהו שמוצא חן בעיני אני אקנה כן אין לי בעיה אבל לפעמים הנוכחות שלהם.

אליעד: אבל מה האמת כי כנראה היה שלב שאתה הרגשת שאתה מעדיף לחפש לבד ואחר כך לשאול.

ש: נכון.

אליעד: אוקי סבבה.

ש: לפעמים אני אומר ההיצמדות.

אליעד: אני אסביר לך למה זה מסיבה אחרת לדעתי כי אתה מניח, נגיד שנכנסת איזו חנות זאת הייתה?

ש: בגדים אני יודע.

אליעד: לא הגיוני שזה בגדים.

ש: למה?

אליעד:...
איך לא לפחד להשתגע באמצעות התייעלות? איך להיות יותר חכם? איך להתמודד עם פחד מאיבוד שליטה? מוטיבציה להתייעלות, למה להיות יותר יעיל? מפחד לאבד שליטה, פחד להשתגע והתייעלות, מהי התייעלות? איך להיות יותר יעיל? איך להתייעל?
איך לא לפחד להשתגע באמצעות התייעלות? איך להיות יותר חכם? איך להתמודד עם פחד מאיבוד שליטה? מוטיבציה להתייעלות, למה להיות יותר יעיל? מפחד לאבד שליטה, פחד להשתגע והתייעלות, מהי התייעלות? איך להיות יותר יעיל? איך להתייעל?
...ברורה, מה שגורם לו לחוש שהוא נמצא במצב של חוסר שליטה. בעבודה שגויה או במעשים חסרי סיבה, הסיכון לפתח תחושות של בלבול ושיגעון גובר. התייעלות, אם כן, היא הדרך לפעול בצורה ממוקדת, תוך השגת מטרות ביעילות, ובכך להימנע מהתחושה של עשייה חסרת תכלית. מהי התייעלות ומה הקשר שלה להשתגעות? התייעלות מתייחסת לביצוע פעולות בצורה היעילה ביותר, כלומר, בדרך שתשיג את התוצאה הרצויה בזמן הקצר ביותר ובאמצעים המינימליים. לדוגמה, אם מטרתך היא לצחצח שיניים, עליך לשאול את עצמך...
תזמון להצלחה, טיימינג זה הכל בחיים, תזמון זה הכל בחיים, הצלחה בחיים, טיימינג זה עניין של תזמון, טיימינג מה זה, תזמון זה הכל עניין של טיימינג, הכל זה עניין של תזמון בחיים, הכל עניין של תזמון
תזמון להצלחה, טיימינג זה הכל בחיים, תזמון זה הכל בחיים, הצלחה בחיים, טיימינג זה עניין של תזמון, טיימינג מה זה, תזמון זה הכל עניין של טיימינג, הכל זה עניין של תזמון בחיים, הכל עניין של תזמון
...הוודאות? מכיוון שהחיים מלאים בחוסר ודאות, חשוב לפתח גישה שמאפשרת לראות את הדברים ממבט רחב יותר. במקום לחשוב אם לא אדע את התזמון המושלם, אפסיד, אפשר להבין שבכל החלטה יש יתרון וחיסרון, ושלעיתים פשוט צריך לקבל החלטה ולפעול בהתאם. מה הפתרון כאשר התזמון לא ברור? כאשר לא ניתן לדעת מהו הזמן הנכון לפעולה, הפתרון הוא להפסיק לחשוב שהתשובה חייבת להיות ברורה מראש. במקרים כאלה, יש להבין שהתהליך עצמו כרוך בהימור, ושההחלטה מתקבלת מתוך ראייה רחבה יותר - הכוללת גם...
פרפקציוניזם, קבלת החלטות, לא מצליח להחליט, לא יודע מה להחליט, רוצה להיות בטוח, רוצה משהו מושלם, לא מצליח להסביר, לא מצליח להתמקד
פרפקציוניזם, קבלת החלטות, לא מצליח להחליט, לא יודע מה להחליט, רוצה להיות בטוח, רוצה משהו מושלם, לא מצליח להסביר, לא מצליח להתמקד
...עמוס מהאפשרויות האחרות. כיצד נוצר קונפליקט הפרפקציוניזם? השואל מודה שהוא פרפקציוניסט ורוצה להגיע להסבר מושלם. מצד אחד, הוא יודע שקשה להשיג שלמות כי תמיד יש היפוכים ודעות אחרות. מצד שני, הוא מתקשה לקבל הפתרון החלקי כי הוא מרגיש שאולי יש אופציה טובה יותר שהוא מפספס. אליעד מצביע על כך שזו תחזות לחפש שלמות מלאה: אם באמת מחפשים שלמות עד הסוף, צריך גם לערער על עצם הרצון לפרפקציוניזם. במילים אחרות, אם מפקפקים בכל דבר, יש לפקפק גם בצורך בשלמות. איך לסכם...
