אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
מוטיבציה להצלחה בכל תחום, איך להצליח בכל תחום, התמדה ונחישות, ספרים מומלצים להצלחה בחיים, איך מצליחים בחיים, איש עסקים מצליח, טיפים להצלחה לאהבה, להצליח בלימודים, משפטי מוטיבציה, לחץ נפשי הצלחה בלימודים, איך לגרום לשחקן להצליח, מוטיבציה לשינוי, להצליח בגדול, ספרים על איך להצליח, יזמים מצליחים, להצליח בעסקים, הגדרת מטרות ויעדים בחיים, לחוות הצלחות וכישלונות, איך להצליח בחיים, איך להצליח לגור לבד, להצליח במכירות, רעיונות לעסק מצליח, דמיון מודרך להצלחה, מוטיבציה עסקית, להצליח בדייט, לחלום הצלחה, איך מצליחים להצליח בטיפול זוגי, איך להצליח בדיאטה, להצליח בלי תואר, איך להצליח בלימודים, הגורמים של ההצלחה, גורמים להצלחה, מטפל אישי, איך להיות אדם מצליח, טיפים להצלחה, מוטיבציה ללימודים, להצליח בזוגיות, לומדים להצליח, ספרים עם טיפים להצלחה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו.

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות?

אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות.

לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: "מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?". אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה.

מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון?

המונחים "מהות" ו"צורה" הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שה"מהות" היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. ה"צורה" היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי.

כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא.

איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר?

כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה.

אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך:
  • לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
  • לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית.
  • לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום.
כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי.

איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של "מהות מול צורה" בעת רכישה?

גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות "מגניב", אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי.

אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים.
מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון?

הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: "מה הלקוח באמת רוצה?". הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו.

המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה.

מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה.

המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה.

לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח.

יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'.

הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה.

המהות זה מה שהלקוח "באמת רוצה" מה "הסיבה הפנימית", מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו.

עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים יותר שהוא רוצה ערך, הוא רוצה כבוד הוא רוצה תחושה כזאת כל מיני כאלה.

אוקי זה כבר פנימי יותר אבל כרגע אני לא מדבר על מה הלקוח באמת רוצה כי כל לקוח רוצה דברים אחרים וזה כבר דיון שלם בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה".

אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל זה לא עונה למהות של מה שאתה מחפש, אותו דבר גם הפוך יכול להיות שהמוכר לא יודע למכור את המוצר אבל המוצר הזה מתאים למה שאתה מחפש. אוקי תמיד צריך לזכור מה המהות, מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
הצלחה - איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום? מה יוצר מצליחנות?
...העניין נגדיר, כי הצלחה היא כאשר האדם משיג את המטרות שלו בכל תחום. וכדי להשיג מטרות, לשם כך צריך לעשות פעולות. וכל פעולה שאותה עושה האדם, מתחילה ונובעת ממחשבה כלשהי שיש לו. בין אם הפעולה נכונה וטובה ובין אם לא, לפני כל פעולה ובחירה שאותה מבצע האדם, תמיד יש מחשבה. נמצא אם כן, כי הגורם האחראי לפעולות של האדם, זאת המחשבה שלו. המחשבה יוצרת פעולות ומעשים, והמעשים יוצרים הזדמנויות והצלחה. וזה אומר, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח, הוא להתמקד דווקא בחלק של...
האם להתמיד זה טוב או רע? כוחה של טיפת מים, התמדה של טיפת מים, התמדה טובה, התמדה רעה, מתי להתמיד? מתי לא להתמיד? האם נכון להתמיד? מוטיבציה להתמדה, אימון לחיים, השגת מטרות, ללכת בדרך הנכונה, קבלת החלטות, כוחן של פעולות קטנות
האם להתמיד זה טוב או רע? כוחה של טיפת מים, התמדה של טיפת מים, התמדה טובה, התמדה רעה, מתי להתמיד? מתי לא להתמיד? האם נכון להתמיד? מוטיבציה להתמדה, אימון לחיים, השגת מטרות, ללכת בדרך הנכונה, קבלת החלטות, כוחן של פעולות קטנות
...ולכן אם קיים ספק, עדיף לבדוק ולברר לפני שתמשיך להשקיע את זמנך ומרצך. מתי ההתמדה הופכת לשלילית או מיותרת? התמדה יכולה להפוך לשלילית כאשר מתעקשים להמשיך בכיוון שגוי. אליעד מבהיר שלהתמיד בכיוון לא נכון יוביל אותך רחוק יותר מהמטרה שלך. במקום להביא לתוצאה חיובית, זה יכול לגרום לבזבוז של אנרגיה, תסכול ואכזבה. הוא מדגיש שהתמדה חיובית היא רק כזו שנעשית בכיוון הנכון, אחרי שבדקת ואישרת שאתה באמת פועל נכון. מה ניתן ללמוד מהדוגמה של טיפת מים והסלע? הדוגמה של...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון. לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: אתה באמת רוצה להיות רק דתי?, בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון. איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה? כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא רוצה לעבוד, מחליפים את המשפט...
המרדף אחרי הרצון, מירוץ הברבורים, עליסה בארץ הפלאות, סם חיים או סם המוות, עודף רצון יוצר דיכאון, עודף מוטיבציה מורידה חשק, ליהנות ממשחק החיים, איך לראות את החיים כמשחק? איך ליהנות ממירוץ העכברים? מילוי הרצון
המרדף אחרי הרצון, מירוץ הברבורים, עליסה בארץ הפלאות, סם חיים או סם המוות, עודף רצון יוצר דיכאון, עודף מוטיבציה מורידה חשק, ליהנות ממשחק החיים, איך לראות את החיים כמשחק? איך ליהנות ממירוץ העכברים? מילוי הרצון
...מלנסות להתקרב אליה. כך נוצר מצב של שיתוק בגלל עודף מוטיבציה, שבו האדם נשאר חסר מעש ועם תסכול גדול עוד יותר. מצד שני, אנשים בריאים יחסית, לפי הגדרתו, הם אלה שיש להם מוטיבציה ברמה מאוזנת: הם רוצים דברים, אבל לא עד כדי כך שהם ירגישו חוסר יכולת לפעול. לכן הם מסוגלים לקום בבוקר לעבודה או לפעול למען מטרותיהם בצורה טבעית וזורמת, כי הם אינם רואים בכך עניין של חיים או מוות. מדוע דיכאון נוצר כאשר האדם לא מסוגל לשחק את המשחק? אליעד מתאר אנשים הסובלים מדיכאון...
3 שיטות לטיפול בפחד מכישלון, חרדת ביצוע, איך לא לפחד מכישלון? פחד להיכשל, מה הסיכוי להיכשל? מה הסיכון להיכשל? האם יש אפשרות לא להיכשל? לרצות משהו לא אפשרי, התמודדות עם חרדת כישלון, טיפול בפחד מפני כישלון, טיפול בפחד להיכשל
...מדגיש בהרצאה, שונה ומעמיקה עוד יותר. אליעד אומר שאדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה: האם קיימת בכלל אפשרות שאשיג את מה שאני רוצה בלי שום סיכון לכישלון? במילים אחרות, אליעד ממליץ לכל אחד שבאמת מפחד מכישלון, לבחון את המציאות ולהבין לעומק שאין שום דרך להשיג הצלחה במשהו משמעותי, ללא אפשרות כלשהי של כישלון. לדוגמה, נניח שאדם רוצה להקים עסק, אבל הוא פוחד להיכשל. עליו לשאול את עצמו בכנות מלאה: האם אפשר להקים עסק בלי שום סיכון של כישלון? התשובה היא חד...
מוטיבציה, חוסר מוטיבציה, מחמאות, עודף פירגון, חוסר פירגון, פירגון מזוייף, פירגון אמיתי, ניתוח רגשי, ניתוח רגשות, להצליח בקרב איגרוף, התמדה, איבוד ריכוז, הפרעת קשב וריכוז
