... הם מקבלים לא מלקוח? הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת
כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך
הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל סירוב גורם לו להרגיש תסכול וחרדה, כיוון ... לא, הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שהלא כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל
כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו. איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח? ... בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק
לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם ... את נקודת המיקוד שלו מהמכירה למען עצמו למכירה למען הלקוח. כאשר המוכר מתמקד בפתרון בעיות ללקוח, הסירוב של הלקוח לא נתפס
ככישלון אישי שלו, אלא כבעיה של הלקוח עצמו. כך הוא יכול להרגיש פחות רע במקרה של סירוב, מאחר שהוא מאמין שבסופו של דבר מדובר בבחירה של הלקוח ולא רק בהצלחה או
בכישלון שלו. מה הנוסחה להצלחה בעבודה במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע נוסחה ברורה להצלחה בעבודה במכירות: ... בעבודתך. איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך
כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...