מהי מוטיבציה גדולה מידי? למה המוטיבציה נעלמה? למה אין לי מוטיבציה? למה אין לי חשק? למה החשק שלי נעלם? איך ליצור מוטיבציה? מוטיבציה שלילית, איך לא להאמין בעצמך? הסוד, כוח המשיכה, מוטיבציה שלילית
מהי מוטיבציה גדולה מידי? למה המוטיבציה נעלמה? למה אין לי מוטיבציה? למה אין לי חשק? למה החשק שלי נעלם? איך ליצור מוטיבציה? מוטיבציה שלילית, איך לא להאמין בעצמך? הסוד, כוח המשיכה, מוטיבציה שלילית
...עשיר, מצליח ועוד. בתחילה המוטיבציה גוברת בגלל החלומות הגדולים הללו, אבל ברגע שהמוח מבין שהסיכוי להשיג את כל הפנטזיות האלו הוא קטן מאוד, המוטיבציה מתפוגגת לחלוטין. איך פנטזיות לא מציאותיות מחסלות את המוטיבציה? אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית היא ביצירת מטרות שהן כמו פנטזיה. כאשר המטרות הופכות לגדולות מדי או לא ריאליות, המוח מזהה את זה כמשהו בלתי ניתן להשגה, בדומה לסיכוי הנמוך לזכות בלוטו. הוא נותן דוגמה נוספת: אדם פותח עסק במטרה להרוויח משכורת סבירה ויציבה...
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
...על המילה שלה, אפשרי למחוק את זה? ש: לא אפשרי לא למחוק את זה, זאת אומרת שלא אפשרי למחוק את זה אבל השאלה אם אתה יכול לתת מה שנקרא צאנס לא הצליח לה אבל אני נותן צאנס. אליעד: אז זה שאפשרי לתת צאנס זה ברור רק השאלה שלי אם אפשרי למחוק שאפילו עכשיו אתה תתרגש שהאוכל הזה הולך להיות הכי טעים למרות שאתה יודע בוודאות שכבר פעם היא אמרה לך שזה הכי טעים והיה לא טעים. ש: בן אדם יכול לשכנע את עצמו גם. אליעד: מה לשכנע את עצמו אבל עובדתית בהנחה שאתה זוכר שפעם אמרו...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
...באמת לא יודע איך לשווק, אפשר וצריך ללמוד את זה. הוא מדגיש שהעובדה שאתה לא יודע עכשיו איך לעשות את זה, היא לא סיבה לוותר או לא לעשות זאת. במקום זה, צריך לחפש מידע, ללמוד וליישם את הדברים. אליעד כהן נותן דוגמה קונקרטית: להיכנס לאינטרנט, למצוא את כל האתרים בתחום הכושר והבריאות, וליצור איתם קשר לשיתוף פעולה, לפרסם שם תכנים, להיות נוכח בכל מקום אפשרי באינטרנט כדי שכל מי שמחפש אותך - יוכל למצוא אותך. איך לשכנע את הסביבה שאתה רציני בעסק שלך? אליעד כהן מציין...
התמדה, איך להתמיד? למה קשה להתמיד? למה התמדה זה רע? למה לא להתמיד? איך להצליח להתמיד? התמדה טובה, התמדה רעה, איך נוצרת התמדה? איך להתמיד לאורך זמן? מהי הדרך הטובה ביותר להתמיד? איך להתמיד תמיד? מוטיבציה להתמדה
התמדה, איך להתמיד? למה קשה להתמיד? למה התמדה זה רע? למה לא להתמיד? איך להצליח להתמיד? התמדה טובה, התמדה רעה, איך נוצרת התמדה? איך להתמיד לאורך זמן? מהי הדרך הטובה ביותר להתמיד? איך להתמיד תמיד? מוטיבציה להתמדה
...לעשות דבר מסוים, אפילו אם עדיין קיימים ספקות, הוא יתמיד בדבר הזה. המאמץ הגדול להתמיד נובע תמיד מחוסר הוודאות ומאי הבהירות לגבי הרצון שלך. לדוגמה, כאשר אדם רוצה להתמיד בדיאטה אך מתקשה, זה משום שהוא לא שלם עם ההחלטה לעשות דיאטה. אם הוא היה בטוח שהדיאטה טובה עבורו, הוא לא היה צריך לשאול איך להתמיד בה - הוא היה פשוט מתמיד בה באופן טבעי. אותו דבר לגבי הפסקת עישון או אימונים בחדר כושר: הקושי להתמיד מעיד על ספקות לגבי הבחירה. האם לחפש מוטיבציה להתמדה או...