מוטיבציה, חוסר מוטיבציה, מחמאות, עודף פירגון, חוסר פירגון, פירגון מזוייף, פירגון אמיתי, ניתוח רגשי, ניתוח רגשות, להצליח בקרב איגרוף, התמדה, איבוד ריכוז, הפרעת קשב וריכוז
...הגיע למטרה. הוא צריך לזכור שהמחמאה אינה סוף הדרך, אלא סימן שהוא בדרך הנכונה, ולכן עליו להמשיך להתאמץ ואף להגביר את המאמץ. כך, כאשר מגיעה מחמאה, צריך לפרש אותה באופן שיגדיל את הדרייב ולא שיקטין אותו. במקום לחשוב כבר הצלחתי מספיק, צריך לחשוב אם זה טוב, אני יכול אפילו יותר. מה המשמעות העמוקה של השפלת הרצון באמצעות מחמאה? אליעד משתמש במונח השפלת הרצון כדי להסביר תופעה מעניינת - כאשר המחמאה למעשה מורידה את הרצון להתאמץ. הוא משווה זאת למישהו שרוצה להתעשר...
תהליך הלימוד מאליעד כהן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך להתקדם בצורה הנכונה? איך להתמיד למרות שלא רואים תוצאות? לפרוש באמצע הדרך, למה כל כך קשה להיות מאושר? סדר הלימוד, קושיות על אליעד כהן, מאמץ ביחס למטרה
תהליך הלימוד מאליעד כהן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך להתקדם בצורה הנכונה? איך להתמיד למרות שלא רואים תוצאות? לפרוש באמצע הדרך, למה כל כך קשה להיות מאושר? סדר הלימוד, קושיות על אליעד כהן, מאמץ ביחס למטרה
...הוא מדגים זאת דרך מצב שבו אדם נמצא במדבר ורוצה לשתות מים: אף שהמטרה (שתיית מים) פשוטה לכאורה, כיוון שהאדם נמצא במדבר, המאמץ למצוא מים יכול להיות עצום. כך קורה לפעמים גם בתהליך הלימוד - המטרה יכולה להיראות פשוטה, אך בגלל התנאים או מצב האדם, המאמץ הנדרש יכול להיות גדול במיוחד. האם אליעד כהן פורש מתהליך הלימוד עם התלמידים? אחד התלמידים מעלה טענה שאליעד כהן כביכול פורש מתהליך הלימוד באמצע, כאשר הוא אומר לתלמיד תבדוק בעצמך או תחקור לבד. אליעד מסביר שהוא...
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
...למה חשוב להבין את המניע האמיתי לעמידה במילה שלך? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא לא רק עצם העמידה בהחלטה, אלא הבנת המניע האמיתי מאחורי ההחלטה. כאשר אדם מבין מדוע הוא באמת רוצה לעמוד בהחלטה, ולא רק עושה זאת מתוך לחץ חיצוני או תחושת חובה, הוא מגדיל משמעותית את הסיכוי לעמוד בהחלטה לאורך זמן. המטרה האמיתית היא להשיג ביטחון עצמי ותחושת שליטה עצמית. לדוגמה, אדם שרוצה להפסיק לעשן לא צריך להתמקד רק בכך שהוא לא מעשן, אלא להבין לעומק כיצד הפסקת העישון תביא...
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
...עד הסוף. הוא נותן דוגמה נוספת: אם אדם הולך לחדר כושר ומנסה להרים משקולת של שני קילו בלי שהוא מסוגל להרים בצורה מושלמת משקולת של קילו אחד, הוא ייכשל בסופו של דבר. לא מספיק להרים בצורה סבירה, אלא הוא צריך להרים בצורה מושלמת, בלי שום תנופה מהגוף, בלי לחפש קיצורי דרך. כל שלב חייב להיות מושלם כדי שתהיה אפשרות לעבור לשלב הבא. מדוע צריך ללמוד כל שלב בצורה מושלמת לפני ההתקדמות? ההיגיון מאחורי ההתעקשות על הסדר הוא פשוט: רק אם כל שלב יושלם בצורה מושלמת, אפשר...
התמדה, מהי התמדה? איך ליצור מוטיבציה להתמדה? למה קשה לי להתמיד? למה אני לא מתמיד? למה אני לא מצליח להתמיד? למה אני מתייאש ולא מתמיד? למה צריך להתמיד? מתי צריך להתמיד? האם חייב להתמיד? איך לגרום לעצמי להתמיד? מוטיבציה להתמיד
...מצפה שיקרה בפועל. לדוגמה בן אדם כן מתחיל לרדת במשקל, אבל הוא לא רואה תוצאות מיד, או לא מבין את התוצאות בצורה נכונה, או לא רואה את השינויים שכן קורים במציאות, ואז הוא חושב שהוא לא מתקדם. כי לפעמים האדם מתקדם ולא רואה את זה שהוא מתקדם. 3 - יכול להיות שמצד האמת לא בהכרח שהאדם ישיג את התוצאה, למרות שהוא פועל נכון. דהיינו, יתכן שהפעולה הכרחית כדי להגדיל את הסיכוי לתוצאה, אך התוצאה לא הכרחית. לדוגמה שהכרחי למלא לוטו כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בלוטו. אבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בכל תחום, הצלחה בחיים, השגת מטרות ויעדים, מוטיבציה להצלחה בחיים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להצליח לחיות עם שקט נפשי - הספר על: הצלחה בחיים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוטיבציה להצלחה בחיים, מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Success.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לנחישות, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Success.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 21:46:21 - wesi19