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
...היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה נגמרה לאחר שהוא מסיים את משימתו הנוכחית. כך הוא נשאר ערני ופעיל, מתוך הבנה שהעבודה לא תיעצר, והוא תמיד יכול לשאוף להגיע ליעדים נוספים. המשמעות היא שהוא מבין שיש לו תפקידים שדורשים ממנו עמידה ביעדים רבים מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה. מה הסכנה...
פחד מדחייה, פחד לקבל לא, פחד מכישלון, איך לא להיפגע מאחרים? איך לא להיפגע ממה שחושבים עליך? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד מביקורת? איך לא לפחד להיפגע? איך לקבל את עצמי? לאהוב את עצמי, מה חושבים עלי? ביטחון עצמי
פחד מדחייה, פחד לקבל לא, פחד מכישלון, איך לא להיפגע מאחרים? איך לא להיפגע ממה שחושבים עליך? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד מביקורת? איך לא לפחד להיפגע? איך לקבל את עצמי? לאהוב את עצמי, מה חושבים עלי? ביטחון עצמי
...להיפגע ממילים ומעשים של אחרים, ולסייע לו להוריד את רגשות השנאה העצמית ולבנות מחדש את הערך העצמי שלו. מהו הקשר בין אהבה עצמית וביטחון עצמי? אליעד כהן מסביר כי השנאה העצמית יכולה להוות מכשול משמעותי לביטחון עצמי. הוא מדגיש כי לא מדובר בהכרח בהצורך לאהוב את עצמך בצורה מופרזת, אלא בעיקר במניעת השנאה העצמית. הוא מציין שברגע שלא תשנא את עצמך, תוכל לפתח ביטחון עצמי גבוה יותר ולא לחשוש מדחייה. אהבה עצמית גדולה מדי עלולה גם היא להוות בעיה, אך אם תצליח למנוע...
ירידה לצורך עליה, עליה לצורך ירידה, התפתחות אישית, הצלחה אישית, התקדמות עצמית, מניעות רוחניות, קשיים רוחניים, מחסום רוחני, קושי רגשי, קשיים רגשיים, נחישות והתמדה, הדרך אל האושר
ירידה לצורך עליה, עליה לצורך ירידה, התפתחות אישית, הצלחה אישית, התקדמות עצמית, מניעות רוחניות, קשיים רוחניים, מחסום רוחני, קושי רגשי, קשיים רגשיים, נחישות והתמדה, הדרך אל האושר
...ובמוטיבציה הרוחנית שלו, הוא נוטה להילחם בהרגשה זו בכוח, מתוך פחד שזה עלול לעצור אותו לגמרי. הוא מתאמץ ומנסה להלהיב את עצמו מחדש, אך אז הוא נוכח לגלות שזה לא תמיד מצליח. אליעד מסביר שהמאמץ הזה הוא חיובי, אבל חשוב גם לקבל את העובדה שמדי פעם האדם צריך להרגיש שהוא לא מבין כלום, כדי שיהיה מסוגל להתפתח ולהבין עוד יותר. אם האדם יהיה תמיד בתחושה שהוא מבין ויודע הכל, הוא לעולם לא יתקדם מעבר למה שהוא כבר יודע. האם הירידה היא סימן לעצירה או דווקא להתקדמות בדרך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השגת מטרות ויעדים, מוטיבציה להצלחה בחיים, הצלחה בחיים, איך להצליח בכל תחום, איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: איך להצליח בכל תחום, דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: השגת מטרות ויעדים, איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להתמדה, אימון אישי להתמדה, מאמן אישי למוטיבציה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:03:51 - wesi19